rintojen pienentäminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
kenellä kokemusta pienennysleikkauksesta? Olis tarvetta pienennykseen mutta pelottaa se kipu. Koko on e ja haluaisin koon noin c-d. Tehdäänkö niitä yksityisesti vain vai missä ja onko hinnasta tietoa?

Leikkautin rintani muutama vuosi sitten yksityisellä Dextrassa Hesassa. Leikkaus maksoi 3000 euroa. Rinnoista otettiin 700 grammaa kummastakin pois. kivut eivät olleen mitenkään hirveät kun rinnat tuetaan leikkauksen jälkeen tukiliiveillä niin nehän paranee nätisti siinä. Halvemmalla pääset jos menet esim. työterveyslääkärille ja pyydät lähetteen jos rintojen koosta esim. tulee niskasärkyjä. Mä en jaksanut vaan odottaa leikkausjonossa niin kauaa joten menin yksityiselle. Olen ollut erittäin tyytyväinen. Leikkaushaavojen paranemisessa oli pientä vastoinkäymistä mutta siitä huolimatta tämä kannatti.

Eipä siinä ripustuksia enää tarvi ennen olisi kyllä tarvinut. Leikkaushan tehdään rinnan alta koko matka kainaloon asti ja pysty viilto tulee alhaalta rinnan keskelta nännipihaan joka siirretään oikealle paikalle. Tätä käyttävät silloin jos poistettavaa on paljon.

Lääkäri sanoi, että on mahdollista ettei imetys onnistu leikkauksen jälkeen kun leikkaus oli kuitenkin suuri, mutta kaikki meni niin hyvin, ettei ongelmia tullut vaan pystyin imettämään toisenkin lapsen hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja Mervi:
Leikkautin rintani muutama vuosi sitten yksityisellä Dextrassa Hesassa. Leikkaus maksoi 3000 euroa. Rinnoista otettiin 700 grammaa kummastakin pois. kivut eivät olleen mitenkään hirveät kun rinnat tuetaan leikkauksen jälkeen tukiliiveillä niin nehän paranee nätisti siinä. Halvemmalla pääset jos menet esim. työterveyslääkärille ja pyydät lähetteen jos rintojen koosta esim. tulee niskasärkyjä. Mä en jaksanut vaan odottaa leikkausjonossa niin kauaa joten menin yksityiselle. Olen ollut erittäin tyytyväinen. Leikkaushaavojen paranemisessa oli pientä vastoinkäymistä mutta siitä huolimatta tämä kannatti.