aaargh tuota mun ukkoo (sisältää valitusta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muumuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

muumuu

Aktiivinen jäsen
14.03.2007
3 349
0
36
Meillä on ollu piitkä ja siaraan inhottava remontti kaiken kesääjoka vaan jatkuu ja jatkuu.... Noo nyt meillä on ylmääräistä multaa takapihalla iso keko joka jäi yli tuosta pihalla tehtävästä remonttiosuudesta kun poistettiin tosi iso ja turha kukkapenkki etupihalta. Olin jo suunnitellut mihin käytän tuon multakasan, siis takapihalle pensaiden alle ja muutenki paikkaamaan painunutta pihamaata, sit yhteen kohtaan kärräsin jo kesällä ylimääräisiä hiekkoja et teen polun pensaiden väliin sellaisista liuskekivistä ja laitan nurmikkoa väliin. Olin tästä sille mun ukolle mainnutkin, mut sillä menee toisesta sisää ja toisesta ulos mun puhe useimmiten ja tässä se taas näkyy...
Naapurin puuha-pete oli kysyny et saako ne meidän mullat ottaa ja kärrätä taloyhtiön ylimääräisne parkkipaikan täytteeks ni tietty mun mies sano et joo vie vaan!! Mulla keittää kympillä kun hyvästä kukkamullasta on hävinny puolet jonku perhanan parkkiksen täytemaaksi!!!!! |O |O |O
No sainpas etes vähä purkaa B)

Voisitko räpsytellä ripsiäsi sille naapurille ja sanoa,että meidän Heikki lupasi kyllä nyt sivu suunsa,kun aion käyttää nuo mullat kukkapenkkeihini..

Vai nyysikö se naapuri ne jo?

jaa juu,puolet jo menny,voi räkä.

Joo äskön sieppas niin et laitoin siihe kasaa kyltin et ei saa ottaa! Kun en ees ehi näkee sit naapurii kun kärräilee niitä multia kun mie nukutan panskoja tai jotaa. Mut kyllä korpee toi ukko, sitte vaan tuumaa et voi voi kun en tullu kysyneeks sulta |O

Yhteistyössä