Todella isot roikkuvat rinnat !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ongelmia rintojen kanssa !
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Ongelmia rintojen kanssa !

Vieras
Minulla on ollut koko ikäni ongelmia rintojeni kanssa.
Olen kohta pian 20-vuotta.
Kuppikokoni oli joskus 11-13-vuotiaana jo 75/C, sitten se lähti vain vuosien mittaan siitä vielä kasvamaan. 15-vuotiaana 75/D ja 17-vuotiaana 95/D.

Ongelmani on aina ollut se, että rintani ovat aina roikkuneet ja en ikinä koskaan ole ollut niihin tyytyväinen !
Nännit on aina osoittanu maata päin. Nännit ovat sisäänpäinkääntyneet ja nännipiha todella iso. Ei ikinä ole ollu terhakoita nättejä rintoja.
Olen aina ollut kateellinen toisille ikäisilleni, kun heillä on ollut kauniit sopivan kokoiset, pyöreät ja kiinteät rinnat.

Nyt lapsen saamisen jälkeen koko on 100/E. Olen todella todella kauan miettinyt rintaimplantteja, tai rintojen pienennysleikkausta.

Tunnen oloni kamalaksi alasti mieheni edessä, vaikka hän sanoo että olen hänen mielestään todella kaunis. Omaa silmää en miellytä itse yhtään.

En kaikenlisäksi löydä mistään hienoja, istuvia ja tukevia rintaliivejä, jotka olisivat mukavat päällä.
Aina on niitä ns. rumia mummoliivejä, harmaita ja valkoisia. Ei ikinä mitään kauniisti kuvioituja värikkäitä.

Joskushan se 2008 BB-talon Minna meni pienennysleikkaukseen. Oli tyytyväinen sen jälkeen.

Nyt vain mietin, että menisinkö pienennysleikkaukseen, vaiko ottaisinko implantit.

Onko kenellekään samaa ongelmaa rintojen kanssa ?

Omat rinnat on aivan kauhean näköiset alasti. Hyvissä liiveissä kyllä ihan kivat, ainakin mies tykkää silloin. Minullakin nännit osoittaa suoraan lattiaan.

Tarkoitus olisi pienentää jossain vaiheessa.

En halua latistaa, mutta ensin varmaan kannattais laihduttaa. 100 on melkoinen ympärys. Toinen juttu on mennä osaavalle liivimyyjälle. Itselläni myös ollut aina enempi maatakohden, mutta olen oppinut tykkäämään. Vaikka mun rinnat on roikkuvat, niin mielestäni olen kauniimpi alasti kuin vaatteet päällä :)

Juu, samoin on ollu aina roikkuvat, ja tietysti lihomisen myötä entistä roikkuvammat. Toki lihotessa tissitki kasvaa ja painaa enempi.

Ite harkitsen ihan vakavasti jotain kohotusleikkausta (ulkonäkö + mukavuussyistä), sitte ku lapset tehty ja imetetty ja ylipaino laihdutettu pois.

kauneus on katsojan silmässä, ja hyvä niin. Et siis luota miehen sanaan, vaan riskeeraat mieluummin ja annat lääkärikunnan ykkösloisen leikellä kalliilla rahalla seksuaalisesti herkkää kudosta muodikkaampaan kuosiin ja riskeeraat tuntopuutokset. Miksi pitää tehdä omasta ulkonäöstään noin tärkeä vihollinen?

Mulla on samaa kokoa, ja vaikka ne olis solmussa niin niihin ei kirurginplanttu koske. Ne on mun ainoat ja vähän miehenkin omat, eikä niitä luovuteta maailman mittailtaviksi.

Nakkaa peili mäkeen, peilaa itteäs miehen silmistä sen sijaan. Ei ole muodikasta olla aina muodikas.

Mulla on rinnat kokoa 85J ja ovat todellakin isot ja roikkuvat :(
Oon miettinyt, et kun lapset on tehty ja painoa saisin vähän pudotettua, niin menisin pienennysleikkaukseen. Itse en edes mitään implantteja harkitsisi.

Mulla on rinnat kokoa 85J ja ovat todellakin isot ja roikkuvat :(
Oon miettinyt, et kun lapset on tehty ja painoa saisin vähän pudotettua, niin menisin pienennysleikkaukseen. Itse en edes mitään implantteja harkitsisi.

Siis A-kuppi. B-kuppi. C-kuppi. D-kuppi...olen vielä kärryillä. E. F G. H .I J.????

Olen B/C 85, joten seitsemän kuppikokoa isompi, on varmaan....polviin asti?

Aapeelle mäin ehdottaisin varovasti ensin jonkinlaista painonpudotusta, ja sitten lääkärin juttusille joka saisi suositella parhaaksi katsomaansa vaihtoehtoa, tai yhdistelmää.

Iik:ille, työkaverilla kuppikoko on 85H ja se kyllä vaatii liiveiltä jotain muuta kuin ostos-tv:n airbrat... :( Eikä kuulemma löydy tarjouksesta mutta kunnolliset on oltava.

Ystävä kävi just pienennysleikkauksessa ja on tyytyväinen. Alkuperäistä kuppikokoa en muista mutta toiveena oli C:n rinnat. Hän sai leikkauksen julkisella puolella. Ehdoton edellytys leikkaukselle oli tietty rintojen ympärysmitta (senttimetrimäärä). Hän on myös kärsinyt vuosikausia hartia ja niskakivuista. Näillä kriteereillä pääsi leikkaukseen julkiselle puolelle. Toipuminen on ollut nopeaa, tosin leikkaus itsessään eri toimenpiteineen ei kuulemma ollut vaikean mukavaa.