Saako Levolacia ottaa raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Höhlä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Höhlä

Vieras
Laskettuaika on huomenna. Risiiniöljyhän on vaarallista mutta saako Levolacia ottaa? Tuntuu että ei ole tehnyt tarpeitaan viikkoon niin mahaan sattuu niin vietävästi!

Levolac on Suomen suosituin ummetuslääke.1 Se on pehmeä ja tehokas hoito ummetukseen ja sopii kaikenikäisille vauvasta vaariin. Se sopii myös diabeetikoille sekä käytettäväksi raskauden ja imetyksen aikana.

Ok. kiitos teille kanssaeläjät. On vaan tuosta risiiniöljysä peloteltu niin paljon että pohdin ettei tuolla Levolacilla olisi samaa vaikutusta.
Voiko Levolac kuitenkaan käynnistää synnytystä? En mä sitä tahdo tieten tahtoen käynnistää, varsinkin kun huomenna tulee vieraita kylään. :) Vaikka jos lapsi päättää nyt syntyä niin se syntyy. Minulla on vain 3 edellistä lasta ja ne on mennyt yliajalle joten minusta tuntuu että tämäkin menee ja se on ihan ok.

[QUOTE="aapee";22825877]Ok. kiitos teille kanssaeläjät. On vaan tuosta risiiniöljysä peloteltu niin paljon että pohdin ettei tuolla Levolacilla olisi samaa vaikutusta.
Voiko Levolac kuitenkaan käynnistää synnytystä? En mä sitä tahdo tieten tahtoen käynnistää, varsinkin kun huomenna tulee vieraita kylään. :) Vaikka jos lapsi päättää nyt syntyä niin se syntyy. Minulla on vain 3 edellistä lasta ja ne on mennyt yliajalle joten minusta tuntuu että tämäkin menee ja se on ihan ok.[/QUOTE]

Kuule, eikö ole nyt tärkeintä saada suoli toimimaan! Muuten synnytys aika suttuista puuhaa hun p.... lentää :laugh:

Se kakka lentää kyllä synnytyksessä varmasti jokatapauksessa oli suoli toiminut tai ei. Mutta parempi on pitää se suolen toiminta kunnossa, jotta ei ole niin kovat kivut synnytyksessä. Nimittäin täynnä oleva suoli lisää yleensä kipuja. Tietysti, jos suoli ei ole toiminut kannattaa ottaa peräruiske sairaalassa. Ja silti se kakka lentää, suolen tyhjentämisen jälkeenkin ;)

Yhteistyössä