Katalin harmaana
Ihania pikkukokkeja
Ihania pikkukokkeja
Nams. Noita pieniä juustoja olen nähnyt Suomessakin.mà sorruin tànààn "puolivalmiiseen" eli kanankoipiin ja perunoihin kàytin valmista mausteseosta. en ole ennen kokeillut. saas nàhdà millaista tulloo
Aijaa.com - 7722483.jpg
alkupaloja:
Aijaa.com - 7722520.jpg
pastaa pitàis vielà vààntààà......
Mä en ole yleensä kovin makean perään, mutta tämän ketjun syytä, että olen alkanut taas tekemään jälkiruokia välillä myös arkisinIltapalaksi päärynäpiirakoita jäätelön kera:
Siis syötkö nämä yksin vai jaatko jonkun kanssa? Melkoisen kokoisia annoksiaAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23394259:Ei vaan saada ideoita
Tässä mun tän päivän versioni tacosalaatista... cheddaria en löytänyt laktoosittomana (onkohan sitä edes?), joten korvasin tomaattimurskasta tehdyllä kastikkeella
Se pitää vissiin laittaa uunissa ihan alimmalle tasolle, että tuo kansitötterö mahtuu?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23402795:Mä ainakin olen tykännyt.
Normaalin kokoinen lautanen se on, sinäkö se olit joka otti eviksi duuniin paketin weetabixi, rasiallisen salaattia, 5 leipää ja joku miksoetria vielä??Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23402768:Yksin. Tuo lautanen on halkaisijaltaan 17 cm eli ei kovin iso.
Hyvä todiste siis sen puolesta, että arkiruoanlaitto ei lopulta vie kovinkaan paljon aikaa?Nam mitä ruokia ja hienoja kuvia.
Ihmettelen ainoastaan sitä että missä välissä ehditte?!
Loukkaantua ei tarvitse, mutta osa teistä kun notkuu lahjakkaan paljon täällä palstallakin ....
Mä ainakin teen 99%:sti töitä kotoa käsin. Kun ei mene työmatkoihin aikaa, ehtii laittaa ruokaakin. Lisäksi mulla on aikuiset lapset, joten lastenhoitoon ei mene lainkaan aikaa.Nam mitä ruokia ja hienoja kuvia.
Ihmettelen ainoastaan sitä että missä välissä ehditte?!
Loukkaantua ei tarvitse, mutta osa teistä kun notkuu lahjakkaan paljon täällä palstallakin ....
Jostainhan se on aina pois, palstalla notkuminen ja jauhelihamössön muotoileminen krokotiiliksi.Hyvä todiste siis sen puolesta, että arkiruoanlaitto ei lopulta vie kovinkaan paljon aikaa?
Riippuu toki siitä, mitä kukakin normaalin kokoisena lautasena pitää. Ohessa kuva samaisesta lautasesta teelusikan ja tulitikkuaskin kanssa. Ja ei, en ollut minä.Normaalin kokoinen lautanen se on, sinäkö se olit joka otti eviksi duuniin paketin weetabixi, rasiallisen salaattia, 5 leipää ja joku miksoetria vielä??