H
Höhlä
Vieras
Laskettuaika on huomenna. Risiiniöljyhän on vaarallista mutta saako Levolacia ottaa? Tuntuu että ei ole tehnyt tarpeitaan viikkoon niin mahaan sattuu niin vietävästi!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu;22825836:saa ja microlaxia (vois auttaa ennemmin)...
itse ottanut vesiperäruiskeen, ennen synnytystä. Voi jopa edesauttaa syn.käynnistymistä.
Kuule, eikö ole nyt tärkeintä saada suoli toimimaan! Muuten synnytys aika suttuista puuhaa hun p.... lentää![]()