Saako hautajaisiin mennä meikattuna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vihattuko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vihattuko

Vieras
Mietin vaan teinkö perustavaa laatua olevan virheen, kun menin meikit naamalla ja punat huulissa sukulaisen hautajaisiin... :whistle:
Mulla ei kauheasti ole hautajaisista kokemusta, enkä osannut ajatella ennen sinne menoa, että olisin ottanut selvää asioista. :(

no mikäs sen kieltää ettei sais meikata,sen ymmärrän ettei halua meikata jos pelkää meikkien leviämistä itkiessä mutta eikait siihen mitään sääntöä ole.

Meikkejä on niin monenlaisia.. mulla on aina hillitty meikki hautajaisissa. Jos tiedän itkeväni, niin käytän vedenkestävää ripsaria. Punaisia huulia tuskin laittaisin.

Hillitysti voi olla meikkiä, siten ettei meikkiä juurikaan huomaa. Huulipunan jättäisin pois ellei ole hyvin huomaamattoman väristä. Mä en itse meikkaa hautajaisiin, sillä itkisin kuitenkin kaiken vain tuhruksi poskille.

Minä ainakin olen mennyt enkä ole osannut ajatella ettei saisi mennä. Tietty tuon itkemisen takia voi olla mukavampi jättää meikkaamatta.

Ja siis hillitystä meikistä kysymys, ei mitään sotamaalausta.

Itselläni aina ja kaikkialla jok ´ikinen päivä sama perusmeikki; joka on ihan nätti, melko tumma sillä käytän kajaalia, sillä meen juhliin kuin juhliin sekä myös hautajaisiin ja kaikkialle.
Olenkin miettinyt, että mun kannataiskin tatuoida tuo meikki kavoille -jos olis sellaista keksitty X-D ( meikkaan samallatavalla kuin häämeikkini oli..että sitä apinoiden, siksi se on niin kovasti pinttynyt tapa meikata -ja hyväksi haivaittu tyyli mulla :) ja kehuttukin..!!)

Yhteistyössä