No jos psykopaatilta vaikuttaa niin antaa mennä vaan, eikö ne just ole noita murhaajia järjestään.Niin, että jos ihminen vaikuttaa oudolta ja pois luotaan työntävältä, niin kuula kalloon vaan?
No jos psykopaatilta vaikuttaa niin antaa mennä vaan, eikö ne just ole noita murhaajia järjestään.Niin, että jos ihminen vaikuttaa oudolta ja pois luotaan työntävältä, niin kuula kalloon vaan?
R u serious?No jos psykopaatilta vaikuttaa niin antaa mennä vaan, eikö ne just ole noita murhaajia järjestään.
Että vastattaisiin psykopatiaan psykopatialla?No jos psykopaatilta vaikuttaa niin antaa mennä vaan, eikö ne just ole noita murhaajia järjestään.
Ei itse oireyhtymää toki "paranneta" Mutta erilaiset terapiamuodot todellakin hyödyttävät kovasti as-ihmisen elämää, varsinkin lapsena jo aloitetut. Ja myös narsisti voi hyötyä terapiasta omatessaan vahvan motivaation muuttaa asioita, ongelma vain on se, että narsistilla sairaudentunto on usein varsin puutteellinen.Eikä siihen aspergerin oireyhtymäänkään terapiat toimi
Suurin osa psykopaateista ei ole väkivaltaisia. Suurin osa psykopaateista ovat hyvin menestyneitä ihmisiä, ei korkeaan asemaan pääsee jos ei tallo muita.No jos psykopaatilta vaikuttaa niin antaa mennä vaan, eikö ne just ole noita murhaajia järjestään.
no ei nyt oikeesti, mutta kyllä jos se oma lapsi tai kaveri tai kuka vaan siltä vaikuttaa niin raahaisivat vaikka kirveen kanssa lääkäriin ja pakkohoitoon. Mitenkä paljon ihmisissä on noita? No joo, en halua ees tietää.R u serious?
Ei nyt tappamalla mutta vankilaan tai jonnekin eritykseen pois vaarantamasta muita.Että vastattaisiin psykopatiaan psykopatialla?
Vankilaan ihminen, joka ei ole koskaan rikkonut lakia?Ei nyt tappamalla mutta vankilaan tai jonnekin eritykseen pois vaarantamasta muita.
Oon niin väsynyt että tulee vähän sekavaa tekstiä
Meinaakko, että 1% maailman väestöstä laitetaan vankilaan tai eristykseen?Ei nyt tappamalla mutta vankilaan tai jonnekin eritykseen pois vaarantamasta muita.
Oon niin väsynyt että tulee vähän sekavaa tekstiä
En haukkuisi vaan löisin, ehkä kaksikin kertaa.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29956109:Ja sinä ihan oikeasti kuvittelet, että haukkumalla tätä henkilöä siinä tilanteessa kusipääksi, auttaisi enemmän lastani tai muita lapsia, kuin esimerkiksi se, että otan asian puheeksi tämän henkilön omaisten kanssa. Ja EI! Tämäkään ei tarkoita sitä, että jätän sen lapsen siihen tajuttomana makaamaan, kun lähden etsimään niitä omaisia.
No katsopa mitä tahansa murhaajaa niin ihan satavarmasti on joku psykopaatti mieleltään, mulle on ihan sama mitä niille käy kunhan ovat pois vaarantamasta ympäristöään. Miten voi niin pahasti vinksahtaa päässä että menee tappamaan toisia ja säkö katsoisit vierestä et noh, tyyppi on psykopaatti, ehkä tulee tappaa yhden tai kymmenen ihmistä, mutta en voi enkä tee mitäänVankilaan ihminen, joka ei ole koskaan rikkonut lakia?
Siis missä sinä olitkaan töissä? :ONo katsopa mitä tahansa murhaajaa niin ihan satavarmasti on joku psykopaatti mieleltään, mulle on ihan sama mitä niille käy kunhan ovat pois vaarantamasta ympäristöään. Miten voi niin pahasti vinksahtaa päässä että menee tappamaan toisia ja säkö katsoisit vierestä et noh, tyyppi on psykopaatti, ehkä tulee tappaa yhden tai kymmenen ihmistä, mutta en voi enkä tee mitään
Ei niitä kaikkia kuitenkaan keretä diagnosoimaan joten tuosta luvusta ehkä puolet sinne päätyisi joten fair enough eikä olisi liian kallista.Meinaakko, että 1% maailman väestöstä laitetaan vankilaan tai eristykseen?
Onko nää taas näitä sun "heittoja"?
Ei ole. Jotkut murhaajat oikeasti ja aidosti katuvat jälkikäteen tekemisiään eivätkä murhaa ketään enää.No katsopa mitä tahansa murhaajaa niin ihan satavarmasti on joku psykopaatti mieleltään, mulle on ihan sama mitä niille käy kunhan ovat pois vaarantamasta ympäristöään. Miten voi niin pahasti vinksahtaa päässä että menee tappamaan toisia ja säkö katsoisit vierestä et noh, tyyppi on psykopaatti, ehkä tulee tappaa yhden tai kymmenen ihmistä, mutta en voi enkä tee mitään
Suurin osa murhaajista ei ole psykopaatteja. Ja suurin osa psykopaateista ei ole murhaajia. Mutta sinä olet kyllä yhdenlainen sekopäähörhö.No katsopa mitä tahansa murhaajaa niin ihan satavarmasti on joku psykopaatti mieleltään, mulle on ihan sama mitä niille käy kunhan ovat pois vaarantamasta ympäristöään. Miten voi niin pahasti vinksahtaa päässä että menee tappamaan toisia ja säkö katsoisit vierestä et noh, tyyppi on psykopaatti, ehkä tulee tappaa yhden tai kymmenen ihmistä, mutta en voi enkä tee mitään
Mulla on pms-oireet päällä ja olen todella huonolla tuulella ja väsynyt.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29957890:Siis missä sinä olitkaan töissä? :O
No mitä ne sitten on? Miksi he joutuu sitten elinkautiseen jos eivät ole niin vaarallisia enää murhan jälkeen? Eikös murha ole vielä se vakavin henkirikos?Suurin osa murhaajista ei ole psykopaatteja. Ja suurin osa psykopaateista ei ole murhaajia. Mutta sinä olet kyllä yhdenlainen sekopäähörhö.
Toivottavasti et mene töihin pms-oireiden kanssa..Mulla on pms-oireet päällä ja olen todella huonolla tuulella ja väsynyt.
Suurin osa henkirikoksista Suomessa tapahtuu keski-ikäisten työttömien miesten kaveriporukassa ja vähintään toinen osapuoli, uhri tai tekijä, on humalassa. Satuin juuri tänään lukemaan tilastoja aiheesta. Harva tuossa porukassa mitään psykopaatteja on.Ei ole. Jotkut murhaajat oikeasti ja aidosti katuvat jälkikäteen tekemisiään eivätkä murhaa ketään enää.
Senkö takia sä kirjotat täällä kuin 5v.? Aika typeriä kommentteja.Mulla on pms-oireet päällä ja olen todella huonolla tuulella ja väsynyt.
Psykopaatitko on ainoita vaarallisia ihmisiä? Ja elinkautinen tulee ihan jo siitä, jos murha on ollut erityisen julma. Ei siitä, että odotetaan hänen satuttavan muita jatkossakin.No mitä ne sitten on? Miksi he joutuu sitten elinkautiseen jos eivät ole niin vaarallisia enää murhan jälkeen? Eikös murha ole vielä se vakavin henkirikos?
Oon muuten pahoillani noista aiemmista ilkeistä kommenteista, ei ollut tarkoitus niin sanoa :/ Mutta ei oteta tätä liian vakavasti, eihänAlkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29957907:Toivottavasti et mene töihin pms-oireiden kanssa..
Täh? No koska he ovat suunnitellusti murhaneet ihmisen, se on se rangaistus minkä siitä saa. Ihan oikeesti koita ny skarpata.No mitä ne sitten on? Miksi he joutuu sitten elinkautiseen jos eivät ole niin vaarallisia enää murhan jälkeen? Eikös murha ole vielä se vakavin henkirikos?