Rohkea transihminen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nääh, sulla lähtee ihan lapasesta tää juttu.

Katso tuo bubblegum video niin oot viisaampi.
sä et nyt vastaa kysymyksiin. uskaltaisitko ite kuolla kokoomuksen nimeen jos tilanne ois sama suomessa? vai haluisitko elää lasten kaa jossain turvallisemmassa maassa ja jakaa siellä näkemyksii maasi huonosta tilanteesta?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Maiden rakenteellisia ongelmia ei poisteta sillä, että ihmisiä kiikutetaan muihin maihin asumaan!

Kehitysapukin on kääntynyt itseään vastaan, koska ongelmat eivät poistu rahallakaan.

Sen voimme tehdä, että sinä ja muut samanmieliset pakkastte kamanne ja muutatte sinne auttamaan ihmisiä korjaamaan rakenteita ja viemään liberaalia ajattelutapaa. Ei ne muutokset tapahdu täältä Suomesta käsin.
Eli ei muuta kuin kääräset hihat ja astut rohkeasti nilkkojasi myöten paskaan, tuun jeesaamaan jos oot oikeasti lähdössä...

Oikeasti...tässä taloustilanteessa missä meidän hyvinvointivaltio kiikkuu vaakalaudalla, ei ole kovin fiksua työntää resursseja ulos. Meistä on vähiten hyötyä yhtään kenellekään jos hyvinvoinnin sijaan täällä on pahoinvointi.

Lisäksi, jos katsot mitä maahanmuutto Lähi-idästä on saanut aikaan Euroopassa - ehdotuksesi ovat naiveja, epärealistisia ja epäreiluja...
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
vierailija
Älkää ny sanoko sanoja _uslimi tai _slam. Se laittaa tuolla yhdellä spämmigeneraattorin päälle...

Mutta mitä transsuihin tulee aivan sama mulle kuhan pysyy poissa silmistä ja antaa mun olla rauhassa :)
 
Älkää ny sanoko sanoja _uslimi tai _slam. Se laittaa tuolla yhdellä spämmigeneraattorin päälle...

Mutta mitä transsuihin tulee aivan sama mulle kuhan pysyy poissa silmistä ja antaa mun olla rauhassa
Kyllä he dallaavat kaduilla siinä missä sinäkin ja heillä on siihen täysi oikeus, olit mitä mieltä tahansa!

Uskon vahvasti, että saat todellakin olla rauhassa - halusit tai et.
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu

Yhteistyössä