Ruokakuvaketju

Keittiönoita
Eilinen iltaruoka eli naudanlihaa, raakapaistettuja perunoita, papu-avocadosalaattia, höyrytettyä kukkakaalia ja rehuja


Tänään kalatagine ja appelsiini-kurkku-sipulisalaatti:


Jälkkäriksi Baileys-rusina-jäätelö ja suklaakastike:
 
Keittiönoita
[QUOTE="eee";23402689]Moniko asettelee ruokansa noin vain siksi että haluaa esitellä täällä ... .D[/QUOTE]
Mä "asettelen" aina. Se tapahtuu ihan itsestään, kun kerää ensin kasvikset lautaselle ja sen jälkeen lätkii lautaselle varsinaisen ruuan.
 
"Hmm"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23394259:
Ei vaan saada ideoita :)

Tässä mun tän päivän versioni tacosalaatista... cheddaria en löytänyt laktoosittomana (onkohan sitä edes?), joten korvasin tomaattimurskasta tehdyllä kastikkeella
Siis syötkö nämä yksin vai jaatko jonkun kanssa? Melkoisen kokoisia annoksia
 
Keittiönoita
[QUOTE="Hmm";23402754]Siis syötkö nämä yksin vai jaatko jonkun kanssa? Melkoisen kokoisia annoksia[/QUOTE]
Yksin. Tuo lautanen on halkaisijaltaan 17 cm eli ei kovin iso.
 
[QUOTE="Hmm";23402754]Siis syötkö nämä yksin vai jaatko jonkun kanssa? Melkoisen kokoisia annoksia[/QUOTE]

Hauska kommentti - erityisesti kun muistan jonkun aiemmin kommentoineen nimenomaan keittiönoidan annosten PIENUUTTA.
:D
 
[QUOTE="eee";23402689]Moniko asettelee ruokansa noin vain siksi että haluaa esitellä täällä ... .D[/QUOTE]

Minä asettelen myös ihan meidän itsemme vuoksi - myös niille aterioille, joita en muista kuvata.
Mutta toki ruokakuviakin on otettu jo vuosia.
:D
 
Urpu
Nam mitä ruokia ja hienoja kuvia.

Ihmettelen ainoastaan sitä että missä välissä ehditte?!
Loukkaantua ei tarvitse, mutta osa teistä kun notkuu lahjakkaan paljon täällä palstallakin ....
 
paljonko painat
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23402768:
Yksin. Tuo lautanen on halkaisijaltaan 17 cm eli ei kovin iso.
Normaalin kokoinen lautanen se on, sinäkö se olit joka otti eviksi duuniin paketin weetabixi, rasiallisen salaattia, 5 leipää ja joku miksoetria vielä??
 
Keittiönoita
Nam mitä ruokia ja hienoja kuvia.

Ihmettelen ainoastaan sitä että missä välissä ehditte?!
Loukkaantua ei tarvitse, mutta osa teistä kun notkuu lahjakkaan paljon täällä palstallakin ....
Mä ainakin teen 99%:sti töitä kotoa käsin. Kun ei mene työmatkoihin aikaa, ehtii laittaa ruokaakin. Lisäksi mulla on aikuiset lapset, joten lastenhoitoon ei mene lainkaan aikaa.
 

Yhteistyössä