Rohkea transihminen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
no ei varmaan kaikissa mut joo siellä on tiukat normit ja toisten ihmisten kuritus kovaa. ja alisteinen kulttuuri monilta osin. ehkä nuoret just siks pyrkiikin vapaanpaan eurooppaan kun niiden elämää ei hyväksytä ja voidaan tappaa? eli lisbe myönnätkö et pakolaisii pitää just ottaa esim homoi ja transeksuaalei kun niitä tapetaan elämänsä takia?
Ei nii kään välttämättä nuoria tarvitse ottaa, heidän kuuluu muuttaa sitä sairasta kulttuuria, heillä on siis siellä hyvin tärkeä työ. Muutosta ei muuten ikinä tapahdu.

Todellakin meidän tulisi ottaa transsexit ja homot ym., eikä mitään raavaita sotilasmiehiä tms.
 
Deleted member 149094
no siis mä en o ovarma noista mikroista kun se voi ollakin suurikin esim 1000mikrogramaa. mut mä oon josksu ottanu vaan lasd lapun sen kummemin miettimättä mikrogrammoi ja hitto se alko ahistaa kun vaikutus kesti 36tuntia. siis kaikkien päät oli ku vappupalloi kaikki levyt liikkui suuntaansa ja oli nii korkee olo taulut eli vanhaksi eli kaikki muuttui tauluissa ja ne eli näky ratsastaja kummituksii ja sun muita. kokeilin muutaman kerran mut sitkun flippasin kun oli metsä festareilla ja ihan paniikissa kuvittele paniikki ja pelko kymmentuhat kertaseks mitä normaalisti noi tilat on sen jälkeen en oo ottanu lsdtä tai sienii. mä en tiedä onko kärpäs sienii käytetty ruoka sieninä mut kuinkhan monta on delannu näissä kokeiluissa?.
ootko kasvis syöjä kokonaan?
Hui! Kuulostaa kyl aika kokemukselta. Mä en jaksa juoda edes alkoholia kahtena päivänä peräkkäin. En tiedä, voiko verrata.

Niitä käytetään vissiin vieläkin Venäjällä ruokasienenä. En oo varma. En tiedä, kuoleeko niihin enemmän kuin vaikka korvasieniin.
 
nojo joku lapsita vie ja otat muutaman ku ne mennyt nukkuun jotta rohkaistuisit?. mitä söitte?
En tarvii alkoa laulaakseni.

Kyllä täällä voi juoda ihan lasten hereilläollessakin. En kuitenkaan juo ikinä paljon. Mulla ei siis vieläkään ikinä ole ollut darraa.

Texmexillä aloitettiin viikendi. Wrappeja, lihaa, kanaa, salaattia jne.
 
vierailija
Ei nii kään välttämättä nuoria tarvitse ottaa, heidän kuuluu muuttaa sitä sairasta kulttuuria, heillä on siis siellä hyvin tärkeä työ. Muutosta ei muuten ikinä tapahdu.

Todellakin meidän tulisi ottaa transsexit ja homot ym., eikä mitään raavaita sotilasmiehiä tms.
mut miten alistettu kansa alkaa taisteleen sitä vastaan siellä? musta se on typerää et pitää erimieliset ampua ei kestä kritiikkiä vietynä äärimilleen. miten se opetus järjestelmä muutetaan kun ovat tottuneet tiettyyn malliin elämästä joka perustuu hallintaan ja pelkoo eikä kaikkien onneen ja rakkauteen miten sä muuttaisit sitä jos olisit muslimi lesbo esim mitä tekisit? miten saada opettajat kansan puolelle?
 
vierailija
En tarvii alkoa laulaakseni.

Kyllä täällä voi juoda ihan lasten hereilläollessakin. En kuitenkaan juo ikinä paljon. Mulla ei siis vieläkään ikinä ole ollut darraa.

Texmexillä aloitettiin viikendi. Wrappeja, lihaa, kanaa, salaattia jne.
sori mä luin et tenoxilla alotettiin ja sit viiniä :D ite tässä juon olutta :D. tyttö tulee huomen iltapäiväl mun tyby ei tykkää tosta tortillasta. mä epäilen et sen takii ku se ei viellä saa kunnolla käärittyä sitä tortillaa mut väitää et ei siitä oo kiinni .
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
mut miten alistettu kansa alkaa taisteleen sitä vastaan siellä? musta se on typerää et pitää erimieliset ampua ei kestä kritiikkiä vietynä äärimilleen. miten se opetus järjestelmä muutetaan kun ovat tottuneet tiettyyn malliin elämästä joka perustuu hallintaan ja pelkoo eikä kaikkien onneen ja rakkauteen miten sä muuttaisit sitä jos olisit muslimi lesbo esim mitä tekisit? miten saada opettajat kansan puolelle?
Parempi mahdollisuus muutoksille, että jäävät kuin että lähtevät.

Ei ole mikään ratkaisu asuttaa Eurooppaa muslimeilla.
 
vierailija
Parempi mahdollisuus muutoksille, että jäävät kuin että lähtevät.

Ei ole mikään ratkaisu asuttaa Eurooppaa muslimeilla.
tai sitkun muuttavat turvallisempaan paikkaan alkaa kertoa kuinka ihanaa voi elämä olla vapaamassa yhteiskunnassa jakamalla tietoo nuorille toimivat siis eräänlaisina pioneereinä ja netti vaikkuttajina
 
Onhan noita, jotka ovat riskiä ottaneet. Istuvat vankiloissa tai jo teloitettu.
Olisitko itse valmis ottamaan riskin ja missä vaiheessa? Aina on mahdollisuus, et sua "ei kuulla" Vaan jäät vain naspurien pahoinpitelemäksi.
En usko, et noi on ihan yksinkertaisia juttuja.
Ei Eurooppaa voi asittaa muslimeilla, toistanko itseäni.:giggle:
 
Sä oot kyl söpön idealistinen

Uskotko noihin kansojenvaihtojuttuihinkin?
En puhu mistään kansojen vaihdosta vaan siitä, että emme voi asuttaa Eurooppaa muslimeilla. Siinä ei ole mitään järkeä, koska se ei muuta mitään.
Muslimimaiden ainoa mahdollisuus muuttua on se, että sukupolvi toisensa jälkeen populaatio on entistä libaraalimpaa. On haitallista jos liberaalit karkaavat Eurooppaan.

Jos nyt lähden sitten ihan alusta:

 
mut miten alistettu kansa alkaa taisteleen sitä vastaan siellä? musta se on typerää et pitää erimieliset ampua ei kestä kritiikkiä vietynä äärimilleen. miten se opetus järjestelmä muutetaan kun ovat tottuneet tiettyyn malliin elämästä joka perustuu hallintaan ja pelkoo eikä kaikkien onneen ja rakkauteen miten sä muuttaisit sitä jos olisit muslimi lesbo esim mitä tekisit? miten saada opettajat kansan puolelle?
No en ainakaan asuttamalla muslimeita Eurooppaan. On näyttöä, että nämä ”alistetut” henkilöt eivät oikein sopeudu meidän kulttuuriin.
 
Deleted member 149094
En puhu mistään kansojen vaihdosta vaan siitä, että emme voi asuttaa Eurooppaa muslimeilla. Siinä ei ole mitään järkeä, koska se ei muuta mitään.
Muslimimaiden ainoa mahdollisuus muuttua on se, että sukupolvi toisensa jälkeen populaatio on entistä libaraalimpaa. On haitallista jos liberaalit karkaavat Eurooppaan.

Jos nyt lähden sitten ihan alusta:

Ei me tuonkaan vuoksi voida asuttaa Eurooppaa muslimeilla.
KUKA ON ASUTTAMASSA EUROOPPAA MUSLIMEILLA?
Sä toistat tota lausetta mantrana, mutta se pitäis selittää auki!
Muuten ma vaan en vaan ymmärrä sua!!
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Deleted member 149094
En puhu mistään kansojen vaihdosta vaan siitä, että emme voi asuttaa Eurooppaa muslimeilla. Siinä ei ole mitään järkeä, koska se ei muuta mitään.
Muslimimaiden ainoa mahdollisuus muuttua on se, että sukupolvi toisensa jälkeen populaatio on entistä libaraalimpaa. On haitallista jos liberaalit karkaavat Eurooppaan.

Jos nyt lähden sitten ihan alusta:

On sekin haitallista, jos niiltä viedään ne päät. Vastaa jo, miten luulet ton homman, jonkun mielessäsi kasvattamasi vapaustaistelun, olevan yksilötasolla mahdollista tai kovin realistista? Miten tekisit sellaisen itse?
Kuvittele tilanne, jossa oot taistelemassa typeriä femakoita vastaan ja kannatat äitien keksimiä oppikirjoja ja perinteisiä miehiä, mut jos avaat suus, sun naapurit lyö sua pesäpallomailoilla, jonka jälkeen poliisi hakee sut putkaan, jossa ne raiskaa sut ja sen jälkeen sulle langetetasn kuolemantuomio.
 
On sekin haitallista, jos niiltä viedään ne päät. Vastaa jo, miten luulet ton homman, jonkun mielessäsi kasvattamasi vapaustaistelun, olevan yksilötasolla mahdollista tai kovin realistista? Miten tekisit sellaisen itse?
Kuvittele tilanne, jossa oot taistelemassa typeriä femakoita vastaan ja kannatat äitien keksimiä oppikirjoja ja perinteisiä miehiä, mut jos avaat suus, sun naapurit lyö sua pesäpallomailoilla, jonka jälkeen poliisi hakee sut putkaan, jossa ne raiskaa sut ja sen jälkeen sulle langetetasn kuolemantuomio.
Nääh, sulla lähtee ihan lapasesta tää juttu.

Katso tuo bubblegum video niin oot viisaampi. (y)
 

Yhteistyössä