Kiitoksia mielipiteistä ja kirjoituksista!!!
(Pari korjausta: Tarkoitin todellakin ""viimeksi suhde 35 VUOTIAAN miehen kera"", kirjoitusvirhe siis. Ja toinen korjaus; pyydän anteeksi pedofiili-sanaa, tarkoitin sitä lähinnä ironisesti, koska sehän tässä ei ollut pointtina, vaan nimenomaan asenteet.)
Olette oikeassa. Pitäisi vain nauttia omasta ihanasta olosta, muiden asenteista välittämättä. Niin aion myös tehdä. Kyse on nimenomaan ennakkoluuloista ja asenteista. Luulin olevani kaikkea muuta kuin konservatiivinen, mutta niin sitä vain huomasi olevansa tiukkapipo, joka alistuu muiden odotuksiin, ns ""tämä ei ole oikein"".
Tässä iässä sitä vain huomaa olevansa katkera ja kyyninen parisuhteiden suhteen, vaikka kuinka tappelisi vastaan. Suhteet ovat aina loppuneet, syystä tai toisesta, vaikka lähtökohdat ovat olleet ihanteelliset. Nyt sitten (ko. tapauksessa) jo lähtökohdat ovat oudohkot. Mutta aion ottaa päivän kerrallaan ja nauttia elämästä.
En vaan voi uskoa, että samassa paketissa on todellakin niin syvällinen ja arvostusta herättävä keskustelija, ja eläimellisen halun herättävä maailman paras rakastaja. Minulla juuri niitä akateemisia arvostettuja ""ajattelevia"" aikuisia ollut, ja seksi on ollut kuin Platonin kirjoista. Myös urheilullisia herkkupakkauksia tullut kokeiltua, ja mitään juteltavaa ei sitten ole löytynyt. Ehkä typerää yleistämistä, mutta tällaiset kokemukset minulla valitettavasti on. Kunnes tuli tämä jumalainen kerubi.
Sovimme eilen (leikkimielisesti) että olen hänen Demi Moore ja hän mun Ashton Kutcher. Ja muistutin, ettei sitten rakastuta. Hän sanoi, että nehän kyllä taisivat mennä naimisiin.
Mielelläni kuuntelen lisää mielipiteitä!!!