[QUOTE="shihtzu";25389314]Sanokaa mikä niissä koirissa on niin kamalaa, että pitää ihan yökkiä, enkä ymmärrä miten se teitä haittaa, jos jollain on koira saunassa mukana. On koiria jotka ulvovat kun yksin jäävät, niin helpompi se koira on sinne saunaan mukaan ottaa, että saa rauhassa saunoa ja jos se jollekin allergiaoireita aiheuttaa, niin ihme on, sitten ei kannata varmaan oven ulkopuolelle edes mennä.
Niin ja myös mikä teitä häiritsee, jos jollain on koira kaupassa mukana, niin että se on sylissä.
Niin ja itse en koiria mukana paikasta toiseen raahaa, kotona ovat, mutta ei mun persettä kaiherra, jos jollain koira on mukana, kunhan ei mitenkään häiritse ja aiheuta ongelmia.[/QUOTE]
Ei mua häiritse, mulla on itsellänikin koira.
Sen vaan olen huomannut, että sellaiset koiranomistajat jotka eivät yhtään huomioi muita ihmisiä, aiheuttavat just sen että kaikkia koiria pelätään, inhotaan ja koiranomistajia vihataan. Vaikka kuinka rakastaisi omaa koiraansa ja olisi sitä mieltä että se ja muutkin koirat on ok jokapaikassa ja kaikilla yleisillä paikoilla, täytyy ymmärtää että on ihmisiä joitten mielestä näin ei ole.
Täytyy osata huomioida muitakin.