Saako mies käyttää stringejä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kovin ahdasmielistä. Stringit kehitti alunalkujaan mies MIEHILLE. Tänä päivänä vain enemmän ja enemmän yleistyvä trendi että miehilläkin on alusvaatekaapissa muutakin kuin pitkiä kalsareita ja boksereita.

Uimaversioitakin on olemassa pilvin pimein, vähemmän niitä täällä pohjolassa tosin näkee. Persposket paljaana oleva nainen on voimaantunut ja itsevarma, mutta jos mies tämän erehtyisi tekemään, on hän kuitenkin häiriintynyt pervo.

Ottakaa pää pois jätesäkistä ja astukaa tähän tasa-arvon luvattuun vuosisataan.
En sanonut että häiriintynyt pervo, vaan, minusta on huvittavaa nähdä mies stringeissä. Ei miehen stringit estä minua mitenkään hyväksymästä miestä sellaisena kuin hän on, mutta minua stringit miehellä naurattaa.

Eikös tämä ole makuasia?
Jotkut esim. pitävät miehestä pukuun pukeutuneena seksikkäänä ja 80-luvun tiukahkossa neonväri hiihtohaalarissa mahdollisesti ei?
 
vierailija
En sanonut että häiriintynyt pervo, vaan, minusta on huvittavaa nähdä mies stringeissä. Ei miehen stringit estä minua mitenkään hyväksymästä miestä sellaisena kuin hän on, mutta minua stringit miehellä naurattaa.

Eikös tämä ole makuasia?
Jotkut esim. pitävät miehestä pukuun pukeutuneena seksikkäänä ja 80-luvun tiukahkossa neonväri hiihtohaalarissa mahdollisesti ei?
En käytä niitä vieraiden huviksi vaan oman mukavuuden takia. Kesäisin helteessä ne on aivan 👌.
 
vierailija
En sanonut että häiriintynyt pervo, vaan, minusta on huvittavaa nähdä mies stringeissä. Ei miehen stringit estä minua mitenkään hyväksymästä miestä sellaisena kuin hän on, mutta minua stringit miehellä naurattaa.

Eikös tämä ole makuasia?
Jotkut esim. pitävät miehestä pukuun pukeutuneena seksikkäänä ja 80-luvun tiukahkossa neonväri hiihtohaalarissa mahdollisesti ei?
Varmasti moni yhtyy tähän kanssasi, onhan siitä luotu sellainen hauska kuva maailmalle (Borat). 9/10 naisesta joilta kysytään miesten stringeistä, ajattelee juurikin Boratia, ja ne on minustakin hirveät.

Miehille on kuitenkin olemassa oikeasti mukavia ja tyylikkäitä stringejä, esim merkeiltä Joe Snyder, Diesel, Oboy, valikoimaa siis on.

On myös näitä överiksi vedettyjä "naruja" joita en haluaisi nähdä kenenkään päällä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
vierailija
Tottapahan mies saa stringejä kayttää, jos haluaa tehdä itsestään naurettavan tai haluaa julkihomon maineen.
Mielenkiintoinen näkemys. Kiinnostaako sinua muuten miten paljon esim. Kadulla vastaantulijoiden seksuaalisuus?
Minä ainakin olen juuri sellainen kuin olen. Naimissa oleva perheenisä, mutta jos olisin homo, lesbo tai vaikka taisteluhelikopteri, niin sitten olisin sellainen ylpeästi.
Pukeudun ehkä vähän erikoisesti. Käytän stringejä, trikoohousuja, sekä naisten ja miesten vaatteita sekaisin. Jos housuissani ei ole taskuja, niin otan neutraalin musta naisten käsilaukun käyttöön. Miksi minun pitäisi kantaa tavaroitani käsissä, jos niille ei ole riittävästi taskuja?
Juuri olin NewYorker halppisvaatekaupassa ostoksilla, ja en minä siellä miettinyt missä menee naisten ja missä miesten osaston raja. Ostin säkillisen itseäni miellyttäviä ja minulle sopivia, sekä istuvia vaatteita.
 
Mielenkiintoinen näkemys. Kiinnostaako sinua muuten miten paljon esim. Kadulla vastaantulijoiden seksuaalisuus?
Minä ainakin olen juuri sellainen kuin olen. Naimissa oleva perheenisä, mutta jos olisin homo, lesbo tai vaikka taisteluhelikopteri, niin sitten olisin sellainen ylpeästi.
Pukeudun ehkä vähän erikoisesti. Käytän stringejä, trikoohousuja, sekä naisten ja miesten vaatteita sekaisin. Jos housuissani ei ole taskuja, niin otan neutraalin musta naisten käsilaukun käyttöön. Miksi minun pitäisi kantaa tavaroitani käsissä, jos niille ei ole riittävästi taskuja?
Juuri olin NewYorker halppisvaatekaupassa ostoksilla, ja en minä siellä miettinyt missä menee naisten ja missä miesten osaston raja. Ostin säkillisen itseäni miellyttäviä ja minulle sopivia, sekä istuvia vaatteita.

Muuhun puuttumatta pkko kysäistä, että onko sun mielestä stringit miellyttävät päällä?
Mä kun en voisi tuntiakaan. Jo pelkkä ajatus saa kiemurtelemaan tuolilla.


Ja taskuttumiin housuihin sen verran että ne saisi jäädä tekemättä. Jokaisessa paidassakin pitäisi olla tasku., Ja lenkkariinkin sopisi avaintasku. Inhoan käsiveskoja!
 
vierailija
Muuhun puuttumatta pkko kysäistä, että onko sun mielestä stringit miellyttävät päällä?
Mä kun en voisi tuntiakaan. Jo pelkkä ajatus saa kiemurtelemaan tuolilla.


Ja taskuttumiin housuihin sen verran että ne saisi jäädä tekemättä. Jokaisessa paidassakin pitäisi olla tasku., Ja lenkkariinkin sopisi avaintasku. Inhoan käsiveskoja!
Alussa tuntuu epämukavalta mutta yllättävän nopeasti niihin tottuu.
-eri.
 
vierailija
Eivät tunnu juurikaan missään kun hankkii sellaiset jotka ovat kropallesi oikeanlaisen.
En voisi kuvitellakaan löysiä boksereita, sen verran vehje hinkkaa edestakaisin ja helposti alkaa pullistelemaan. Kireät bokserit tekevät taas että valo hikoaa.
Stringeistä menee lähes kaikki mallit 👌
Parhaita mielestä Hom plumet, harmi kun monesti vain S kokoa saatavilla ja on aina löysähkö.
 
vierailija
En jaksanut lukea kahta sivuja kommentteja, mutta miksi mies ei saisi käyttää stringejä?
En ymmärrä miksi tuollaista täytyy edes kysyä. Olen mies ja käytän satunnaisesti miesten stringejä niiden mukavuuden takia. Juoksulenkillä, kuntosalilla tai muuten liikkuessa ovat mitä parhaimmat alushousut, koska eivät hankaa, hiosta tai mene rullalle. Hellepäivinä tulee myös joskus vedettyä jalkaan stringit normaalien boksereiden sijaan. En ole miettinyt asiaa koskaan mitenkään seksuaalisesti, tai kokenut tarvetta asiasta huudella ihmisille. Joku on ihan varmasti minut nähnyt stringeissäni kuntosalin pukupuhuoneessa, mutta mitä sitten?
 
vierailija
Yhdet parhaimista alushousuista. Nykyään en käytä mitään muita kuin stringejä, okei normi briefejä jos lähen kavereiden kanssa sauna iltaan. Eivät hiosta, hankaa yms. Moni tosiaan yhdistää seksualisuuteen ja en ymmärrä sitä. Eli samalla ajatuksella naisella stringit niin son lesbo???? Aluksi meni muutama päivä tottua mutta sen jälkeen ei mitään ongelmaa. Toki vaikuttaa hieman päälyhousujen pukeutumis tyyliin. Ei kestä enään roikottaa housuja samaanlaihin. Toki sitten taas jos otetaan oikein tykö istuvat housut niin istuvat paljon paremmin stringeillä ku normaaleilla alushousuista kun pääsee hieman painuun pyllyvakoon.

Itse olen miettinyt seuraavaksi jommaavani stringi uikkarit. Etelä-suomessa on tullu muutaman kerran vastaan kylpylässä ja rannalla muttei täällä pohjosessa. Ja en toki itekkään paikalliselle rannalle tohtisi mennä stringi uikkareilla. Mutta ulkopaikka kunnilla ja ulkomailla
 
vierailija
Yhdet parhaimista alushousuista. Nykyään en käytä mitään muita kuin stringejä, okei normi briefejä jos lähen kavereiden kanssa sauna iltaan. Eivät hiosta, hankaa yms. Moni tosiaan yhdistää seksualisuuteen ja en ymmärrä sitä. Eli samalla ajatuksella naisella stringit niin son lesbo???? Aluksi meni muutama päivä tottua mutta sen jälkeen ei mitään ongelmaa. Toki vaikuttaa hieman päälyhousujen pukeutumis tyyliin. Ei kestä enään roikottaa housuja samaanlaihin. Toki sitten taas jos otetaan oikein tykö istuvat housut niin istuvat paljon paremmin stringeillä ku normaaleilla alushousuista kun pääsee hieman painuun pyllyvakoon.

Itse olen miettinyt seuraavaksi jommaavani stringi uikkarit. Etelä-suomessa on tullu muutaman kerran vastaan kylpylässä ja rannalla muttei täällä pohjosessa. Ja en toki itekkään paikalliselle rannalle tohtisi mennä stringi uikkareilla. Mutta ulkopaikka kunnilla ja ulkomailla
Meidän lähi järvellä on tullu uitua miesten uimastringeissä ja tanga mallin uikkareissa.
Aurinkoa tulee otettua omalla pihalla stringeissä.
Jos miesten stringit yleistyisivät Suomessa rannoilla niin itsekin varmasti käyttäisin.
Ulkomailla yleisempää ja siellä itsekin makoillut stringeissä.
 
vierailija
Tämän palstan miesoletetuista saan käsityksen, että he aina käyttävät XS-koon stringejä. (Vohkineet taikuiltaan.)
Jutut ovat aina kärttyisiä liian pienen stringikoon takia.
 
vierailija
No en kyllä laittaisi stringejä jalkaan. Joskus nuorena oli silkkisiä boxereita ja ne kävellessä meni persvakoon enkä tykännyt yhtään. Naisella ne näyttää kyl hyvältä
Stringit ovat aivan erin tuntoiset kun se että silkki boxerit menee pyllyvakoon... Tuota narua vaossa ei edes huomaa kun on sopivat stringit. Eivät hankaa ja eivät hiosta. Enemmän juurikin ennen häiritsi se kun meni boxerit pyllyvakoon jolloin kiristävät muualta ja alkavat hiertämään
 

Yhteistyössä