On noi pojat vaan niin ihania!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Tulin just työkaverin synttäribileistä ja lähteissäni kämppä jäi melko siivottomaan kuntoon. Kun tulin kotiin, tiskit oli tiskattu, huusholli imuroitu, kissat ruokittu ja pyykit pesty. Enkä edes ole maininnut siitä, että täällä on aika kamala sotku. Kiitos kuopukseni :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja entäs;24549914:
ne tytöt, onko yhtä ihania? Tuntuu joskus että se kuopus poika on kaikki kaikessa eräille...
Mun tyttöni on asunut jo yli 4 vuotta omassa huushollissaan. Ikäeroa kuopuksen kanssa yli 5 vuotta, joten harvoin joutui tyttö täällä ilman mua olemaan, koska en pahemmin viitsinyt jättää kuopusta tytön vastuulle. Mutta sen kerran kun jätin, hyvin pärjäsivät ja kiitos siitä tytölle. Mutta siitä on jo vuosia aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24549904:
Tulin just työkaverin synttäribileistä ja lähteissäni kämppä jäi melko siivottomaan kuntoon. Kun tulin kotiin, tiskit oli tiskattu, huusholli imuroitu, kissat ruokittu ja pyykit pesty. Enkä edes ole maininnut siitä, että täällä on aika kamala sotku. Kiitos kuopukseni :heart:
Kyllä niillä joku taka-ajatus on mielessä.
a085.gif

Alkuperäinen kirjoittaja entäs;24549938:
Saman huomannut. Pelkään pahoin että tulee aikamoista draamaa kun keittiksestä tulee kuopuksen partnerin anoppi.
Mä olen yrittänyt oolla vittumainen anoppi tyttäreni puolisolle, mutta huonolla menestyksellä. Sen mielestä mä olen edelleenkin tosi kiva. Pakko siis yrittää vielä enemmän kuopuksen puolison kohdalla, jahka sellaisen hankkii. Olisi ikävää, jos pilaisin anoppien huonon maineen.

Saman huomannut. Pelkään pahoin että tulee aikamoista draamaa kun keittiksestä tulee kuopuksen partnerin anoppi.
Joskus vuosia sitten palstalla sain palautetta siitä, että tyttäreni sitä ja tyttäreni tätä,...että enkö yhtään välittänyt pojastani. Nyt, kun kerron tuosta vielä kanssani asuvasta kuopuksesta, niin sekään ei ole hyvä. Mutta palstallahan mikään ei ole hyvä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24549943:
Mä olen yrittänyt oolla vittumainen anoppi tyttäreni puolisolle, mutta huonolla menestyksellä. Sen mielestä mä olen edelleenkin tosi kiva. Pakko siis yrittää vielä enemmän kuopuksen puolison kohdalla, jahka sellaisen hankkii. Olisi ikävää, jos pilaisin anoppien huonon maineen.

Tytön puolisolle onkin helpompi olla kiva anoppi. Mutta annas olla kun omistushaluisen äidin poika löytää itselleen kaverin, soppa on valmis. Mikäli koskaan löytää sellaista joka sopii poika-paran äidille. Se on kova pala kun äiti ei olekaan se maailman ykkösnainen. Näitä anoppeja riittää, ne on oikeita noita-akkoja.

Alkuperäinen kirjoittaja entäs;24549962:
Tytön puolisolle onkin helpompi olla kiva anoppi. Mutta annas olla kun omistushaluisen äidin poika löytää itselleen kaverin, soppa on valmis. Mikäli koskaan löytää sellaista joka sopii poika-paran äidille. Se on kova pala kun äiti ei olekaan se maailman ykkösnainen. Näitä anoppeja riittää, ne on oikeita noita-akkoja.
Mä en ole omistushaluinen, päinvastoin. Odotan sitä päivää, kun tuo kuopuskin tuosta omilleen muuttaa ja voin pistää elämäni nk. risaiseksi. Olen kasvattanut pojan, joka pärjää niin pesukoneen nukkasihdin kuin tomaattienkin kanssa ilman naisapuvoimia. Samalla tavalla kasvatin tyttärenikin. Tämä muori lähtee mualimalle heti, kun velvoitteet lähiympäristössä loppuvat katso liitettä 13601

*muoks* Mikä hiton liite? Kuva tuohon piti tulla :kieh:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mutta usein vikaa on myös siinä puolisossa. Joidenkin on vaikeaa ymmärtää, että se mies on silti äitinsä poika ikuisesti.

Ne oikeat noita-akat heräs just ja tulivat palsta-akkailemaan...

• Tykkää
Reactions: Millenia
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24549936:
No kun se on noista kahdesta ainoa, joka tässä huushollissa vielä asuu. Lellisin esikoistakin, jos se ei olisi muuttanut omilleen ja mennyt perhana vielä naimisiinkin :D

Selityksen makua, pojan suosija!:stick:

Nimenomaan partneri, eikös sitä sanaa käytetä homon kumppanista. Ei siis puoliso tai seurustelukumppani.

Yhteistyössä