Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Yritin tätä joskus, mutta ei ottanut tulta alleen. Voin määritellä itse itseni. Pidän Covidia juuri niin vaarallisena kuin se tilastojen valossa on eli ei kovin vaarallinen. Sen takia en ole missään vaiheessa kannattanut rajoituksia, maskien käyttöä tai etäopetusta. Rokotuksiin suhtaudun positiivisesti koska luotan tieteeseen. Covid on kuitenkin riittävän vaarallinen, että sitä vastaan kannattaa suojautua turvallisella ja toimivalla rokotteella. Ihan kuten vaikkapa influenssa. Olen kaksi piikkiä saanut ja kolmatta varten on aika varattu.
Koronan takia konsisuuskuolleisuus ei ole noussut yhtään mutta rokotteiden takia et taida pitää yli 100 prosentin kuolemien kasvua huolestuttavana?Yritin tätä joskus, mutta ei ottanut tulta alleen. Voin määritellä itse itseni. Pidän Covidia juuri niin vaarallisena kuin se tilastojen valossa on eli ei kovin vaarallinen. Sen takia en ole missään vaiheessa kannattanut rajoituksia, maskien käyttöä tai etäopetusta. Rokotuksiin suhtaudun positiivisesti koska luotan tieteeseen. Covid on kuitenkin riittävän vaarallinen, että sitä vastaan kannattaa suojautua turvallisella ja toimivalla rokotteella. Ihan kuten vaikkapa influenssa. Olen kaksi piikkiä saanut ja kolmatta varten on aika varattu.
Uusi ryhmä mihin? Rokotettujen joukossa on mm. paljon hysteerikkoja, joiden kanssa omat ajatukseni eroavat siinä, että he eivät osaa tunnistaa taudin todellista merkitystä, joka on tilastoja lukemalla aivan selvä. Vaaditaan tukahduttamista ja eristämistä ja rajoituksia kovaan ääneen. Samanlaista jakoa on myös rokotevastaisissa. Osa pelkää tautia, mutta ei halua rokotusta. Tämä on se kaikkein ärsyttävin ryhmä mielestäni koska he itsekkäästi vaativat muiden vapauksien rajoittamista. Osa ei pidä tautia vaarallisena eikä ota siksi rokotetta, mutta jättävät huomiotta rokottamisen yhteiskunnallisen merkityksen ja sen, että rokote on kuitenkin vielä turvallisempi kuin se tauti, joka ei myöskään ole vaarallinen. Eli ollaan kovin epäloogisia omissa argumenteissa.Osaisitko nimetä jonkun uuden ryhmän tuohon. Tuommoinen viisaiden ihmisten harrastama jyrkkä kahtiajako on mielestäni ääliömäisyyden huippu ja hyvänä kakkosena tulee se, jos sitä vielä kannatetaan.
Mitä tuo edes tarkoittaa?Koronan takia konsisuuskuolleisuus ei ole noussut yhtään mutta rokotteiden takia et taida pitää yli 100 prosentin kuolemien kasvua huolestuttavana?![]()
Tosiaan näyttää vahvasti siltä, että mt-ongelmat ovat korona-ajan aikana pahentuneet.