Iltatähti2015 Minä! Aloitin Cambridgen ensimmäistä kertaa kaksi vuotta sitten syyskuussa. Pudotin vajaassa puolessa vuodessa -25 kg ja sitten plussasin ja ohjelma jäi siihen. Se raskaus päättyi kuitenkin sitten keskenmenoon ja mun elämässä tapahtui muitakin suuria menetyksiä, joiden jälkeisessä surussa sairastuin sitten masennukseen. Painoa tuli n. 18 kg takaisin sinä aikana kun en luonnollisesti välittänyt itsestäni enää yhtään... Viime heinäkuun lopussa sain kuitenkin itseäni taas niskasta kiinni ja aloitin Cambridgen-ohjelman uudelleen. Puntari näytti silloin 98,6 kg ja nyt siitä on n. -14 kg tähän mennessä takana. Olin kuukauden puhtaalla paastolla ja siitä lähtien oon ollut 1+:lla. Se 1+ toimii mulla paremmin kuin puhdas paasto. Pelkällä paastolla ensinnäkin kärsin ummetuksesta ja toiseksi pää ei meinaa kestää sitä että ei saa pureskella mitään! Edelliselläkin kerralla olin sen 4 viikkoa puhtaalla paastolla ja sitten 1+:lla niin kauan että oli -20 kg takana. Samaa yritän nyt. Tsemppiä sulle kovasti!! Hyvän ohjelman oot valinnut! :wave: