MUMMELIISA!
Mistä noi sun valkoiset lautaset on noissa pizzakuvissa?
Vähänkö haluaisin samanlaiset.
Ne ovaalit?Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23402932:MUMMELIISA!
Se oli se tanssijanainen" (Anteeksi. Olen kovin huono muistamaan nimimerkkejä, vaikka fragmentteja elämästään jääkin päähän) jolla on vähän täydellistä parempi kroppa.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23402875:Riippuu toki siitä, mitä kukakin normaalin kokoisena lautasena pitää. Ohessa kuva samaisesta lautasesta teelusikan ja tulitikkuaskin kanssa. Ja ei, en ollut minä.
Silti mä haluaisin sellaiset. Valkoiset astiat on aina kivoja kun niitä voi käyttää arkena ja silti niistä saa myös juhlavia tarvittaessa. Ne on helppo yhdistää vaikka noihin vanhoihin arabian valkoisiin, mitä mä keräilen.Ne ovaalit?
Ne ovat ihan paikallisesta Halpahallista - merkitön halpatuote.
Oliko oikeesti ensimmäiset valkoiset astiat joihin olet koskaan törmännyt?Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23402988:Silti mä haluaisin sellaiset. Valkoiset astiat on aina kivoja kun niitä voi käyttää arkena ja silti niistä saa myös juhlavia tarvittaessa. Ne on helppo yhdistää vaikka noihin vanhoihin arabian valkoisiin, mitä mä keräilen.
Noi pienet juustot on ihan parhaita. Espanjassa aikoinaan tutustuin. Pitäiskin muistaa ostaa niitä. Vaikka nyt kun on alkanu harrastaa ruokatietoisuutta niin uskon että on sen verran e-aineita että joko pitää ostaa katsomatta tuoteselostetta tai jättää kauppaanAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23400769:Nams. Noita pieniä juustoja olen nähnyt Suomessakin.
Kuten jo viestistäni ehkä osaat lukea, niin kerään valkoisia arabian astioita.Alkuperäinen kirjoittaja jännää;23402997:Oliko oikeesti ensimmäiset valkoiset astiat joihin olet koskaan törmännyt?
Ne ovat kyllä kivan muotoiset tarjoilua ajatellen.Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23403044:Kuten jo viestistäni ehkä osaat lukea, niin kerään valkoisia arabian astioita.
Oli vaan niin kivan näköiset, että sopisivat hyvin meillekin ja koska en niitä tunnistanut, niin ajattelin kysyä, mistä ne ovat.
Ja kuola valuuTällainen klöntti muhi uunissa yön yli. Eli reilut kuusi kiloa sian niskaa.
Tuosta tulee sitten tänään hernarin lihat, huomenna lihakastike potuille ja parhaista paloista leikkelettä leivänpällysiksi.
Jämät näyttävätkovin, kovin herkullisille.Pakastimen ja kaapin kaivelu tuotti tälläsen sadon
Aijaa.com - 7731332.jpg
Tässä "jämät" valmiina,eli paistoin ensin pannulla rasvassa ja sitten kera ruokakerman ja juustoraasteen oli uunissa.Tuli kyllä yllättävän hyvää.
Aijaa.com - 7731334.jpg
Meidän tytön ehdoton kestosuosikki.
Aijaa.com - 7731335.jpg
Sama täällä,ja meillä ainakin lapsen saa syömään paremmin ja vähemmällä ennakkoluulolla kun vähän näkee vaivaa.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23402717:Mä "asettelen" aina. Se tapahtuu ihan itsestään, kun kerää ensin kasvikset lautaselle ja sen jälkeen lätkii lautaselle varsinaisen ruuan.
On sulla jutut. Mitähän helkuttia se sulle kuuluu, mitä joku palstalainen painaa????Normaalin kokoinen lautanen se on, sinäkö se olit joka otti eviksi duuniin paketin weetabixi, rasiallisen salaattia, 5 leipää ja joku miksoetria vielä??
Vain yksi nikki per keskustelu, kiitos. Näyt harrastavan useammalla nikillä kirjoittelua muissakin ketjuissa.Alkuperäinen kirjoittaja olet säälittävä;23409102:Se ei sinulle kuulu eikä ole sinun asia, pidä huoli omista asioistas !!
Kahden hengen annokseen ½ dl Baileysiä, ½ dl sokeria, ½ dl rusinoita, 2 dl kermaa, ½ tl vaniljajauhoa ja 2 keltuaista. Laita rusinat likööriin ja anna liota siellä pari tuntia. Laita kerma, sokeri, vanilja ja keltuaiset kattilaan ja kuumenna kiehuvaksi. Nosta kattila pois liedeltä, lisää rusinat likööreineen, jäähdytä ja pakasta annoskulhoissa. Tuosta itse asiassa piti tulla jäädyke, koska sitä ei jäätymisen aikana lainkaan vatkattu, mutta rakenteeltaan siitä yllättäen tulikin jäätelömäistä.Baileys jäätelön ohje kiinnostas kovasti
Perjantaiksi pitäis keksiä jotain extra hyvää kun pitkästä aikaa ollaan kaksin miehen kanssa viikonloppu.
Kiitos,ihan pakko testata viikonloppuna,on niin mun suurta herkkua toi baileys.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23409185:Kahden hengen annokseen ½ dl Baileysiä, ½ dl sokeria, ½ dl rusinoita, 2 dl kermaa, ½ tl vaniljajauhoa ja 2 keltuaista. Laita rusinat likööriin ja anna liota siellä pari tuntia. Laita kerma, sokeri, vanilja ja keltuaiset kattilaan ja kuumenna kiehuvaksi. Nosta kattila pois liedeltä, lisää rusinat likööreineen, jäähdytä ja pakasta annoskulhoissa. Tuosta itse asiassa piti tulla jäädyke, koska sitä ei jäätymisen aikana lainkaan vatkattu, mutta rakenteeltaan siitä yllättäen tulikin jäätelömäistä.
Joo, tuolta oliolta tuolla uunissa.Ja kuola valuu