Ruikuttavan omegamiehen kosto. Älä katso videota, jos asiat jäävät pyörimään päähäsi ja olet herkkä.

• Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti
psyka
Eikä siihen aspergerin oireyhtymäänkään terapiat toimi
Ei itse oireyhtymää toki "paranneta" Mutta erilaiset terapiamuodot todellakin hyödyttävät kovasti as-ihmisen elämää, varsinkin lapsena jo aloitetut. Ja myös narsisti voi hyötyä terapiasta omatessaan vahvan motivaation muuttaa asioita, ongelma vain on se, että narsistilla sairaudentunto on usein varsin puutteellinen.
Terapiaa vain ei myönnetä tarpeeksi/yksilöllisiin tarpeisiin pohjautuen.

Nurmi on tuomari
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29956109:
Ja sinä ihan oikeasti kuvittelet, että haukkumalla tätä henkilöä siinä tilanteessa kusipääksi, auttaisi enemmän lastani tai muita lapsia, kuin esimerkiksi se, että otan asian puheeksi tämän henkilön omaisten kanssa. Ja EI! Tämäkään ei tarkoita sitä, että jätän sen lapsen siihen tajuttomana makaamaan, kun lähden etsimään niitä omaisia.
En haukkuisi vaan löisin, ehkä kaksikin kertaa.

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Vankilaan ihminen, joka ei ole koskaan rikkonut lakia?
No katsopa mitä tahansa murhaajaa niin ihan satavarmasti on joku psykopaatti mieleltään, mulle on ihan sama mitä niille käy kunhan ovat pois vaarantamasta ympäristöään. Miten voi niin pahasti vinksahtaa päässä että menee tappamaan toisia ja säkö katsoisit vierestä et noh, tyyppi on psykopaatti, ehkä tulee tappaa yhden tai kymmenen ihmistä, mutta en voi enkä tee mitään:)

säpäle harmaana
No katsopa mitä tahansa murhaajaa niin ihan satavarmasti on joku psykopaatti mieleltään, mulle on ihan sama mitä niille käy kunhan ovat pois vaarantamasta ympäristöään. Miten voi niin pahasti vinksahtaa päässä että menee tappamaan toisia ja säkö katsoisit vierestä et noh, tyyppi on psykopaatti, ehkä tulee tappaa yhden tai kymmenen ihmistä, mutta en voi enkä tee mitään:)
Siis missä sinä olitkaan töissä? :O

Ei ole. Jotkut murhaajat oikeasti ja aidosti katuvat jälkikäteen tekemisiään eivätkä murhaa ketään enää.

vierasa
Suurin osa murhaajista ei ole psykopaatteja. Ja suurin osa psykopaateista ei ole murhaajia. Mutta sinä olet kyllä yhdenlainen sekopäähörhö.

vierasa
Ei ole. Jotkut murhaajat oikeasti ja aidosti katuvat jälkikäteen tekemisiään eivätkä murhaa ketään enää.
Suurin osa henkirikoksista Suomessa tapahtuu keski-ikäisten työttömien miesten kaveriporukassa ja vähintään toinen osapuoli, uhri tai tekijä, on humalassa. Satuin juuri tänään lukemaan tilastoja aiheesta. Harva tuossa porukassa mitään psykopaatteja on.

• Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä