[QUOTE="Teea";24450525]Puhuinkin omakohtaisista kokemuksista ja palstasta. Juurikin uuteen työpaikkaani palasi lomalta ihan järkyttävän ruma ja ilkeä muija. Enkä todellakaan ole tehnyt mitään ansaitakseni vittuilua, koko muu työporukka on todella mukavia mutta tämä ruma nainen ei. Pitää ilmeisesti mua jonain uhkana tms. typerää. Sama juttu oli itseasiassa edellisessäkin työpaikassa; koko muu työporukka oli todella mukavaa ja ihanaa mutta sielläkin oli eräs todella ylipainoinen kiukuttelija joka pilasi koko työporukan ilmapiiriä. Oli otanta pieni tai ei, en tässä nyt mitään tilastotutkimusta ole tekemässä vaan nämä ovat omia kokemuksiani. Miksei asiasta saa sanoa? Onko siis vähemmän hyvännäköisillä joku oikeus olla naama näkkärillä ja myrkyttää yhteishenkeä?[/QUOTE]
Mä olen huomannut, että ilkeitä ihmisiä on monen painoisia ja näköisiä, sellaisiakin joita pidin ennen kauniina ja jotkut pitävät vieläkin, mutta luonteen paljastuttua he näyttävät minusta vastenmielisiltä.
Tietenkin voi olla, että joku on tyytymätön ulkonäköönsä ja katkera heille, jotka näyttävät olevan tyytyväisiä itseensä ja purkaa sen sitten heihin. Hänellä voi olla huonoja kokemuksia muista ihmisistä, ei ole käsitellyt niitä ja ne myrkyttävät häntä ja hänen mieltään edelleen, joka sitten heijastuu hänen käytökseensä. Epävarma ihminen.
Mä olen huomannut, että ilkeitä ihmisiä on monen painoisia ja näköisiä, sellaisiakin joita pidin ennen kauniina ja jotkut pitävät vieläkin, mutta luonteen paljastuttua he näyttävät minusta vastenmielisiltä.
Tietenkin voi olla, että joku on tyytymätön ulkonäköönsä ja katkera heille, jotka näyttävät olevan tyytyväisiä itseensä ja purkaa sen sitten heihin. Hänellä voi olla huonoja kokemuksia muista ihmisistä, ei ole käsitellyt niitä ja ne myrkyttävät häntä ja hänen mieltään edelleen, joka sitten heijastuu hänen käytökseensä. Epävarma ihminen.