Ruoholahti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PusuMies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi rakas pukumies, nyt ei onnistu....
Mutta katsotaan huomenna, ehkä sähköpostissasi on kuumia naisia pilvin pimein...
Ihanaa oli kanssasi..... olin koko päivän aivan kuumana.

hyvänyön suukko ;)

Moi. Täällä ollaan taas, jatketaanko? Anna mulle joku nimi, jolla kutsua sua, 40+ on vähän hankala. Aamupäivä ei ole mikään must, olen melkein koko päivän yksin toimistolla, Kaapelitehtaan lähistöllä...Avaa itsellesi joku ilmainen sähköposti ja mailaa, ei tarvitse työosoitteesta mailata?

Taas lounastauolle lähdössä, puku päällä, valkoinen kauluspaita, 180/75, tumma lyhyehkö tukka. Vilkuta silmää, jos tulet vastaan! Miltä itse näytät kulkiessasi Ruoholahdessa?

Hei
En ollut tänään liikkellä. Luulisin että seuraavaksi valkoinen kapea, tiukka hame.
Joku paitis tms vaaleat hiukset, pitkähköt.
Usein kiinni jotenkin. n. 170/(53)? vaihtelee
Olet bongannutkin jonkun Ruoholahdessa? hmmm ihanaa kun katselet sillä silmällä ;)
pitäisikö vilkuttaa silmää kaikille pukumiehille Ruoholahdessa, luulisin että heitä on siellä melkoisesti. Entä jos tarttuu haaviin
""väärä"" pukumies. Onko sinulla nimi????

Valkoinen, tiukka hame, kuulostaa upealta! Pidän sitä silmällä ensi viikolla. En ole bongannut ketään, enkä etsikään enää, netistäkään. Musta tämä meidän juttu on niin kiinnostava. Sopiihan, että juttelen vielä teidän molempien kanssa?
Olen Erkki ja paikka oli siis HTC Helsinki, ei Ruoholahti. Tarkempaa tietoa vain maililla, ei näin julkisesti. Puku on vielä pari viikkoa hyvä tuntomerkki, täällä on kaikki toimistot niin tyhjiä ja kovin moni ei viitsi pukua pitää kesällä, mutta mä tykkään. Jatka siis vain vilkuttelua!

Olet upean pitkä, joten pakko kertoa, että olen säärimiehiä. Olet varmasti seksikäs näky kesäkorkkareissasi ja hameessa, pidän silmäni auki sua varten...Olin just Citymarketissa viikonloppuostoksilla ja kivannäköinen, nelivitonen nainen sovitteli korkokenkiä. Näky pysäytti hetkeksi. Toivoin niin kovasti, että siinä tilanteessa olisit ollut sinä! Olisi ollut kivempi katsella just sua. Tavataanko samassa tilanteessa ensi viikolla, ihan vain viattomasti kenkäosastolla...Voisi olla sullekin kiihottavaa näytellä sääriäsi ihailevan, haluavan katseeni alla, tietäen, että kaupassa emme voi tehdä asialle mitään...

Moi, Minna. Muakin aina panettaa kankkusessa. Haluatko kieltä vai kullia, pilluun vai peppuun? Mulla olisi oikeasti muuten toimisto täysin tyhjänä just nyt, tuletko?

mmmmm ja valkoisesta hameesta näkyy stringit läpi hieman ;)
niin siellä on paljon pieniä toimistoja. Olet tosiaan yksin siellä....paitsi että en pääse turvajärjestelyistä läpi.
Ajatus on kiihottava, tavata kenkäosastolla, mitä tekisit jos sinua alkaisi haluttaa??? tilanne olisi todella hmmm aika panettava.
Voisit leikkiä kenkämyyjää samalla sovittaen sandaalia jalkaan ja antaa käden huomaamatta liukua säärtä pitkin hameen helman alle ja stay upin reunalle. Lopuksi tapaisit varmaan jotain kosteaa ja sileää...
minna näkyi heräilevän joten päästän sinut irti vaikka haluaisinkin sinut kokonaan itselleni koska olen ollut mielettömän kiihottunut koko viikon ja haluaisin sinut juuri nyt.

Kiva, että tykkäsit kenkäjutusta! Olet nainen mun makuuni. Tehdään se oikeasti ensi viikolla, täällä on paikka, johon tulla, jos paine käy sietämättömäksi. Saat mut kokonaan itsellesi tulemalla tänne, tavataan Kaapelin kohdalla?

Satu, mun on aina pakko lukea sun viestit usemman kerran, niin kiihottavaa. Käteni tapaisi siis jotain sileää, oletko trimmannut pimppisi? Sileää on kiva nuoleskella, rauhassa, pitkään, nauttien...Haluan, että laitat maanantaina valkoisen hameesi, kesäkorkkarisi, joissa jalkasi näkyvät. Laita viikonloppuna punaista kynsilakkaa varpaisiisi ja ajattele mua samalla. Pue paita, josta saat napit auki ja kenkäosastolla sulla on yksi nappi liikaa auki. Strassihelmet tai muu iso kaulakoru ohjaamaan katsettani rintojesi väliin on plussaa. Olen maanantaina klo 11 cittarin kenkäosastolla, ole siellä. Tai anna sulle sopiva kellonaika!

valitan en pääse aamupäivällä.
katsotaan nyt en voi vielä luvata mitään, siksi en voi varata sinua kokonaan itselleni.... joten anna palaa jos löydät jonkun ihanan, on kiva lueskella seikkailuistasi. En ole omistushaluinen ;)
Sinun tekstisi ovat myös tosi kiihottavia.... tällä hetkellä olen koneella, kotona. Minulla on valkoinen pitsitoppi jonka alla rinnat ovat pystyssä ja nännit kovana. Stringit ovat jo kosteat... reisien välissä sykkii ihanasti. olen aivan sileä, pieni kolmio on siellä missä pitääkin.
Haluaisin tuntea kätesi joka puolella vartaloani, minusta on ihanaa kun mies ottaa minut määrätietoisesti ja tietää mitä tahtoo.
Siitä ensi viikon pukeutumisesta,
minulla on aina yksi nappi liikaa auki;)

siis tarkoitin sillä julmuudella sitä etten voisi pitää sinua kokonaan itselläni.
Sinusta riittää varmaan muillekin.
En kulje kasin ratikalla. Olen Espoosta.
Viikonloppuna käyn kyllä stdissa, lauantaina joskus puolen päivän jälkeen :) Hyvää viikonloppua pukumies
t.satu

Hei, Satu. Sovitaan sitten kaikkien kolmen kesken niin, että jatkan juttua molempien kanssa. Vai mitä Minna sanoo? En odota, että kaikki tapahtuu just tässä ja nyt, ja tavatessakin voi olla, että kemiat ei toimi, mutta haluan jonkun vastauksen siihen, että fyysinen on mahdollista. Ettei tämä kaikki ole teille vain nettifantasiaa. Se on kivaa, mutta sitä pelkästään en etsi. Satu, mikä aika sulle sopii. Olen vielä 10 min paikalle, vastailkaahan molemmat kysymyksiini.

niin puhuit kemioista, se on varmaan tärkeintä että kemiat käy yksiin. Muuten se ei onnistu.
Fyysistä haluan jos kaikki ok. Voihan olla että et pidäkään juuri minunlaisesta naisesta t. toisin päin. Mutta se jää nähtäväksi.
Jos löydät jonkun toisen netistä mikäs siinä.
Yksiin käyvät tekstit, meitä kiihottavat samat asiat. Voi olla myös jotain muuta yhteistä vielä ;) haluaisin kuulla lisää...
siis, miksipä ei....

Kiitoksia, Satu, toi kuulosti kivalta. Ei kukaan meistä kolmesta voi luvata toteutumista, mutta sen mahdollisuus siis on ja se oli, mitä kysyinkin. Mites kenkäosasto, sovitaan tarkka aika mailissani? Odotan sinne sulta viestiä maanantaiksi, tai sitten tule klo 13. Hyvää viikonloppua molemmille seksipommeilleni. Ja Satu, takuulla hyväilen itseäni viikonlopun aikana, kun ajattelen keskustelujamme ja odotan näkeväni sut maanantaina! Minna, koita toipua, ilman takaapäin auttamistakin, vaikka olisin tehnyt sen enemmän kuin mielelläni.

Ottaakohan joku nyt tämän hiukan liian vakavasti?? Ei kai tässä mitään tarvitse sopimalla sopia...Tämän takana lienee ajatus harmittomasta huvista,nyt tämä alkaa vaikuttaa koomiselta.

Yhteistyössä