levolac ja rautatabletit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
oletteko ottaneet levolacia tyhjään mahaan?

apteekissa sanottiin, että ei tarvitse ottaa tyhjään mahaan, vaan että voi ottaa ihan millon vaan, mutta ohjeissa sanotaan, että tyhjään mahaan??

noh, olen ottanut tyhjään mahaan.. ei kuitenkaan ole suurempia vaikutuksia näkynyt.

mites sitten levolac rautatablettien kanssa? otan aamulla raudan tyhjään mahaan että varmasti imeytyy (hemppari on tosi alhaalla) niin voinko silti ottaa levolacin siihen perään? imeytyykö rauta silti ja vaikuttaako levolac silti? vai kumoaako ne jotenkin toisensa kun molemmat pitäs ottaa tyhjään mahaan ja silti otan molemmat samaan aikaan :)

kiitos!

ite oon ratkassu ongelman siirtymällä luontaistuote kaupan valmisteeseen raudan kanssa. viikossa nousi hemppa yli 10 yksikköä. eili tehos mulla ainakin todella hyvin. pahan makusta mutta kyllä kannatti. samalla huomasin et mahakin rupes toimimaan paremmin, en tarvii enää levolacikaaan.

Levolacin vaikutus alkaa nopeammin jos sen ottaa tyhjään mahaan, mutta ihan hyvin sitä voi käyttää myös aterian yhteydessä. Raudan imeytymiseen sillä ei ole vaikutusta, koska Levolacin sisältämä laktuloosi alkaa toimia vasta paksusuolessa, ja siinä vaiheessa rauta on jo imeytynyt. Niilllä ei siis ole yhteisvaikutuksia.

Mä suosittelisin nestemäistä rautaa joko nesteenä tai kapseleina. Monilla rautatabletit eivät imeydy lainkaan. Itselläkin kapselit nostivat hemon hetkessä normaalille tasolle. Iron jotain oli nimi.

Yhteistyössä