K
Kysymys
Vieras
Te ketkä ootte ottanu tuon rotavirus-rokotteen ennen heinäkuuta syntyneille vauvoille (kun ei kuulu rokotusohjelmaan) niin ootteko saanu tai hakenu Kelalta tai jostain siitä korvausta ? On meinaan aika suuri summa toi 160 e.. Ja jos ootte saanu siitä korvausta, niin miten sitä haetaan? Oon vähän ummikko näissä asioissa 