Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

tilastoija Joo päivitellään aina sitä mukaa kumpi ehtii. :D Nyt kun sen on pariin otteeseen tehnyt niin se ei ole enää vaikeaa. Ensimmäisellä kerralla oli vähän sekoilua tuon taulukon koodien kanssa että mikähän nyt on mihinkin kohtaan jne. :D

outius Kyllä siihen rahaa menee, mutta toisaalta se raha on myös sitten niistä kaikista herkuista ja ruuista pois mitä normaalisti on syönyt... Meillä nyt on tietysti helppo kun meitä on vain me kaksi. Ei oo lapsia joille tarvis tehdä ruokaa joka tapauksessa. Maksuissa on valmentajakohtaisia eroja, mutta omalla valkullani käyntimaksu on 13e ja viikon satsi pusseja (1 ltk, 3 pss per päivä) maksaa 63e. Eli 76e menee viikossa. Sitten jos vielä pussien sijasta ottaa patukoitakin niin ne patukat on kalliimpia. Itse en oo niitä patukoita ostanut tällä kertaa kuin 2 kpl tähän mennessä siitä syystä kun olin koulutuspäivillä niin siellä olisi ollut vähän hankala alkaa sheikkaamaan pirtelöä. :D Mutta vaikka tähän tosiaan rahaa uppoaakin, niin mun mielestä jokainen mun pudottama kilo on sen rahan arvoinen. En oo onnistunut ikinä pudottamaan painoa muutamaa kiloa enempää muuta kuin tämän ohjelman avulla.

Minttumaari* Joo jos valmentajan kanssa ei natsaa niin semmosta valkkua ei kannata valita! Valitettavasti kaikenlaista tyyppiä on niissäkin... Itselläni oli valkun valinnan edellytyksenä se että valmentajalla pitää olla itsellään kokemusta samalla ohjelmalla painon pudottamisesta ja nimenomaan vielä niin että on pudottanut painoa sillä reippaasti. Oma valmentajani on pudottanut tällä ohjelmalla 27 kg aikoinaan ja pitänyt sen myös poissa. Lisäksi luin hänen asiakkaidensa onnistumistarinoita CB:n sivuilta ja ne vakuuttivat myös. :)

EDIT Siis 76e menee viikossa jos käy valmentajalla kerran viikossa. Nyt mä aloitin niin että käyn kahden viikon välein joten se on sitten 2 x 13e vähemmän kuukaudessa. :)
 
Viimeksi muokattu:
Toka päivä Cambridgeä ja hillitön päänsärky, mikä ei ole tietenkään ylläri. Lisäksi paha mieli, kun lähipiirissä suurtakin suurempi suru, se jota ei kenellekään äidille tai isälle soisi :(

Ajatukset nyt siis muualla kun ruuassa tai raskautumisessa. Kohdunsuullakin jo oli rusehtavaa vuotoa, joten ei tullut plussaa tästäkään kierrosta. YK4 alkamassa.
 
Sain eilen kuulla että mun ex odottaa vauvaa nykyisen puolisonsa kanssa... Eihän se multa oo pois, eikä tämä mikään "kilpailu" ole, mutta kyllä se uutinen silti vähän kirpaisi... :ashamed: Tiedän ettei se heilläkään sormia napsauttamalla oo onnistunut, mutta silti kateus nostaa päätään... :ashamed:
 
Iltatähti2015 Kuinkas sulla on muuten eka CB-viikko sujunut tähän mennessä? Ootko pysynyt tiukkana? Onko päänsärky jo hellittänyt? :) Niin ja :hug: suruun ja uuden kierron alkamiseen. :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Tänne tulee varmaan huomenna kilon-parin verran plussaa. En muistanut viikon alussa edes käydä puntarilla ja olen tällä viikolla pitänyt ihan omalla luvalla taukoa koko laihdutusasiasta ja paastoamisesta. Ensi viikolla sitten taas uusin voimin eteenpäin ja toivotaan, että kuun loppuun mennessä oltaisiin jo siellä satakakkosen tuntumassa ellei jopa alle. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33
Nää maanantaiaamun puntarissa käynnit ei kyllä anna armoa... :D
Lauantaiaamuna oli jo 83,9 kg MUTTA kun nuo viikonloput on niin pirun vaikeita olla ruodussa, niin nyt tänä aamuna paino 84,7 kg. :ashamed: Noh mutta kuitenkin -0,7 kg viime maanantaiaamuun verrattuna! ;)
 
  • Tykkää
Reactions: tilastoija
TERVETULOA KAIKKI LAIHDUTTAVAT VAUVAKUUMEILIJAT





A=aikaraja tavoitteen saavuttamiseksi, LP=lähtöpaino, TP=tavoitepaino, NP = nykyinen paino, VT= viikon tulos, S=sakkojen määrä euroina

Nimim.IkäALPTPNPvko 46S
Äiti 744030.10.201474,373,075,1-18
Ihaa823231.12.2014104,090,099,3-0
Mariah333424.12.201498,678,684,7-0,70
Merope2924.12.201494,087,094,7-2
SalVe301.11.201479,573,575,0-0
Valonkantaja2431.12.2014110,797,7102,5-0,12
tilastoija23-85,970,985,0-0,70
katti_2825.12.201480,375,078,7-8
Minttumaari*3730.11.2014--4,6-1,502
Maggis2631.12.2014113,197,1113,802
Vivi Hellion34-113,0-113,0-0
Gillian27-102,870,8100,7-2,10
outius2830.4.201586,076,085,3-0,70
Iltatähti2015-----uusi0

[/TR]


Punnitus joka maanantai. Jos paino pysyy samassa 3 punnituskertaa tai nousee edellisestä kerrasta, niin tulee 2 euron sakkomaksu, jonka jokainen itse maksaa tietyin väliajoin Uusi lasten sairaala 2017 -hankkeen lahjoitustilille (Uusi Lastensairaala 2017 / Uusi Lastensairalaala 2017). Mukaan laihduttamaan voi liittyä pitkin matkaa. Päivityspyynnöt punaisella.
 
Hitsi vie, varmaan vein vahingossa toissaviikon listan, mutta jos jaksan asiaa korjata, korjaan sen sitten. No, saatte suuremmat pudotusluvut, kun nyt muokkailen.

Kiitoksia kauheasti tsempeistä! Vähän tässä on pohjamudissa uitu ja käyty läpi jokainen sävy harmaata. Vähitellen alkaa kirkastaa ja eiköhän tämä tästä taas uudella energialla. Haluaisin voida vaikuttaa enemmän asioihin itse, mutta eipä näissä asioissa voi tehdä muuta kuin kuunnella paremmin tietäviä ja googlata perässä. Kp4, näin sivuhuomiona. Laihduttelen tässä sitten PCO:n pois. Positiivisella asenteella on vaikutusta syöpähoidoissakin, että asennoidunpas nyt sitten yltiöpositiivisesti koko ruljanssiin.

Yleisiä tsemppejä uuden kierron aloittaneille!
 
Tämän viikon tulos on -400 g, vaaka siis näytti aamulla 100,3. Harmittavan hidasta tuntuu olevan painon putoaminen, vaikka reidet ovat pienenneet.

Mutta tuo painon vaihtelu päivän mittaan on ollut huvittavaa, olen mielenkiinnolla seurannut vaihtelua. Paino voi ainakin minulla päivän mittaan vaihdella jopa yli 102 kilogrammaan, että kyllä nuo satojen grammojen vaihtelut tuntuvat ihan arpapeliltä milloin sellainen osuu. Aamuisin ennen aamupalaa paino on aina matalimmillaan, mutta iltapaino voi olla aivan eri luokkaa. Ja sitten vielä ne kuukautiskierron aiheuttamat vaihtelut, niin voi jestas. Ehkä pitäisi käydä vaa'alla vain kerran kuussa, niin ei niin paljon risoisi tuo hidas lasku.
 
gillian olet oikeassa tuosta painon vaihtelusta päivän aikana. Siksi käynkin aina unien jälkeen vaa'alla. Jos käyn illalla, niin masennun täysin.

Noh, masentaa ja ketuttaa nytkin. Heräsin juuri yövuoron jälkeen uniltani ja kävin vaa'alla. Pirulainen näytti 86,4kg. Murr!!!
 
Moikka, ihan pikaiseen päivitän että paino oli -600g viimeviikosta ja sitä ennenhän se oli ainakin kaksi viikkoa samassa, eli ei haittaa vaikka olis toissaviikon lista tms.

Mulla viikko meni siis osittain ateriankorvikkeilla ja viikonloppuna juhlin pikkujoulua sekä la että su iltoina. Oli oikein mukavaa, just tollaisia hetkiä varten on ihan kiva ottaa taukoa laihduttamisesta =) Huomenna luulisin painon olevan siis hiukan alempi, mutta en ehkä ehdi sitä niin kovasti ihmettelemään.

Tilastoija, sorry kun taas ruodin tuota sun tilannetta, mutta jos nyt oikein ymmärsin niin sulla on suht säännöllinen kierto? Sehän kuulostaa tosi hyvältä - eli lähinnä siis siltä, että ovikset tapahtuvat kuitenkin normaalisti, vaikka munasarjoissa oliskin pco tyyppisyyttä. =)
 
Ekaviikko Cambridgea on sujunut mainiosti :) Päänsärky jäi tokaan päivään ja olo on ollut sen jälkeen energinen. Oon siivoillu ja touhuillut kaikenlaista :D Eilen virallinen punnitus, -3,8 kg oli nyt pudotusta :) Tästä on hyvä jatkaa :) Vielä se -25 edessä...
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33
TERVETULOA KAIKKI LAIHDUTTAVAT VAUVAKUUMEILIJAT





A=aikaraja tavoitteen saavuttamiseksi, LP=lähtöpaino, TP=tavoitepaino, NP = nykyinen paino, VT= viikon tulos, S=sakkojen määrä euroina

Nimim.IkäALPTPNPvko 47S
Äiti 744030.10.201474,373,075,1-18
Ihaa823231.12.2014104,090,099,3-0
Mariah333524.12.201498,678,684,2-0,52
Merope2924.12.201494,087,094,7-2
SalVe301.11.201479,573,575,0-0
Valonkantaja2431.12.2014110,797,7102,5-2
tilastoija23-85,970,985,000
katti_2825.12.201480,375,078,6-8
Minttumaari*3731.12.2014--4,6-2,0+0,14
Maggis2631.12.2014113,197,1113,8-2
Vivi Hellion34-113,0-113,0-0
Gillian27-102,870,8100,300
outius2830.4.201586,076,086,400
Iltatähti201537-111,982108,1-0

[/TR]


Punnitus joka maanantai. Jos paino pysyy samassa 3 punnituskertaa tai nousee edellisestä kerrasta, niin tulee 2 euron sakkomaksu, jonka jokainen itse maksaa tietyin väliajoin Uusi lasten sairaala 2017 -hankkeen lahjoitustilille (Uusi Lastensairaala 2017 / Uusi Lastensairalaala 2017). Mukaan laihduttamaan voi liittyä pitkin matkaa. Päivityspyynnöt punaisella.
 
Viimeksi muokattu:
Moikka kaikki! :wave: Päivitin listan. :) Yritin pysyä kärryillä, mutta virheitä saattaa olla koska viime viikon lista ei ollut aivan ajantasalla :D, joten sanokaa vain rohkeasti jos jotain virheitä löytyy niin korjataan sitten! :)

Mulla oli jo taas lauantaihin mennessä hieno pudotus... -1,6 kg. Mutta taaskaan en pysynyt viikonloppua täysin ruodussa, joten siitä tultiin vähän takapakkia tähän aamuun... Viikon tulos -0,5 kg.
 
mariah kiitos päivittämisestä ja tiedän itsekin tuon viikonlopun kirouksen. Itse pysyin aika lähelle samassa. Ehdin syödä aamupalan ja juoda kahvia ennen kuin muistin punnituksen. 86,4kg edelleen ja motivaatio tipotiessään, kun ei tää laihdutus suju!!!:headwall:
 
outius :hug: Hirveesti yritän täältä lähettää positiivisia säteitä että sun motivaatio tulis takaisin! On se kyllä vaikeaa pysyä ruodussa varsinkin näin vuoden pimeimpänä aikana... : / Ja joulukin herkkuineen lähestyy... Ääh! :p Kyllä mullakin on noita lipsumisia tosiaan tässä ollut ja niitten takia olisin varmasti jo lyönyt hanskatkin tiskiin, mutta mulla kun se valkku huohottaa niskaan niin en oo kehdannut luovuttaa. :D Aina kun oon lipsunut niin oon ollu hirveen vihainen ittelleni... :mad: Mä kuitenkin oon vahvasti sitä mieltä että tuun kyllä raskaaksi kunhan vain pudotan painoa joten tuntuu niin saakelin typerältä että miksi en nyt sitten pysy ruodussa kokoajan! :ashamed: No mutta onneksi mulla on kuitenkin suunta alaspäin... Harmittavan hitaasti on kyllä mennyt viimeisen kuukauden ajan... Viimeisen kk:n aikana oon pudottanut vain n. 1 kg:n! Ja tällä mun dieetillä kun pitäisi lähteä suurinpiirtein 1 kg per VIIKKO jos olisin pysynyt paremmin ruodussa... :headwall:
Tsemppiä! :heart:
 
Tsemppiä kaikille muillekin junnaajille! Itsellä taas tulos +/- 0 :/// Heti näkyy, kun viikolla on "liian kiireinen" liikkumaan kunnolla. Ei se terveellinen ruokavalio auta kuin pitämään painon kurissa, alaspäin pääsyyn tarvitsee myös liikkua.

Tähän viikkoon päätin vain sinnikkäästi tsempata, vaikka harmittaakin. Olen kirjoittanut itselleni "tsemppilistan" miksi haluan pudottaa painoa. Ja se vauvahaave on siellä ykkösenä ja ehdottomasti paras motivaattori ikinä. Toinen on myös tovi sitten tapahtunut säikähdys, kun pelkäsin pohjekivun olevan veritulppa ja menin epätoivoisena lääkäriin. Kun alkaa tämä paino olla jo terveydelle varsin haitallisissa lukemissa, että ihme kun ei vielä ole diabetes hyökännyt kimppuun :(

Mutta PALJON tsemppiä kaikille, liittykää mun kanssa tehoviikkohaasteeseen, päätin tällä viikolla liikkua oikein ekstrapaljon myös hyötyliikunnan avulla. Joulu kummittelee täälläkin mielessä, mutta ehdoton herkkulakko jouluun asti on ihan hyvä sääntö ollut minulle, sitten jouluna ei tarvitse aivan täysin masentua, jos haluaa ottaa pari konvehtia. Mutta aion sitäkin sallia vain joulunpyhien ajan, sitten tulee tiukka paluu ruotuun.

Tässä vielä motivaatiolinkki teille, tää linkin nainen näyttää UPEALTA! Lisäks lopussa on minun mielestäni hieno motivaatiolista, toivottavasti on jollekin hyviä vinkkejä :)
Kati laihdutti 64 kiloa - "Tiesin, ettei kroppa kest

Mulle linkin vinkeistä "kerro tavoitteesta julkisesti" on ollut tää ryhmä. Koen saavani teistä muista sen lisäboostin mitä tarvitsen, kun on jollain tapaa "vastuussa" painon alaspäin hilautumisesta myös muille! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33
Meillä tehtiin eilen yksi remppa ja en sen vuoksi päässyt aamulla vaa'alle - talo oli täynnä vieraita äijiä heti herättyäni.

Tänään sain punnitustulokseksi katastrofaalisen + 0,1.

Mun tekis mieli taas vetäytyä pois tältä palstalta kun ei tästä mun laihdutuksesta tule mitään :headwall: Niihin ateriankorvikkeisiin mä en pysty. Ja se ei oikeastaan haittaakaan kun en usko, että mun kannataa niillä edes laihduttaa vaan pikemminkin opetella niitä elintapoja joilla saisin painon putoamaan tai edes pysymään samassa.

No, helpommin sanottu kuin tehty. Koitan nyt vaan sitä radi ruokavaliota palauttaa - tässä oli taas pari päivää "kuin pellossa" välissä, eli siksi varmaan tuo alkuviikon skarppaus katosi ja sain plussan.

Nyt vasta luen noita teidän kommentteja - nopealla silmäyksellä siellä näytti olevan jotain motivaatiolinkkiäkin jne. Niitä nyt kyllä tosiaan kaipaan =)

Hävettää, mutta en siis tosiaan tule saavuttamaan tuota mun tavoitetta tälläkään kertaa, eli sen voi siirtää vuoden loppuun. :headwall:
 
Tilannepäivitys eiliseltä: +-0.

Tilannepäivitys muuten: se jokin on kasvanut yli 3cm tässä parin viikon sisällä, mikä ei lupaa hyvää. Painonpudotus ei ole ihan ensimmäinen asia mielessä eli huutelen ja säätelen tässä taustalla, kun selvitämme, mikä ihme kasvaa kohdussa, jossa ei kasva lapsi, ja miten sen jonkin saa pois sieltä kohdusta. Kerron, jos jaksan, että mikä ihme siellä on.

Joku kysyi kiertoni pituudesta ja tsemppasi. Tuhannesti kiitoksia siitä :hug: Nyt kiertoni on itse asiassa poikkeuksellisen säännöllinen! Tässä viimeisen vuoden sisään pisin kierto oli 87 päivää ja poikkaistiin teroluteilla. Sen jälkeen on ollutkin tasaisempaa 33-40 päivää. Nyt on ollut poikkeuksellisen säännöllistä, joten se on kyllä parantanut mielialaa.
 

Yhteistyössä