Saako mies käyttää stringejä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Muuhun puuttumatta pkko kysäistä, että onko sun mielestä stringit miellyttävät päällä?
Mä kun en voisi tuntiakaan. Jo pelkkä ajatus saa kiemurtelemaan tuolilla.


Ja taskuttumiin housuihin sen verran että ne saisi jäädä tekemättä. Jokaisessa paidassakin pitäisi olla tasku., Ja lenkkariinkin sopisi avaintasku. Inhoan käsiveskoja!
Sulla on ollut vääränmalliset. Kokeilemalla löytyy omalle keholle sopivat.

Omasta mielestäni ovat äärettömän miellyttävät. Teen raksalla töitä ja kesäkuumalla en voisi muuta alusvaatetta kuvitella enää työvaatteiden alle. Boksereissa yms missä kangasta enemmän hikoiluttavat suunnattomasti, ja se jos mikä tuntuu inhottavalle kun hiestä märkä kalsari hankaa. Stringeissä on vain mukavampi ja viileämpi, tukevat kuitenkin miehisiä paikkoja riittävästi!
 
vierailija
Olen mies ja käytän pelkästään urheilukangasta olevia miesten stringejä. Syyt ovat hyvin yksinkertaisia: Herkkä iho ja käyttömukavuus.
Työni on fyysistä ulkotyötä, jossa liikun paljon. Kärsin ennen siitä, että boksereiden lahkeet kiertyivät rullalle ja aiheuttivat nivusiin hiertymiä. Hiertymien lisäksi iho oli ärtynyt ja se aiheutti sisäänpäin kasvaneita karvoja. Niistä taas tuli finnejä ja iho nivusten alueella oli etenkin kesähelteellä aika karun näköinen. Miehille myydään yleensä vain kahta mallia alushousuja: Boksereita ja Speedoja. Speedo malli oli aivan kauhea kun sellaiset ostin kokeeksi. En tykännyt siitä pappamallista yhtään, kun alushousujen takapuoli joko lörpötti, tai vaihtoehtoisesti kiertyi vakoon.
Vaimoni sitten ehdotti, että ”osta miesten stringit ja kokeile.” Pari päivää ne tuntuivat jalassa hassulle, mutta nyt en suostu muita enää käyttämään. Ovat mitä parhaimmat alushousut siksi, että eivät tunnu jalassa yhtään millekkään. Kaukomailta olen tilannut mm. Jockmail merkkisiä. Ovat hyvin edullisia ja erinomaisen tuntuisia jalassa. Suosittelen ainakin kokeilemaan!
 
vierailija
Täällä mies huutelee väliin. Saa tietysti mies käyttää stringejä. Itse olen perheellinen heteromies ja käytän pelkästään stringejä. Toki saunailtoja varten on briefit. Kaikista parhaat päällä ja ei hierrä/hiosta ja hankaa persposkia. Tämä ihmetyttää ja kummastuttaa monia ja mielletään homojen hommaksi. Enemmän itseä häiritsee ja seksualisoi jockstrapit. Persreikä paljaana painetaan menemään ja ku pyllistää niin pöllönsilmä vilkkuu aina.

Itse kesäisin otan aurinkoa stringeillä, toki yleisillä rannoilla sitten normaalit briefit tai sortsit. Ulkomailla tohtii olla rannallakin stringeissä. Kyllä tuo avopuoliso aluksi vähän kyseli ja ihmetteli muttei se siittä sen enempää ole mainonnu. Omille lapsille ihan normaali asia, joten ovat oppineet suvaitsemaan erinlaisuutta jo hyvin nuoresta iästä asti.
Onkohan tämä minun kirjoittama viesti :D Itse myös naimisissa oleva hetero ja kahden lapsen isä, ja yli 20 vuotta stringejä käyttänyt. Parhaat alushousut ikinä, koska ne pysyy paikoillaan ja on jalassa juuri niinkuin ne jalkaan laittaa, eikä ole kuumat. Julkisesti uimahallissa tms. en käytä koska kuten tästäkin ketjusta huomaa, joka paikka on täynnä edelleen ahdasmielisiä ihmisiä, ja selviän itse vähemmällä kun en ole jollekki Reiskalle ihmetyksen aihe. Minä tosin käytän pääasiassa naisten perus mustia stringejä, koska ne on normaalimallit, eikä mitkään seksileluhärpäkkeet. Esim. nämä on minun ehdottomat suosikit, koska näissä on hyvin tilaa vehkeille.

 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja krut:
mulla ainaski on ns. mamikset kessää talavea
En tiiä mitä on mamikset mut silkkihousut täytyy olla pitkälahkeiset ja niiden alla sloggit. Niiden takaosan voi vahvistaa ompelemalla uuden kankaan kuminauhasta alaspäin ja taas pärjää vuosikausia. Siksak kelpaa, ei tarvi samuria. Ne sloggien kuminauhat ei haperru
 
vierailija
Todellakin saa käyttää.
Kohta 20 vuotta pitänyt pääsääntöisesti stringejä. Alle 20 vuotiaana en kehdannut pukuhuoneessa riisuutua tai pukea ettei kukaan nähnyt stringejäni.
Nykyään en ajattele mitä muut ajattelevat. Tiedän että joistakin salitrikoistani tai vaaleista shortseista kuultavat läpi.
Myös vaimoni tykkää kun käytän stringejä.
Lapseni ovat jo sen verran vanhoja että tietävät stringien kuuluvan naisten sekä miesten alusvaatteisiin.

Muuten pari viikkoa sitten CalvinKlein julkaisi uusia string malleja ja nämä myytiin loppuun parissa päivässä. Joten kyllä stringejä käyttäviä miehiä on huomattavasti enemmän kuin 10 vuotta sitten.
 

Yhteistyössä