H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja ette ainakaan alota mitään känäämissä tässä ketjussa.
Perustakaa oma![]()

Juurespihvit
250g lanttua
150g perunaa
150g porkkanaa
130g purjoa
175g mozzarellaraastetta
3 kananmunaa
n. ½dl vehnäjauhoja
suolaa
mustapippuria
Kuori ja raasta lanttu, peruna ja porkkanat. Silppua purjo. Sekoita kaikki ainekset kulhossa tasaiseksi massaksi. Paista lettupannulla pieniä pihviä.
Mulla lautasella lisäksi täysjyväriisiä, ruohosipulituorejuustoa ja kotijuustoa (leipäjuusto).
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29540483:Puristatko perunoista nesteen pois ennen paistoa? Joskus olen koittanu noita ja maistu raalta perunalta koko pihvi?
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29540429:Ei ei, se on säännöissä kieletty.
Juurespihvit
250g lanttua
150g perunaa
150g porkkanaa
130g purjoa
175g mozzarellaraastetta
3 kananmunaa
n. ½dl vehnäjauhoja
suolaa
mustapippuria
Kuori ja raasta lanttu, peruna ja porkkanat. Silppua purjo. Sekoita kaikki ainekset kulhossa tasaiseksi massaksi. Paista lettupannulla pieniä pihviä.
Mulla lautasella lisäksi täysjyväriisiä, ruohosipulituorejuustoa ja kotijuustoa (leipäjuusto).
En puristanu, mutta kävi kyllä mieles. Ei mun mielestä maistunu raa'alta perunalta koko pihvi vaan kaikki maut maistu.
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29540522:Mulla tais olla sillo vaa perunaa siinä, mut toi porkkana taittaa hyvin sitä makua. Pitäs uskaltaa kokeilla toistekki.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29540518:kuinka paljon suunnilleen suolaa ?
Siis sulla maistu perunapihveissä pelkkä peruna?
SopivastiIhan summis ripottelin sirottimesta, että en osaa sanoa tarkkaa määrää.
Tota Rva Ilkeälle näin sivusta, tuliko sulle mieleen että sulla saattoi toi perunan määrä olla niissä sun pihveissä hieman eri luokkaa kuin Scarletilla?
Pitäisikö käydä paikallisessa lihakaupassa kyselemässä kielilihan perään. Muistan kyllä kakarana lehmän kieltä syöneeni ja se oli kamalaa.
Pitäisikö käydä paikallisessa lihakaupassa kyselemässä kielilihan perään. Muistan kyllä kakarana lehmän kieltä syöneeni ja se oli kamalaa.