"Jeba"
Edellisenä iltana vain laitetaan kuva kermavaahdon päälle Ei sen kummempaa.Ihana Hello Kitty täytekakku. Miten kuvan saa kakun päälle?
Edellisenä iltana vain laitetaan kuva kermavaahdon päälle Ei sen kummempaa.Ihana Hello Kitty täytekakku. Miten kuvan saa kakun päälle?
Teen ne entisen miniäkokelaan valmistujaisiin.Mummeliisa: Miksi sä teet kahdeksan kakkua? Toki ymmärrän jos moniin bileisiin pitää tehdä, mutta mä tekisin sitten vaikka semmoisia toooooosi isoja muutaman erilaisen. Pääsis paljon helpommalla.
Aaa, no sit mä ymmärrän ja toisaalta voihan sitä tehdä kakun esim uunipellille ja halkoa sitten paloihin. Mä vaan kauhulla mietin että kauan menee aikaa ku kakkuja kasailee (nim. laiskakokki ).Teen ne entisen miniäkokelaan valmistujaisiin.
Juhlat pidetään mökkikylässä ja alkavat iltapäivällä jatkuen yöhön asti.
Vieraita käy paljon eri aikoihin.
Ajattelin, että isoissa kakussa on riski, että ottavat pahakseen auringossa... jos voi pitää esillä yhden tai kaksi kerrallaan ja muut sen aikaa jääkaapissa, niin pienempi riski, että jokin ruokapöpö ehtii muhimaan. Tosin tuo paljon kiinni siitä, millaiset ilmat tulevat olemaan. Aurinkoa kuitenkin toivotaan.
Minulla edessä melkein omalapseton loppuviikko (toivottavasti kuitenkin ajoittain kuitenkin lapsenlapsellinen) ja takana monen viikon sairasloma eli runsaasti aktiivitylsistymistä. Ajattelin, että jos torstain ja perjantain noita väkerrän, niin saan "tulipas jotain tehtyäkin" -olon ja piristyn.Aaa, no sit mä ymmärrän ja toisaalta voihan sitä tehdä kakun esim uunipellille ja halkoa sitten paloihin. Mä vaan kauhulla mietin että kauan menee aikaa ku kakkuja kasailee (nim. laiskakokki ).
Oioioi, kunpa vain olisi grilli. Vartaat on parasta kesäruokaa.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23817901:Maailmanlopun päivällinen eli vartaita ja tomaattia grillistä, porkkanaa, kukkakaalia ja parsakaalia valkosipulivoin kera sekä salaattia
No juuri noita Kiitos!
Vartaita teen milloin mitenkin. Lihapaloja laitan marinadiin, sitten pilkon kasviksia, laitan varrastikkuihin, voitelen vielä marinadilla ja sen jälkeen grilliin. Aika riippuu hiilloksesta, lihoista ja lihapalojen koosta.Nam, miten sä keittiönoita noita vartaita teet, väännä rautalangasta, grillaus vähä vieraampaa...kauanko pitää grillata jne. kaikki...
Ja noi kukkakaalit, parsakaalit...pussikamaa jotka kattilaan?