s-tili ongelmia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
Miten kauan ylipäätänsä kestää kun siirtää omalta tililtä rahaa tuonne?
s-tilit näköjään kuuluu nordeaan,miehellä nordeassa tili ja siirsi rahaa eikä näy vieläkään sielä...menny jo muutama tunti :/
meneekö siinä sit kauemmin kun normaali pankkisiirto vai häh?
jamillos muuten näkyy boonukset sitten?

ihan uus juttu meillä toi tili ja bonuskortti muuteski.. :laugh:

En tiä tosta että jos on Nordeassa ja sit sieltä siirtää s-tilille niin näkyykö heti.
Meillä menee se kaksi pankki päivää kun siirretään Sampo pankista s-tilille.
Luulis että pitäis jo näkyä jos Nordeasta Nordeaan, en tiiä. :whistle:

S-bonukset tulee perjantaina 10.8. =)

Tuo s-bonus on minulle ihan outo juttu. Kortti on pitänyt hankkia, mutta en ymmärrä ihan koko systeemiä. Mikä tuo s-tili on ja miksi sinne pitää siirtää rahaa?

Kertokaa kaikki nyt tuosta hommasta niin voi käydä korttihakemuksen tekemässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:
Tuo s-bonus on minulle ihan outo juttu. Kortti on pitänyt hankkia, mutta en ymmärrä ihan koko systeemiä. Mikä tuo s-tili on ja miksi sinne pitää siirtää rahaa?

Kertokaa kaikki nyt tuosta hommasta niin voi käydä korttihakemuksen tekemässä.

meillä sinne ei kyllä oo ikinä siirretty rahaa... mut meillä ihan sen takia että s-ryhmä täälläpäin on halvin ja bonusta kertyy ruoan lisäksi myös sähköstä, vakuutuksista ja bensasta... ja hyvin tuleekin joka kk :D

Meillä kävi kerran niin että meijän laittamia rahoja ei näkyny pariin viikkoon, soittelin niille ja ne selvitti asian ja rahat löytyi.
Mutta siis... kun siirrät rahaa samasta pankista niin ei ne silti taida samana päivänä näkyä vaan ne siirrot sinne teidän tilille tehdään varmaankin sitten siellä s-kaupan konttorilla, kun se tilinumero mihin ne laitatte niin sehän on kaikille yhteinen numero ja se viite eroittaa ne rahat sitten toisistaan.

Tuo s-bonus on minulle ihan outo juttu. Kortti on pitänyt hankkia, mutta en ymmärrä ihan koko systeemiä. Mikä tuo s-tili on ja miksi sinne pitää siirtää rahaa?.

Kun ostat s-marketista, prismasta ym , saat tilillesi rahaa. Voit nostaa ne, antaa niiden kasvaa korkoa, maksaa niillä ostoksia. Tilille ei ole pakko laittaa itse mitään, paitsi jos on vahingossa ostanut isommalla summalla kuin tilillä on rahaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Leija:
Tuo s-bonus on minulle ihan outo juttu. Kortti on pitänyt hankkia, mutta en ymmärrä ihan koko systeemiä. Mikä tuo s-tili on ja miksi sinne pitää siirtää rahaa?.

Kun ostat s-marketista, prismasta ym , saat tilillesi rahaa. Voit nostaa ne, antaa niiden kasvaa korkoa, maksaa niillä ostoksia. Tilille ei ole pakko laittaa itse mitään, paitsi jos on vahingossa ostanut isommalla summalla kuin tilillä on rahaa.

Miten niillä bonuksilla maksetaan kassalla? Jos vaikka bonuksia on kertynyt 100 euroa niin sanotaanko kassalla sitten vain, että maksan bonuksilla vai miten. Voiko noita bonus -rahoja tarkistaa jostain, että paljonko niitä on?

Toivoliini: Kassalla kun ojennat korttia sanot vaan että maksat sillä.
Niin ja siis voi maksaa vain kos on se tili kortti.
Käteiskortilla ei voi maksaa.
Ja tosiaan, www.s-kanava.fi sivuilla on saldopalvelu josta voit tarkistaa tilin saldon, myöskin lähes jokaisessa s-ryhmän kaupassa on semmoinen laite jossa voit sen saldon tarkastaa, tarvitset vain sen tunnusluvun siihen.