Roikutteko vanhempienne tai appivanhempienne rahapussissa?

ihan sivullinen
Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:
Pesutorni saatiin kihlajaislahjaks. Ja te saitte pyykkärin? Ja mitä muuta on saatu?? Skootterin sai kun sinäkin sait. Se on vanhempien puolelta oikeuden mukaista. Toisin kuin omat vanhempani. Ja voin sanoa suoraan. Kukahan halusi puhua vain mun toisen puoliskon kanssa??
Aika helvetin iso kihlajaislahja:eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuhkunolo:
Mun ei sentään tarvii kehottaa teitä menemään hoitoon, niin kuin.. Sentään tiedän missä edes jokin raja kulkee. (ai se oli vitsi. No hei, tääkin ketju oli vitsi. Sillähän sen kuittaa.)
Mutta nou hätä hei!! Täällä mä oon ja ootan sun soittoo jotta voit sanoo mulle suoraan kovan sanan.
Se että sanot mun paremmalle puoliskolle, ni osa jää matkalle, tiedät sen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihan sivullinen:
Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:
Pesutorni saatiin kihlajaislahjaks. Ja te saitte pyykkärin? Ja mitä muuta on saatu?? Skootterin sai kun sinäkin sait. Se on vanhempien puolelta oikeuden mukaista. Toisin kuin omat vanhempani. Ja voin sanoa suoraan. Kukahan halusi puhua vain mun toisen puoliskon kanssa??
Aika helvetin iso kihlajaislahja:eek:
Kun on raha ei ole esteenä, niin miks ei.

Ex appi osti yli tonnin sängyn, kirjahyllyn, usean sadan euron edestä mattoja, valaisimet, yms huonekaluja. Raha kun ei ollut este. Niin kihlajaislahjaks silloinkin.

Ja mitä mun oma isä ostelee rakkaille lapsilleen lahjaks.. Valmistalopakettia landelle yms..

JA VAIN KOSKA RAHA EI ESTE!!
 
hehe
Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:
Alkuperäinen kirjoittaja ihan sivullinen:
Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:
Pesutorni saatiin kihlajaislahjaks. Ja te saitte pyykkärin? Ja mitä muuta on saatu?? Skootterin sai kun sinäkin sait. Se on vanhempien puolelta oikeuden mukaista. Toisin kuin omat vanhempani. Ja voin sanoa suoraan. Kukahan halusi puhua vain mun toisen puoliskon kanssa??
Aika helvetin iso kihlajaislahja:eek:
Kun on raha ei ole esteenä, niin miks ei.
Miksi otit vastaan noin kalliin lahjan kun arvostelet täällä muita?

 
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuhkunolo:
mimmoset väli sulla maximillianna on ollu ton asian osaisen kaa aiemmin? tuliko hälle ihan ylläripyllärinä et kritisoit heitä salaa tääl netissä?
Ihan jees oli ennen kuin luin liben sivuilta paskaa lapsistani, luonteestani yms mistä aikasemmin laitoin. Tunti sit saatiin kiitos viesti asianomaiselta ettei tarvi oottaa appivanhempien yhteydenottoo yms
 
Alkuperäinen kirjoittaja hehe:
Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:
Alkuperäinen kirjoittaja ihan sivullinen:
Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:
Pesutorni saatiin kihlajaislahjaks. Ja te saitte pyykkärin? Ja mitä muuta on saatu?? Skootterin sai kun sinäkin sait. Se on vanhempien puolelta oikeuden mukaista. Toisin kuin omat vanhempani. Ja voin sanoa suoraan. Kukahan halusi puhua vain mun toisen puoliskon kanssa??
Aika helvetin iso kihlajaislahja:eek:
Kun on raha ei ole esteenä, niin miks ei.
Miksi otit vastaan noin kalliin lahjan kun arvostelet täällä muita?
Koska se oli miehestäni ok.
 
eli
Ite roikut rahapussissa? Heh, kyllä jäit nolosti kiinni. Koska sun miehestä on ok niin sä sitten otat vastaan vaikka kuinka kalliita lahjoja appivanhemmiltasi Itsehän sä roikut samalla tavalla heidän rahapussissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei pahalla:
Mutta taitaa olla, että sullekin maksellaan kaikenlaista? Siis ap:lle? Kun niin tuo yksi vihjaisi.
Mitä ja kuka? Appeni osti paremmalle puoliskolleni skootterin kuten "asianomaisellekin". Minä en ole saanut mitään. Ah sainpas kun kävin anopin kans kaupassa. Anoppi sanoi valitse paita minä maksan. Joten valitsin mieleiseni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja eli:
Ite roikut rahapussissa? Heh, kyllä jäit nolosti kiinni. Koska sun miehestä on ok niin sä sitten otat vastaan vaikka kuinka kalliita lahjoja appivanhemmiltasi Itsehän sä roikut samalla tavalla heidän rahapussissa.
Mee nukkumaan. Nolous on kaukana. Saati kiinni jääminen.
 
ei pahalla
Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:
Alkuperäinen kirjoittaja ei pahalla:
Mutta taitaa olla, että sullekin maksellaan kaikenlaista? Siis ap:lle? Kun niin tuo yksi vihjaisi.
Mitä ja kuka? Appeni osti paremmalle puoliskolleni skootterin kuten "asianomaisellekin". Minä en ole saanut mitään. Ah sainpas kun kävin anopin kans kaupassa. Anoppi sanoi valitse paita minä maksan. Joten valitsin mieleiseni.
Joo mutta ostelevat teidän lapsille kaikkea? Ette te silloin vastaa perheenne elättämisestä yksin? taita olla niin, että kaikenlaista tulee appivanhemmilta ja lisäksi lapset hoidatetaan huolella niillä? Sinä roikut appivanhempiesi rahapussissa vaikka kuinka kaunistelet asiaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei pahalla:
Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:
Alkuperäinen kirjoittaja ei pahalla:
Mutta taitaa olla, että sullekin maksellaan kaikenlaista? Siis ap:lle? Kun niin tuo yksi vihjaisi.
Mitä ja kuka? Appeni osti paremmalle puoliskolleni skootterin kuten "asianomaisellekin". Minä en ole saanut mitään. Ah sainpas kun kävin anopin kans kaupassa. Anoppi sanoi valitse paita minä maksan. Joten valitsin mieleiseni.
Joo mutta ostelevat teidän lapsille kaikkea? Ette te silloin vastaa perheenne elättämisestä yksin? taita olla niin, että kaikenlaista tulee appivanhemmilta ja lisäksi lapset hoidatetaan huolella niillä? Sinä roikut appivanhempiesi rahapussissa vaikka kuinka kaunistelet asiaa.
Eipä ole lapset saaneet mitään. Kuuluuko sulle missä lapset hoidatetaan? Mistä ulkopuolinen sellaista tietäis ellei olis "asianomainen"? Harvemmin mein lapset on hoidossa kuin tein.
 
Jos on jotain mikset soita tai txt mulle suoraan? Ja silloin kun mollan kirjoitukset tuli ilmi, niin et ollu vihainen hänelle loukkaavista yms kirjoitteluista. Et haukkunut häntä tms. Saitko mun paremmalta puoliskolta soittoja tai txt yö aikaan tai uhkausia että turha oottaa vanhemilta yhteydenottoo tms.?

Että pirauta suoraan mulle jos jotain. Niin mäkin soitin mollalle, enkä pistäny ketään puhumaan tms puolestani.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei pahalla:
En tod ole asianomainen vaan yksi täällä kirjoitteleva nikki. Epäilen vaan, että sulla on oma lehmä ojassa tässä asiassa.
Tottakai on. Mitä vai voiko mitään ottaa vastaan appivanhemmilta kun tietää että kun ostaa toiselle (mun pare puoliskolle) joutuu ostaa myös toiselle(asianomaiselle).
 
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuhkunolo:
yyyh... meni niin noloksi maximilliannan kannalta et mun täytyy lähtä nukkuun. muuten tää myötähäpeä vie mun unet jos viel jatkan tän lukemista......
Selityshän tuokin. Olisit kerrankin puheittes mittanen "mies" etkä pakoilis mun paremman puoliskon takana.
 
hei
En jaksanut koko ketjua lukea,mutta omilla on toimeen tultu ja tultava eli ei ole missä roikkua :) tai molemmilla on vanhemmat tietty muttei olla koskaan roikuttu ja itse on kaikki hommattu.
 
g
emme tosiaankaan roiku. molemmat ollaan 23v, kaksi lasta, mies töissä ja minä opiskelen. eli ei rahallisessa tilanteessa varsinkaan tällä hetkellä ole hurraamista, mut kyl se loppukesästä taas helpottaa kun pääsen töihin. :)
 
ei kiitos
en ole roikkunut eikä miehenikään 40 vuoteen. Ikinä ei ole pyydetty penniäkään eikä saatu penniäkään. ei edes lapset. Ainoa aisa mikä on miehen vanhempien taholta tullut on takaus lainoille ja siitäkin v.....iin. että silleen.
 

Yhteistyössä