V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Rv40 ja +19kg. Hyi oksetus, tiedän sen kyllä. :x
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Rv40 ja +19kg. Hyi oksetus, tiedän sen kyllä. :x
Lopetas nyt, mulla on pahimmat kasvuviikot eessä ja oon vaan kilon jäljessä...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Rv40 ja +19kg. Hyi oksetus, tiedän sen kyllä. :x
Lopetas nyt, mulla on pahimmat kasvuviikot eessä ja oon vaan kilon jäljessä...![]()
No mutta mä olin paksu jo ennen raskautta. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Rv40 ja +19kg. Hyi oksetus, tiedän sen kyllä. :x
No mutta mä olin paksu jo ennen raskautta. :kieh:
Mun tunnari on koko raskauden ajan ollu.. "pitää olla pikkasen pläski..." muuten alkaa ahistaa...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jennie:Mulla tytön aikaan tuli 23kg. lähtöpaino silloin 70kg ja rv39+ 93kg.
nii ja pituutta tosin mulla on 175cm![]()
Alkuperäinen kirjoittaja heheh:4+6 ja 0kg![]()