S-ryhmän lahjakortista kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja s87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

s87

Vieras
Sain tänään 50e arvoisen lahjakortin S-ryhmän toimipisteisiin.. Tietääkö kukaan saako tällä kortilla esimerkiksi ostaa muitakin kuin elintarvikkeita.. esim. kosmetiikkaa tai muuta lahjatavaraa?
Kiitoksia avusta!

[QUOTE="löpö";22674941]Sillä saa ostaa ihan mitä vaan. Mutta kortti pitää käyttää kerralla.[/QUOTE]

Paljon kiitoksia!
Sain lahjakortin ja ajattelin että sillä saisin ostettua sillä lahjoja siskolleni.. olin vain epätietoinen voiko kyseisellä lahjakortilla ostaa meikkejä ja muuta samanmoista kamaa

[QUOTE="löpö";22674941]Sillä saa ostaa ihan mitä vaan. Mutta kortti pitää käyttää kerralla.[/QUOTE]

Totta, mutta sen voi vaihtaa pienempiin lahjakortteihin myös.

[QUOTE="Sera";22674964]<ite sain citymarkettiin, sillä ei saanut ostaa alkoholia tai tupakkaa[/QUOTE]

Asiakas joka ostaa lahjakortin saa päättää, mitä kortilla voi ostaa.
Ja usein hyvityksinä/voittona tulevat kortit kieltää alkoholin ja tupakan myynnin.
Kortissa on silloin kielto takana.

s-ryhmän lahjakorttia ei tosiaankaan tarvitse käyttää kerralla... pahvilappu jossa kortti on kiinni ostohetkellä, niin siellä lukee että "lahjakortti on voimassa 24kk lataamisesta tai edellisestä ostokerrasta" .... ELI ei tarvitse käyttää kerralla ja niin tosiaan mikäli kortin tekstit tai pahvilapun tekstit kieltää tupakka- ja alkoholituotteiden oston, niin se on kielletty vain silloin... (:

s-ryhmän lahjakorttia ei tosiaankaan tarvitse käyttää kerralla... pahvilappu jossa kortti on kiinni ostohetkellä, niin siellä lukee että "lahjakortti on voimassa 24kk lataamisesta tai edellisestä ostokerrasta" .... ELI ei tarvitse käyttää kerralla ja niin tosiaan mikäli kortin tekstit tai pahvilapun tekstit kieltää tupakka- ja alkoholituotteiden oston, niin se on kielletty vain silloin... (:
Luultavasti silloin kun aloitus on tehty eli 2010 (?) s-lahjakortti täytyi käyttää kerralla. Se muuttui vasta vuosi- pari sitten sellaiseksi että voi käyttää osissa.

Sillä saa ostaa ihan mitä vaan. Mutta kortti pitää käyttää kerralla.

S-ryhmän lahjakortilla on 24kk käytössäolo aika jota voi käyttää vähitellen (kaikkea ei tarvitse käyttää kerralla)
24kk käytössäolo aika uusiutuu jokaisen oston jälkeen 24kk voitte tutustua omaan verkko sivuumme S-Lahjakortti.fi löydätte kysymyksiä S-Lahjakortti.fi/usein kysytyt kysymykset.Voitte itse lukea tarvitsemanne kysymykset jos ette löydä tarvitsemaanne kysymystä voitte itse kysyä kysymyksen

Ei tarvitse käyttää

ei tarvitse käyttää kerrlla
Aikoinaan vuosia sitten S-ryhmän lahjakortti tuli käyttää kerralla.
Silloin usein sain samalta henkilöltä pari pienemmän arvoista korttia lahjaksi yhden lahjakortin sijaan, jotta on mahdollisuus ostaa kerralla vähemmänkin. Nykyään lahjakortin voi käyttää osissa ja se höylätään itse maksupäätteestä.

Yhteistyössä