Ruokakuvaketju

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23402875:
Riippuu toki siitä, mitä kukakin normaalin kokoisena lautasena pitää. Ohessa kuva samaisesta lautasesta teelusikan ja tulitikkuaskin kanssa. Ja ei, en ollut minä.
Se oli se tanssijanainen" (Anteeksi. Olen kovin huono muistamaan nimimerkkejä, vaikka fragmentteja elämästään jääkin päähän) jolla on vähän täydellistä parempi kroppa.
:)
 
jännää
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23402988:
Silti mä haluaisin sellaiset. Valkoiset astiat on aina kivoja kun niitä voi käyttää arkena ja silti niistä saa myös juhlavia tarvittaessa. Ne on helppo yhdistää vaikka noihin vanhoihin arabian valkoisiin, mitä mä keräilen.
Oliko oikeesti ensimmäiset valkoiset astiat joihin olet koskaan törmännyt?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23400769:
Nams. Noita pieniä juustoja olen nähnyt Suomessakin.
Noi pienet juustot on ihan parhaita. Espanjassa aikoinaan tutustuin. Pitäiskin muistaa ostaa niitä. Vaikka nyt kun on alkanu harrastaa ruokatietoisuutta niin uskon että on sen verran e-aineita että joko pitää ostaa katsomatta tuoteselostetta tai jättää kauppaan ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja jännää;23402997:
Oliko oikeesti ensimmäiset valkoiset astiat joihin olet koskaan törmännyt?
Kuten jo viestistäni ehkä osaat lukea, niin kerään valkoisia arabian astioita.
Oli vaan niin kivan näköiset, että sopisivat hyvin meillekin ja koska en niitä tunnistanut, niin ajattelin kysyä, mistä ne ovat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23403044:
Kuten jo viestistäni ehkä osaat lukea, niin kerään valkoisia arabian astioita.
Oli vaan niin kivan näköiset, että sopisivat hyvin meillekin ja koska en niitä tunnistanut, niin ajattelin kysyä, mistä ne ovat.
Ne ovat kyllä kivan muotoiset tarjoilua ajatellen.
Pidän itsekin.
:)
 
[QUOTE="Hmm";23402754]Siis syötkö nämä yksin vai jaatko jonkun kanssa? Melkoisen kokoisia annoksia[/QUOTE]

Keittiönoidankin aterioissa on kiitettävän paljon kasviksia,juureksia ja salaattia.
Mä syön taatusti isompia annoksia,mutta mäkin pyrin siihen että lautasella on vähintään puolet salaattia,kasviksia ym.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23402717:
Mä "asettelen" aina. Se tapahtuu ihan itsestään, kun kerää ensin kasvikset lautaselle ja sen jälkeen lätkii lautaselle varsinaisen ruuan.
Sama täällä,ja meillä ainakin lapsen saa syömään paremmin ja vähemmällä ennakkoluulolla kun vähän näkee vaivaa.
 
olet säälittävä
[QUOTE="voielämä";23409063]On sulla jutut. Mitähän helkuttia se sulle kuuluu, mitä joku palstalainen painaa????[/QUOTE]

Se ei sinulle kuulu eikä ole sinun asia, pidä huoli omista asioistas !!
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja olet säälittävä;23409102:
Se ei sinulle kuulu eikä ole sinun asia, pidä huoli omista asioistas !!
Vain yksi nikki per keskustelu, kiitos. Näyt harrastavan useammalla nikillä kirjoittelua muissakin ketjuissa.
 
Keittiönoita
Baileys jäätelön ohje kiinnostas kovasti:p
Perjantaiksi pitäis keksiä jotain extra hyvää kun pitkästä aikaa ollaan kaksin miehen kanssa viikonloppu.
Kahden hengen annokseen ½ dl Baileysiä, ½ dl sokeria, ½ dl rusinoita, 2 dl kermaa, ½ tl vaniljajauhoa ja 2 keltuaista. Laita rusinat likööriin ja anna liota siellä pari tuntia. Laita kerma, sokeri, vanilja ja keltuaiset kattilaan ja kuumenna kiehuvaksi. Nosta kattila pois liedeltä, lisää rusinat likööreineen, jäähdytä ja pakasta annoskulhoissa. Tuosta itse asiassa piti tulla jäädyke, koska sitä ei jäätymisen aikana lainkaan vatkattu, mutta rakenteeltaan siitä yllättäen tulikin jäätelömäistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23409185:
Kahden hengen annokseen ½ dl Baileysiä, ½ dl sokeria, ½ dl rusinoita, 2 dl kermaa, ½ tl vaniljajauhoa ja 2 keltuaista. Laita rusinat likööriin ja anna liota siellä pari tuntia. Laita kerma, sokeri, vanilja ja keltuaiset kattilaan ja kuumenna kiehuvaksi. Nosta kattila pois liedeltä, lisää rusinat likööreineen, jäähdytä ja pakasta annoskulhoissa. Tuosta itse asiassa piti tulla jäädyke, koska sitä ei jäätymisen aikana lainkaan vatkattu, mutta rakenteeltaan siitä yllättäen tulikin jäätelömäistä.
Kiitos,ihan pakko testata viikonloppuna,on niin mun suurta herkkua toi baileys.
 

Yhteistyössä