Rv <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Odotan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Rv40 ja +19kg. Hyi oksetus, tiedän sen kyllä. :x

Lopetas nyt, mulla on pahimmat kasvuviikot eessä ja oon vaan kilon jäljessä... :D

Tai no..En oo varmaan enää ees jäljessä, maanantaina neuvola niin aivan varmasti on jo 19kg rikki.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:

Lopetas nyt, mulla on pahimmat kasvuviikot eessä ja oon vaan kilon jäljessä... :D

No mutta mä olin paksu jo ennen raskautta. :kieh:

Mun tunnari on koko raskauden ajan ollu.. "pitää olla pikkasen pläski..." muuten alkaa ahistaa... :D

Rv 17+5 ja -1kg.

Olen tyytyväinen, että painoa ei ole tullut. Oma painoa on jo ihan tarpeeksi :( Kahdessa aikaisemmassa raskaudessa on paino noussut reippaasti, toivottavasti nyt jäädään maltillisiin lukemiin :)

No mutta mä olin paksu jo ennen raskautta. :kieh:

Mun tunnari on koko raskauden ajan ollu.. "pitää olla pikkasen pläski..." muuten alkaa ahistaa... :D

Vähän pläski voi olla, mutta ei nyt näin. Toivon mukaan näistä kiloista pääsee joskus eroonkin. :D

Mulla tytön aikaan tuli 23kg. lähtöpaino silloin 70kg ja rv39+ 93kg.
Nyt odotan toista ja rv34 +16kg. lähtöpaino 66kg.... toivottavasti jäis paino alle 90kg..:)
nii ja pituutta tosin mulla on 175cm :)

Alkuperäinen kirjoittaja Jennie:
Mulla tytön aikaan tuli 23kg. lähtöpaino silloin 70kg ja rv39+ 93kg.

nii ja pituutta tosin mulla on 175cm :)

Oliko kamala homma saada kilot pois, vai lähtikö ne vaan?Ollaan nimittäin oltu samoissa mitoissa kun on jääty oottaa..

Joo eli kiloja jäi vielä rutkasti synnytyksen jälkeen, reilu 2 vuotta meni kun pääsin tuohon 66kg.
Mutta missään vaiheessa en laihduttamalla laihduttanut...
nii ja heti kun pääsin tohon 66kg ni rupesin odottamaan uudestaan...:) kyllä vähän taas ärsyttää kun tiedän että kiloja jää synnytyksen jälkeen, jospa sitä nyt kehtais enemmän tehdä, että laihtuis nopeammin....:)

Yhteistyössä