M
Mennäkkö vai ei?
Vieras
Sääksin uimaranta nurmijärvi/rajamäki, tietääkö kukaan minkälainen paikka kyseessä? Viihtyykö lapset? onko paljon porukkaa normaalisti?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:On ihana paikka. olen usein käynyt siellä, kannattaa ehdottomasti mennä. Parhaita paikkoja missä olen Suomessa ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:On ihana paikka. olen usein käynyt siellä, kannattaa ehdottomasti mennä. Parhaita paikkoja missä olen Suomessa ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:On siinä metsäalue takana, ei nyt ihan metsän keskellä mielestäni. Siinä oli lapsille muistaakseni sellainen... alue, mutta en muista oliko mitään erityisiä juttuja, tuskinpa vain. Hyppypaikkoja oli isommille ja aikuisille. Todella pitkään on matalaa, meidän lapset jo ihan pienenä puljasi siellä. Omat lelut vaan mukaan. Helteillä on todella täynnä, mutta on se iso rantakin, mahtuuhan sinne.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:On siinä metsäalue takana, ei nyt ihan metsän keskellä mielestäni. Siinä oli lapsille muistaakseni sellainen... alue, mutta en muista oliko mitään erityisiä juttuja, tuskinpa vain. Hyppypaikkoja oli isommille ja aikuisille. Todella pitkään on matalaa, meidän lapset jo ihan pienenä puljasi siellä. Omat lelut vaan mukaan. Helteillä on todella täynnä, mutta on se iso rantakin, mahtuuhan sinne.
No entä onko siellä kioskia, vessoja jne?