mitäs me sitten siivottais?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja soleigh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja soleigh:
yksikseni mie täälä puuhaan nyt taas kun ukko on poissa jaloista. Voisin kyllä tehdä hyökkäyksen kirjahyllyjen kimppuun, sais omaisuutensa mahtumaan niihin :p

Jos teillä on avoin kirjahylly, ni ne kirjat ois hyvä imuroida aika ajoin. Nii siis, jos siellä on kirjoja.. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Luna:
Alkuperäinen kirjoittaja soleigh:
yksikseni mie täälä puuhaan nyt taas kun ukko on poissa jaloista. Voisin kyllä tehdä hyökkäyksen kirjahyllyjen kimppuun, sais omaisuutensa mahtumaan niihin :p

Jos teillä on avoin kirjahylly, ni ne kirjat ois hyvä imuroida aika ajoin. Nii siis, jos siellä on kirjoja.. :D

täytyy pitää mielessä. Oli sinä kaiken roskan ja romun keskellä muutama kirjanenkin. Nyt on siistiä. vielä ko imurois niin avot.
 

Yhteistyössä