Rohkea transihminen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Transuilu on nyt tosi trendikästä
Niin, eihän se ole tiennytkään olevansa taranssukupuolinen, kuin vasta about... 17 vuotta.... Kannattaa joskus lukea tai kuunnella haastikset, ennen kun kommentoi. Eikä se ole sulta on pois? Ja toiseks, transu on haukkumasana. Vai oletko kateellinen, kun hänhän on laitettuna melko hyvännäköinen. Kauniimpi, kun esim. meikäläinen tai moni muu meistä.

Tsemppiä vaan Jadelle olla rohkeasti sitä mitä on!
 
vierailija
Niin, eihän se ole tiennytkään olevansa taranssukupuolinen, kuin vasta about... 17 vuotta.... Kannattaa joskus lukea tai kuunnella haastikset, ennen kun kommentoi. Eikä se ole sulta on pois? Ja toiseks, transu on haukkumasana. Vai oletko kateellinen, kun hänhän on laitettuna melko hyvännäköinen. Kauniimpi, kun esim. meikäläinen tai moni muu meistä.

Tsemppiä vaan Jadelle olla rohkeasti sitä mitä on!
Siis.. transsukupuolinen. Sorry kirjoitusvirhe.
 
TERO PEKKA SUVAKKI
Surkeaa, että vieläkin pitää olla rohkea jotta saa olla se mikä on.

Tsempit siis Jadelle ja iso potku persiille kaikille ketkä kehtaavat pilkata tai haukkua.
Samat ajatukset mullakin. Mutta niitä pilkkaajia ja haukkujia kyllä piisaa. Ja mä sinällään ymmärrän, että minkä ihminen tuntemuksilleen ja ajatuksilleen voi. Mutta pitäis edes mölyt mahassa.

Mutta kun "mä sanon mitä ajattelen" ihankuin se aina olisi hyve...
 
vierailija
VArmaan 90 prossaa ihmiistä ajattelee, että tuo on perverssiä. Miksi tämmötä toimintaa pitää hyysätä? Mua ainakin ahdistaa kun naiset ei voi olla naisia ja miehet miehiä.
 

Yhteistyössä