"riittävä"lahja ylioppilaalle...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BlueStarDust
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
IIttalaa, Pentikkiä, Marimekkoa, jotain ns merkki tuotetta. Esim Iittalan kivi tuikkuja, hintaa alle kymppi per tuikku. Tai aterimia ym ym. Tai sitte kultasepänliikkeestä jotain, korvikset, kaulakoru tms.

Alkuperäinen kirjoittaja Hulabaloo:
IIttalaa, Pentikkiä, Marimekkoa, jotain ns merkki tuotetta. Esim Iittalan kivi tuikkuja, hintaa alle kymppi per tuikku. Tai aterimia ym ym. Tai sitte kultasepänliikkeestä jotain, korvikset, kaulakoru tms.

tässä oli läjä oivia vinkkejä, tai sitten lahjakortti tai hotellipaketti?

Alkuperäinen kirjoittaja BlueStarDust:
no siis tuota 18v tyttö,tarkan markan säästäjä :xmas: mutta periaatteessa ei viittis rahaa antaa.Mites kun muumimukeja kerää,voisiko niitä antaa?mutta kuinka monta :D

Toki voi antaa muumimukeja, osta vaikka muki ja lautanen.

no siis tuota 18v tyttö,tarkan markan säästäjä :xmas: mutta periaatteessa ei viittis rahaa antaa.Mites kun muumimukeja kerää,voisiko niitä antaa?mutta kuinka monta :D

No tuohan on kiva idea kun kerran niitä kerää! Mitäs ne maksaa kappale, jotain 10,90?? Nyt oli Tarjoustalossa 9,90 tarjouksessa ainaki täällä etelä-suomessa... Must kaksi olis hyvä määrä, miksei yksikin jos rahat vähissä, ei ollenkaan musta liian vähän.

neljä! :| hih kun mä valmistuin mie en saanu mitään,kahvit keitettiin mutta siinä se oli.Niin ne ajat muuttuu :whistle:

juuh, niin muuttuvat, me ostettiin siskon likalle kalevalan mikä-sen-nimi-olikaan sarjaa. minä ostin sormuksen, toinen siskoni rannekorun ja likan äiti kaulakorun :D

minäkin sain aikoinaan 'vaan' kahvit... kun itse ne keitin... ja valmistuin 'vain' amiksesta :saint:

MUOKS. Vanamo-korusarjaa oli :D

Neljä muumimukia voisin ostaa jos molemmat oltais töissä ja valmistuva olisi läheinen sukulainen, neljän muumimukin hinnaksi tulee alle 50euroa. Mut nyt kun ite oon hoitovapaalla niin ei paljolti yli parinkympin lahjoja voi ostella kellekään... Mutta siis siskon tms läheisen lahjaan musta 40-50 euroa on sellanen summa jonka "normaalioloissa" varaisin. Harvat lahjojen saajat kuitenkaan miettii mitä mikin on maksanu joten muumimukien keräilijä on varmasti iloinen yhdestäkin lisä mukista! Samaten joku Marimekon kylpypyyhe tai kaksi käsipyyhettä saa sillä parillakympillä ja ovat musta tosi kiva lahja idea. Näin esimerkkinä.

Tuntuu että koko vuosi menee lahjojen osteluun :| kun näitä sukulaisten lapsia riittää,toisella synttärit,yhdellä lakkijuhlat,rippijuhlia...never ending story B)

Toi on kanssa ihan totta että jos niitä juhlia on monet lyhyen ajan sisällä niin ei millään ole varaa ostaa kaikille mitään isoa vaan sit just keksiä noita kivoja mutta kohtuu hintaisia.

Ite sain ihan hirveesti aikoinani ylioppilas lahjoja, tosi eri hintaluokkaa mutta kaikki tosi kivoja, lähisukulaisilta isompia lahjoja ja vähän kaukaisemmilta sitten pienempiä.

AMK:sta kun valmistuin ja pidin kahvit niin tosi harva toi mitään lahjaa, kukkia kylläkin...

Yhteistyössä