Ruokakuvaketju

Keittiönoita
Tänään päivälliseksi siiderissä haudutettua kaalia ja braatwurstia perunamuusin ja etikkasäilykkeiden kanssa:

Ja jälkiruuaksi kotitekoinen vadelmajäätelö kinuskikastikkeen kanssa:

Keittiönoita
[QUOTE="vieras";23761742]Vau! Tuota syö silmilläänkin!!! Onko miten vaikea valmistaa?[/QUOTE]
Kiitos :) Tosi helppoa valmistaa. Kuullotin tilkassa oliviiöljyä silputun sipulin, lisäsin kuutoidun porkkanan ja sekaan muistaakseni noin 3 dl paseerattua tomaattia ja 2 dl kasvislientä. Silppusin sekaan 4-5 aurinkokuivattua tomaattia, 4-5 vihreää oliivia ja mitähän noita linssejä meni...ehkä noin desilitra. Annoin kiehua about 15 min. Tsatsikiin sekoitin jugurttiin pätkän raastettua kurkkua ja yhden murskatun valkosipulinkynnen.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23761754:
Kiitos :) Tosi helppoa valmistaa. Kuullotin tilkassa oliviiöljyä silputun sipulin, lisäsin kuutoidun porkkanan ja sekaan muistaakseni noin 3 dl paseerattua tomaattia ja 2 dl kasvislientä. Silppusin sekaan 4-5 aurinkokuivattua tomaattia, 4-5 vihreää oliivia ja mitähän noita linssejä meni...ehkä noin desilitra. Annoin kiehua about 15 min. Tsatsikiin sekoitin jugurttiin pätkän raastettua kurkkua ja yhden murskatun valkosipulinkynnen.
Kiitos reseptistä! Toivois olla hyvää huomisen viisuillan popsittavaksi. Rakastan itse kaikkea tomaattista ja etenkin kasvisruokaa.

Keittiönoita
[QUOTE="vieras";23761764]Kiitos reseptistä! Toivois olla hyvää huomisen viisuillan popsittavaksi. Rakastan itse kaikkea tomaattista ja etenkin kasvisruokaa.[/QUOTE]
Ollos hyvä vaan :) Mä pidän kans kasvisruuista varsinkin sellaiseen vuodenaikaan, kun kasvikset ovat parhaimmillaan. Kesää siis odotellessa :cool:

tyttelö:)
Huhhuh mummeliisa!:) Tule tekemään toki meillekkin ruokaa. Nuo ovat niin herkullisen näköisiä. Se käärme ensimmäisenä oli hyvännäköinen, paitsi ne maissit koska en pidä maissista sitten yhtään:D

hei taas pitkàstàaikaan :)

-mansikkakakku: Aijaa.com - 8034686.jpg
- insalata russa (kypsennettujà herneità, papuja, perunaa ja porkkanaa plus kapriksia ja syuolakurkkua, tein eka kertaa itse majoneesia) : Aijaa.com - 8034687.jpg
- jotain uutta kesàkurpitsasta (frittelle) : Aijaa.com - 8034688.jpg
- ja iànikuista pastaa : Aijaa.com - 8034689.jpg
Hei sinua olen koittanut saada bongattua. Saako kysyä paria juttua? =) Yynä kenties.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttelö:);23763746:
NAM! Osaisimpa ja jaksaisinpa itse tehny tuollaisia. Mistä löydän tuon banaanisuklaakakun ja valkosuklaakuorrutuksen ohjeen? Nyt tekee mieli:p
Banaanisuklaakakku syntyi, kun oli vähän mustaksi menneitä banaaneja.
Tällä kertaa näin:

5 dl vehnäjauhoja
4 dl sokeria
1 dl kaakaota
2 dl vaniljasokeria
2 dl leivinjauhetta

Kuivat aineet sekoitetaan keskenään.
Niihin lisätää 2 munaa, kolme muussattua banaania, 2 dl rahkaa ja noin 150 gr sulatettua suklaata.

Laitetaan voideltuun & korppujauhotettuun vuokaan, paistetetaan 175 asteessa tunnin ajan.
Valkosuklaa sulatetaan vesihauteessa ja kaadetaan päälle
- ja eikun syömään!

:)

tyttelö:)
Banaanisuklaakakku syntyi, kun oli vähän mustaksi menneitä banaaneja.
Tällä kertaa näin:

5 dl vehnäjauhoja
4 dl sokeria
1 dl kaakaota
2 dl vaniljasokeria
2 dl leivinjauhetta

Kuivat aineet sekoitetaan keskenään.
Niihin lisätää 2 munaa, kolme muussattua banaania, 2 dl rahkaa ja noin 150 gr sulatettua suklaata.

Laitetaan voideltuun & korppujauhotettuun vuokaan, paistetetaan 175 asteessa tunnin ajan.
Valkosuklaa sulatetaan vesihauteessa ja kaadetaan päälle
- ja eikun syömään!

Kiitos ohjeesta!:) Testaan illlalla:))

Gourmet
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23761754:
Minäkin teen usein linssikeittoa (juustokuminaa, kookosmaitoa ym.), mutta eipä ole tullut mieleen laittee akt:ta tai oliiveja, kokeilen ehdottomasti - kiitos vinkistä!

sopii sopii. noi on semmosia alice kaloja (mità on suomeksi, anjovisko???) samalla tavalla perkasin kuin silakat. hyvàà, helppoa ja nopeaa. minusta kala on parasta kun se on mahd yksinkertaista ja henk.kohtaisesti en pidà esim kerman sekoittamisesta kalaruokaan.
Pitää joskus kokeilla.
Meillä vain kalaa saa valmistaa niin harvoin, että usien pelaa "varman päälle" sen kanssa.

Keittiönoita

Yhteistyössä