Hangon Silversand

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
uimaranta on kiva, ja kai se ihan jees paikka on muutenki, vähä ehkä kulahtanu ne vessat tms..en tiiä, en oo ku joskus 10 vuotta sit ollu siellä viimeks vaikka hangossa asunki :D eipä tainnu olla paljon tästä apua kyl :D
 

Yhteistyössä