Rv & +/-kg

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
16+5 ja painosta en tiedä. On sitä lisää tullu kuitenki. Kahella edellis kerrallaki tuli tosi paljon ja varmaan nytkin, en vaan halua tietää. Kyllä se neuvolan täti sitte sanoo jos alkaa oleen paniikki. Se kuitenki tietää mun painoni.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Juu kyllä nämä joilla vain muutama kilo tulee raskausaikana, on sitä elopainoa jo ennen raskautta. Jos hoikka on hoikka ennen raskautta niin kiloja kuuluu tulla! Jos vahtaa painoaan ja vain muutama kilo tulee niin se on jo sairasta ja tämä ihminen tarvitsee hoitoa...

Äläs puhu kun et tiedä. Liikuntaa harrastamalla ja terveellisesti syömällä ei ryöpsähtele kiloja jatkuvasti ja vauva saa terveellistä ravintoa. Itse taidat kuulua mammoihin jotka makaa koko raskausajan ja mättää suuhunsa mitä lystää, sairasta!

Alkuperäinen kirjoittaja Hei:
Juu kyllä nämä joilla vain muutama kilo tulee raskausaikana, on sitä elopainoa jo ennen raskautta. Jos hoikka on hoikka ennen raskautta niin kiloja kuuluu tulla! Jos vahtaa painoaan ja vain muutama kilo tulee niin se on jo sairasta ja tämä ihminen tarvitsee hoitoa...

Äläs puhu kun et tiedä. Liikuntaa harrastamalla ja terveellisesti syömällä ei ryöpsähtele kiloja jatkuvasti ja vauva saa terveellistä ravintoa. Itse taidat kuulua mammoihin jotka makaa koko raskausajan ja mättää suuhunsa mitä lystää, sairasta!

JUURI NÄIN! Ei se raskauden tavoite ihan sekään ole että kiloja oikein keräämällä kerätään. Kaikille tulee kilot eri tavalla. Itse olen normaali kokoinen, ei ylipainoa ja kiloja tullut 3. Viikkoja 25+2 ja todellakin aion koko raskausajan harrastaa liikuntaa jos vaan kroppa sen sallii ja syödä terveellisesti. No olen kyllä aikamoinen herkuttelijakin viikonloppuisin mutta pääasiassa arki pyörii liikunnan ja terveellisen ruuan parissa. ;D Vauva saa kyllä ihan varmasti kaiken tarvitsemansa ja enpähän joudu synnytyksen jälkeen taistelemaan valtavien kilomäärien kanssa. Sitä paitsi voisin sanoa ihan samalla tavalla että joku 25-30kg lisäpainoa ei sekään ole enää normaalia!

No ei mulla ainakaan ole mitään ylimääräistä ollut ennen raskauksia!! 175cm ja 58kg ennen kumpaakin raskautta, ekasta tuli yht. 7-8kg ja tästä nyt ihan loppumetreillä tullut 8kg!!

25+6 ja mitähän niitä kiloja ois tullu...jotain 6-8kg ehkä, masentaa se vaaka niin en siinä päivittäin käy :D :ashamed:

(olin suht hoikka ennen raskautta, nyt raskauden aikanakin harrastan paljon liikuntaa,pyrin syömään terveellisesti mutta en ala elämään ilman hamppariaterioita,karkkia ja sipsejä :D ennen raskautta en niistä edes tykännyt :o )

Yhteistyössä