Ruoholahti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PusuMies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei, Minna. Jos tarkoitit mun viestiä, niin yritin viedä kohteliaalla tavalla hommaa eteenpäin. Itse olet kiinnostunut ilmeisesti vain nettihommista, vai ymmärränkö oikein? Jos niin, niin vahinko, sillä vaikutat enemmän kuin kiinnostavalta naiselta.

Hei, Satu. Olen lähdössä yhden pintaan ostamaan sapuskaa Citymarketista, puku päällä, valkoinen, raidallinen kauluspaita, ei krakaa. Mistä tunnistan sut, jos törmään suhun kenkäosastolla? Haluaisin hivellä sääriäsi...

Olen lukenut keskusteluanne jo viime viikolla, kiinnostuksella, ja koska sinut nyt 'hylättiin', ajattelin puuttua peliin.... Lukiessani punaiset stringini ovat pelkästä ajatuksesta kostuneet, ja tunnen kuinka nännini kovettuvat rintaliivieni sisällä..... Mieleni tekisi hiukan hivuttaa lyhyttä roosanväristä minihamettani ylöspäin... ja ehkä hiukan avata myös puseroni etumuston vetoketjua lisää.....

Kiitoksia puuttumisestasi, olet erittäin tervetullut. Ennen kuin availen vetoketjuasi lisää tai hyväilen pakaroitasi minihameen alla, niin...Hyvä, että seurailit viime viikolla, silloin taidat olla todella kiinnostunut ja tiedät, mistä minä kiinnostunut, eli ei pelkkää nettiä, vaan olen kiinnostunut tapaamaan...Olet myös sillä mielellä liikkeellä, koska olet seurannut ja otit yhteyttä. Laita mulle mailia elmoemil@yahoo.com, tehdään tämä intiimimmin?

Palaverista tulin juuri, siksi paussia..... Ei tahtonut keskittyminen onnistua, kun ajatukset juoksivat ihan muualla..... Itse asiassa aiemmat keskustelunne saivat minut jo niin kuumenemaan, että lisää itseäni kiihottaakseni otinkin stringini pois jo ennen palaveria, uusi kokemus sekin.... Annoin ilmastoinnin hyväillä posliinia alapäätäni....

Oletko muuten oikeasti noin pitkä ja pitkäsäärinen? Jään odottamaan aamuksi sitä mailiasi...Pue huomiseksi hame, korkkarit nilkkaremmeillä tai niillä naruilla, siis, iso kaulakoru..jatketaan siitä aamulla?

Hymy... No kyllä, kyllä olen oikeasti tämän pituinen... Tiedä sitten niistä sääristä, kaipa ne väkisinkin aika pitkät lienevät..... On niitä joku pitkiksi joskus sanonut.... Mikä lie on oma pituutesi...?

Yhteistyössä