No mikäs nyt syö miestä?voi voi voi...
Tiedostava ihminen on viisas ihminen.No mikäs nyt syö miestä?
Mutta jos haluaa vaan uudelleen lämmittää soppaa, eikä halua hyvistä luista luopua?mielipidettä saa toki vaihtaa mutta silloin pitää luopua vanhasta tuhkaa päälleen ripotellen
näin ei pelaa kaksilla korteilla
Mutta jos haluaa vaan uudelleen lämmittää soppaa, eikä halua hyvistä luista luopua?
Olisi siellä ehkä hyvä olla edes käynyt, jos niin kovin on tietävinään.En ole asunut Usa:ssa, mutta siellä ei tarvitse itse asua jotta tietää mitkä heidän ongelmansa ovat.
Tosin tässä tapauksessa epäilen sopan olevan niin mehukas kuin oikeasti olisi.käy se niinkin, eihän kaksilla korteilla pelaaminen kiellettyä ole
Tarkoitatko minun viestiäni? Minun viestini oli suora lainaus Aggredi-kirjasta. Tuolta löytyy Aggredi - HelsinkiMissioOnko tuo siis omaa tulkintaasi vai sanotaanko noin suoraan aspergerista?
Nimenomaan.iheme vähättelyä aiheesta. Palstan kirjoittavat eivät vaan voi samaistua kun sitä seksiä on aina tarjolla joltakin, edes kerran 22 vuoden välein. Eihän se murhaajaksi tee, mutta kyllä varmasti meistä poikuus tallella tyypeistä on todella masentuneita. ihmisiin on ohjelmoitu halu lisääntyä ja, kun sitä ei pääse edes kuivaharjoittelemaan niin kyllähän se ihan väkisin mielenterveyteen alkaa vaikuttamaan. Valtaosalla miehistä on noin 14-vuotiaasta asti valtava tarve saada seksiä. Kun en ikinä saa kokea minkäälaista hellyyttä vastakkaiselta sukupuolelta, se kertoo minulle että olen kasa niin paskoja geenejä, etteivät ne saa jatkua. Onhan siinä vähän sulateltavaa. Muille ihmisille se vaan tuntuu olevan itsestäänselvyys ja maailman helpoin asia, niin kyllähän se itsetunnon romuttaa täysin kun se ei itselle ole.Olemme luotuja tänne lisääntymään ja kun siihen ei tietyillä ihmisillä ole mahdollisuutta, niin ei välttyä ajatukselta, että epäonnistuin elämässä. Pahimmalla mahdollisella tavalla. Sääliä en tietenkään kaipaa älkää käsittäkö väärin, mutta raotanpa vaan vähän meidän ikineitsyidenkin sielunmaisemaa. Noh ei kai se auta kuin sinnitellä ja pidän itselleni peukkuja, että ennen 30v synttäreitä pääsen pitämään naista kädestä. Ehkä viiskymppisenäkin on sitten jo suudelmien aika.nooh, mammat kiihtyy aina kun joku vihjaisee että nuoren miehen käytöshäiriön syntyyn on saattanut vaikuttaa se että hän ei ole saanut pimppiä
Minun mielestäni kuitenkin tässä asiassa, kuten muissakin ongelmissa ja elämässä ylipäätänsä oma asenne voi vaikuttaa siihen kuinka raskaalta ongelma tuntuu. Totta kai se on ihan perseestä, jos ei saa seksiä, mutta se on vielä enemmän perseestä, jos istuu kotona murehtimassa asiaa sen sijaan, että keskittyisi elämän muihin osa-alueihin.Nimenomaan.iheme vähättelyä aiheesta. Palstan kirjoittavat eivät vaan voi samaistua kun sitä seksiä on aina tarjolla joltakin, edes kerran 22 vuoden välein. Eihän se murhaajaksi tee, mutta kyllä varmasti meistä poikuus tallella tyypeistä on todella masentuneita. ihmisiin on ohjelmoitu halu lisääntyä ja, kun sitä ei pääse edes kuivaharjoittelemaan niin kyllähän se ihan väkisin mielenterveyteen alkaa vaikuttamaan. Valtaosalla miehistä on noin 14-vuotiaasta asti valtava tarve saada seksiä. Kun en ikinä saa kokea minkäälaista hellyyttä vastakkaiselta sukupuolelta, se kertoo minulle että olen kasa niin paskoja geenejä, etteivät ne saa jatkua. Onhan siinä vähän sulateltavaa. Muille ihmisille se vaan tuntuu olevan itsestäänselvyys ja maailman helpoin asia, niin kyllähän se itsetunnon romuttaa täysin kun se ei itselle ole.Olemme luotuja tänne lisääntymään ja kun siihen ei tietyillä ihmisillä ole mahdollisuutta, niin ei välttyä ajatukselta, että epäonnistuin elämässä. Pahimmalla mahdollisella tavalla. Sääliä en tietenkään kaipaa älkää käsittäkö väärin, mutta raotanpa vaan vähän meidän ikineitsyidenkin sielunmaisemaa. Noh ei kai se auta kuin sinnitellä ja pidän itselleni peukkuja, että ennen 30v synttäreitä pääsen pitämään naista kädestä. Ehkä viiskymppisenäkin on sitten jo suudelmien aika.
Kannattaisko hiukan miettiä omaa asennetta. Tuollainen ruikutus ja marttyyrius ei pue ketään ja karkottaa helposti daamitkin. Olet siis jo tuominnut itsesi ikineitsyeksi vaikka et ole vielä ihan ikäloppu?Nimenomaan.iheme vähättelyä aiheesta. Palstan kirjoittavat eivät vaan voi samaistua kun sitä seksiä on aina tarjolla joltakin, edes kerran 22 vuoden välein. Eihän se murhaajaksi tee, mutta kyllä varmasti meistä poikuus tallella tyypeistä on todella masentuneita. ihmisiin on ohjelmoitu halu lisääntyä ja, kun sitä ei pääse edes kuivaharjoittelemaan niin kyllähän se ihan väkisin mielenterveyteen alkaa vaikuttamaan. Valtaosalla miehistä on noin 14-vuotiaasta asti valtava tarve saada seksiä. Kun en ikinä saa kokea minkäälaista hellyyttä vastakkaiselta sukupuolelta, se kertoo minulle että olen kasa niin paskoja geenejä, etteivät ne saa jatkua. Onhan siinä vähän sulateltavaa. Muille ihmisille se vaan tuntuu olevan itsestäänselvyys ja maailman helpoin asia, niin kyllähän se itsetunnon romuttaa täysin kun se ei itselle ole.Olemme luotuja tänne lisääntymään ja kun siihen ei tietyillä ihmisillä ole mahdollisuutta, niin ei välttyä ajatukselta, että epäonnistuin elämässä. Pahimmalla mahdollisella tavalla. Sääliä en tietenkään kaipaa älkää käsittäkö väärin, mutta raotanpa vaan vähän meidän ikineitsyidenkin sielunmaisemaa. Noh ei kai se auta kuin sinnitellä ja pidän itselleni peukkuja, että ennen 30v synttäreitä pääsen pitämään naista kädestä. Ehkä viiskymppisenäkin on sitten jo suudelmien aika.
Enpä istu edes kotona ruikuttamassa. Taitaa olla ensimmäinen kerta kun avaudun näistä asioista edes internetin välityksellä. Mitä toiseen osaan viestistäsi tulee tulee, niin teoriassa ihan mahdollista.Sen takia vielä jaksan sinnitellä. Mutta pirun vaikeaksi tulee menemään. Mitä sanoisit miehille jotka on vaikka 30v ja samassa jamassa, jos siis haluavat perheen. Niiden jannujen pelit on pelattu ja that`s it. siinä vaiheessa jos vaikka ampuvat sen kuulan kalloon niin ihan oikeus ja kohtuus. En pitäsi edes itsekkäänä tekona tai vääryytenä muuta perhettä kohtaan tälläistä tekoa. Tarkennan vielä että enpä itse ole siis suunnitellut tälläistä ratkaisua.Minun mielestäni kuitenkin tässä asiassa, kuten muissakin ongelmissa ja elämässä ylipäätänsä oma asenne voi vaikuttaa siihen kuinka raskaalta ongelma tuntuu. Totta kai se on ihan perseestä, jos ei saa seksiä, mutta se on vielä enemmän perseestä, jos istuu kotona murehtimassa asiaa sen sijaan, että keskittyisi elämän muihin osa-alueihin.
Ja hei, jos toi 91 on sun syntymävuosi niin älä nyt vielä masennu täysin asian takia, sulla on vielä reippaasti aikaa menettää neitsyytesi, et todellakaan ole ainoa tuon ikäinen, joka on neitsyt, mutta tulee vielä joskus saamaan seksiä ja jopa perheenkin. Minä olin sinua vanhempi kun menetin neitsyyteni.
Uskoisin, että myös kolmekymppisen on vielä mahdollista saada se perhe. Eikö tälläkin palstalla ole eräs nimimerkki, jonka mies oli lähemmäs kolmekymppinen neitsyt kun he tapasivat? Olen myös sitä mieltä, että elämässä on muutakin tärkeää kuin seksi ja perhe, joten en nyt ihan sitä kuulaa kalloon olisi ensimmäiseksi ehdottamassa.Enpä istu edes kotona ruikuttamassa. Taitaa olla ensimmäinen kerta kun avaudun näistä asioista edes internetin välityksellä. Mitä toiseen osaan viestistäsi tulee tulee, niin teoriassa ihan mahdollista.Sen takia vielä jaksan sinnitellä. Mutta pirun vaikeaksi tulee menemään. Mitä sanoisit miehille jotka on vaikka 30v ja samassa jamassa, jos siis haluavat perheen. Niiden jannujen pelit on pelattu ja that`s it. siinä vaiheessa jos vaikka ampuvat sen kuulan kalloon niin ihan oikeus ja kohtuus. En pitäsi edes itsekkäänä tekona tai vääryytenä muuta perhettä kohtaan tälläistä tekoa. Tarkennan vielä että enpä itse ole siis suunnitellut tälläistä ratkaisua.
Niin luulet että olen ihan tosielämmä avaudin ihmisille päin naamaa näistä asioista? Joo en, en nyt ihan sosiaalista itsemurhaa suunnitellut.Kannattaisko hiukan miettiä omaa asennetta. Tuollainen ruikutus ja marttyyrius ei pue ketään ja karkottaa helposti daamitkin. Olet siis jo tuominnut itsesi ikineitsyeksi vaikka et ole vielä ihan ikäloppu?
Mitenkäs sitten jos meidät on luotu tänne pelkästään lisääntymään ja pääset vihdoin kokeilemaan lisääntymistä ja huomaatkin ettet lisäänny? Sitten on uusi aihe alkaa marttyyriksi.
Maailmassa nyt on vakavampiakin asioita kuin poikuudenmenetys ja seksinsaanti. Koitapa sinäkin etsiä niitä valoisia asioita ja suhteuttaa hiukan ongelmaasi (jos tämä siis ei ole provo) niin voi olla että myönteinen asenne saa jonkun daamin lämpenemään. Tuolla tavalla et ainakaan ketään saa, se on taattu.
Nyt voi joku palstan hyvepoliisi tulla kivittämään mut kun kehtasin olla niin "ilkeä".
No mä tunnen kyllä vastaavanlaisen tapauksen. En nyt tarkkaan tiedä milloin menetti poikuutensa mutta seurustelukumppania ei meinannut löytyä. Oli sille tapahtunut muutakin, paljon vakavampaa josta oli selvinnyt. Mut koskaan se ei ruvennut marttyyriksi eikä ruikuttanut edes netissä. Lähinnä heitti asiasta huumoria vaikka toki tilanne oli raskas. Kyllähän se lopulta löysi naisen ja sai perheen. Mutta sillä olikin ihan erilainen asenne elämään ylipäätään, varmaan osittain siksikin että se naisen saaminen ei ollut asia number one koska se oli käynyt kuoleman rajalla.Enpä istu edes kotona ruikuttamassa. Taitaa olla ensimmäinen kerta kun avaudun näistä asioista edes internetin välityksellä. Mitä toiseen osaan viestistäsi tulee tulee, niin teoriassa ihan mahdollista.Sen takia vielä jaksan sinnitellä. Mutta pirun vaikeaksi tulee menemään. Mitä sanoisit miehille jotka on vaikka 30v ja samassa jamassa, jos siis haluavat perheen. Niiden jannujen pelit on pelattu ja that`s it. siinä vaiheessa jos vaikka ampuvat sen kuulan kalloon niin ihan oikeus ja kohtuus. En pitäsi edes itsekkäänä tekona tai vääryytenä muuta perhettä kohtaan tälläistä tekoa. Tarkennan vielä että enpä itse ole siis suunnitellut tälläistä ratkaisua.
*odottelee ensimmäistä moraalikyttää jauhamaan selkäänpuukotuksista*Kannattaisko hiukan miettiä omaa asennetta. Tuollainen ruikutus ja marttyyrius ei pue ketään ja karkottaa helposti daamitkin. Olet siis jo tuominnut itsesi ikineitsyeksi vaikka et ole vielä ihan ikäloppu?
Mitenkäs sitten jos meidät on luotu tänne pelkästään lisääntymään ja pääset vihdoin kokeilemaan lisääntymistä ja huomaatkin ettet lisäänny? Sitten on uusi aihe alkaa marttyyriksi.
Maailmassa nyt on vakavampiakin asioita kuin poikuudenmenetys ja seksinsaanti. Koitapa sinäkin etsiä niitä valoisia asioita ja suhteuttaa hiukan ongelmaasi (jos tämä siis ei ole provo) niin voi olla että myönteinen asenne saa jonkun daamin lämpenemään. Tuolla tavalla et ainakaan ketään saa, se on taattu.
Nyt voi joku palstan hyvepoliisi tulla kivittämään mut kun kehtasin olla niin "ilkeä".
siis oikeus ja kohtuus, tehdä itsemurha kun on kolmekymppinen neitsyt... Minä ikäloppuna sä pidät meitä kolmekymppisiä oikeen? Kyllä nyt sun kirjotuksista huomaa että olet tosi nuori. Elämä sulla eessä ja ehtii vielä elämänarvotkin varmaan muuttua.Enpä istu edes kotona ruikuttamassa. Taitaa olla ensimmäinen kerta kun avaudun näistä asioista edes internetin välityksellä. Mitä toiseen osaan viestistäsi tulee tulee, niin teoriassa ihan mahdollista.Sen takia vielä jaksan sinnitellä. Mutta pirun vaikeaksi tulee menemään. Mitä sanoisit miehille jotka on vaikka 30v ja samassa jamassa, jos siis haluavat perheen. Niiden jannujen pelit on pelattu ja that`s it. siinä vaiheessa jos vaikka ampuvat sen kuulan kalloon niin ihan oikeus ja kohtuus. En pitäsi edes itsekkäänä tekona tai vääryytenä muuta perhettä kohtaan tälläistä tekoa. Tarkennan vielä että enpä itse ole siis suunnitellut tälläistä ratkaisua.
Semmonen huomio vielä että enpä muista tavanneeni vielä yhtäkään naista joka samallatavalla ruikuttaisi vaikka olisi vielä neitsyt ja samassa jamassa että miestä ei tahdo löytyä. Tuntuu että on joku miesten erikoisoikeus alkaa katkera märiseminen jos ei ole pesää saanut tiettyyn ikään mennessä.Enpä istu edes kotona ruikuttamassa. Taitaa olla ensimmäinen kerta kun avaudun näistä asioista edes internetin välityksellä. Mitä toiseen osaan viestistäsi tulee tulee, niin teoriassa ihan mahdollista.Sen takia vielä jaksan sinnitellä. Mutta pirun vaikeaksi tulee menemään. Mitä sanoisit miehille jotka on vaikka 30v ja samassa jamassa, jos siis haluavat perheen. Niiden jannujen pelit on pelattu ja that`s it. siinä vaiheessa jos vaikka ampuvat sen kuulan kalloon niin ihan oikeus ja kohtuus. En pitäsi edes itsekkäänä tekona tai vääryytenä muuta perhettä kohtaan tälläistä tekoa. Tarkennan vielä että enpä itse ole siis suunnitellut tälläistä ratkaisua.
Elä nyt hyvänen aika puhu lisääntymisestä ainakaan niille muijille En tiedä sinusta mutta ei ainakaan mua ala kuin ahdistamaan jos ihminen näkee elämäntehtävään lisääntymisen, vaikka tässä iässä pitäisi vielä olla tavoitteena valmistua yms.Nimenomaan.iheme vähättelyä aiheesta. Palstan kirjoittavat eivät vaan voi samaistua kun sitä seksiä on aina tarjolla joltakin, edes kerran 22 vuoden välein. Eihän se murhaajaksi tee, mutta kyllä varmasti meistä poikuus tallella tyypeistä on todella masentuneita. ihmisiin on ohjelmoitu halu lisääntyä ja, kun sitä ei pääse edes kuivaharjoittelemaan niin kyllähän se ihan väkisin mielenterveyteen alkaa vaikuttamaan. Valtaosalla miehistä on noin 14-vuotiaasta asti valtava tarve saada seksiä. Kun en ikinä saa kokea minkäälaista hellyyttä vastakkaiselta sukupuolelta, se kertoo minulle että olen kasa niin paskoja geenejä, etteivät ne saa jatkua. Onhan siinä vähän sulateltavaa. Muille ihmisille se vaan tuntuu olevan itsestäänselvyys ja maailman helpoin asia, niin kyllähän se itsetunnon romuttaa täysin kun se ei itselle ole.Olemme luotuja tänne lisääntymään ja kun siihen ei tietyillä ihmisillä ole mahdollisuutta, niin ei välttyä ajatukselta, että epäonnistuin elämässä. Pahimmalla mahdollisella tavalla. Sääliä en tietenkään kaipaa älkää käsittäkö väärin, mutta raotanpa vaan vähän meidän ikineitsyidenkin sielunmaisemaa. Noh ei kai se auta kuin sinnitellä ja pidän itselleni peukkuja, että ennen 30v synttäreitä pääsen pitämään naista kädestä. Ehkä viiskymppisenäkin on sitten jo suudelmien aika.
En reagoi asioihin samalla tavalla.minusta on silti vähän tahditonta olla empaattinen tekijän tuskaa kohtaan siinä vaiheessa tämä on tappanut lukuisia ihmisiä. Se on jotenkin hullunkurista. Se myös osoittaa minusta empatiakyvyttömyyttä omaisten tuskaa kohtaan, koska jos mietitään itsemme noiden uhrien omaisten asemaan edes kymmenen sekunttia niin mitähän he mahtavat sisällään käydä läpi..? Jos olisin siinä asemassa niin kokisin tosi lohduttomana jos kanssaihmiset paapoisivat edelleen tekijää ja miettisivät hänen kärsimyksiään samanaikaisesti kun mun lapsi kuoli sen sekopään takia.