T Taa Aktiivinen jäsen 08.05.2008 6 174 6 36 24.03.2011 #1 On pyykätty, tiskattu, imuroitu, pesty lattioita ja järjestetty kaappeja koko päivän. Saako nyt ihan istahtaa ja rauhottua?
On pyykätty, tiskattu, imuroitu, pesty lattioita ja järjestetty kaappeja koko päivän. Saako nyt ihan istahtaa ja rauhottua?
V "vieras" Vieras 24.03.2011 #2 Minäkin olen tehnyt noita kaikkia, paitsi järjestellyt kaappeja. Olen lisäks ehtinyt nukkumaan päikkärit, käymään kaupassa ja tekemään ruokaa.
Minäkin olen tehnyt noita kaikkia, paitsi järjestellyt kaappeja. Olen lisäks ehtinyt nukkumaan päikkärit, käymään kaupassa ja tekemään ruokaa.