Onko liian vähän antaa 1v kummilapselle joululahjaksi body ja sukat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kummi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jos ei rahasta kiinni niin jotain pientä ostaisin vielä lisäksi. jos oisin varakas niin ostaisin kyllä parempia lahjoja kummilapsille mitä nyt on varaa mutta onneksi aika ok lahjat ollu varaa hankkia..

[QUOTE="ellu";24966779]"Lahjakortti"jossa lupaudut hoitamaan lasta tietyn ajan,jotta vahemmat saavat kahdenkeskistä aikaa.Mukaan siihen vaikka vanhemmille leffaliput?[/QUOTE]

Tää on loistava!

[QUOTE="myy";24966478]mä ostaisit tavallisen paidan mieluummin, bodyt ei oo tossa iässä enää niin hyviä...[/QUOTE]

meillä 2v käyttää vielä bodyjä ulkona ollessa:p

meillä 1v poika ja tottakai tykkäisin bodysta ja sukista!!! meillä bodyt käytössä edelleen ja on vielä pitkään. sukista sen verran että EHDOTTOMASTI JARRUSUKAT ja vaikka useampi pari. ihme jos ei kelpaa......

Meilläkin tyttö käytti bodya viime kevääseen asti, kun täytti kesällä 2v. Tykkäsin siitä talvella kun selkä ja vatsa pysyivät piilossa ja lämpimässä, eikä tyttö vielä kovin aktiivisesti potallakaan käynyt.

Mun mielestä todella hyvä lahja. Meillä jätkä täyttää ensi viikolla vuoden ja en juurikaan paitoja tuolla vielä käytä, lähes aina on body päällä, kun se on helpompi ja pysyy paikallaan ja etenkin talvella bodyt ovat ihan ehdottomia.

onko kummin hyvyys lahjan suuruudesta kiinni?
mä kun meinasin antaa t-paidan ja jotain pientä päälle...

Ei todellakaan ole. Pääasia on, että muistaa jotenkin, vaikka edes käymällä lapsen luona. Itse tykkäisin tuosta body+sukat-lahjastakin. Meillä on kummi lopettanut täysin yhteydenpidon muhun ja lapseen (nyt 1-vuotias). En tiedä miksi, ja se surettaa kovin. Olen kyllä kysynyt, olenko tehnyt tai sanonut jotain väärin, mutta kuulemma en ole. Kummia ei sitten vain ilmeisesti kiinnosta. En olisi ikinä uskonut hänestä. :-(

Eihän lahjassa itsessään mitään vikaa ole, mutta eikö olisi mukava antaa jotain sellaista mistä olisi lapselle iloa?
Se lapsen riemuhan on joulussa sitä parasta, itse en kaipaa lapsille minkäänlaisia hyödykkeitä silloin vaan jotain joka saa lapsen ilahtumaan.

Mun mielestä paita/body ja jarrusukat ois ihan mukava ja tosiaan riittävä lahja. Meillä reilun vuoden ikäinen poika. Leluja tuon ikäisellä on jo ihan liikaa, joten niitä en toivo saavamme. Mieluummin sitten vaikka astioita, nokkamukia, lautasta, hauskaa ruokalappua jne. Lapsikin on niistä iloinen ja katselee niistä kuvia tarkkaan. :) Ja taitaa tämänikäiselle lahjoissa kaikkein mielenkiintoisinta olla vielä ne paperit ja kääreet... Lahjavinkkinä annan myös tossut. Niitä ei ole taaperolla koskaan liikaa, kun jarrusukat ei aina pysy jalassa. Esim. Lindexilta on saanut edullisia ja kivoja tossuja.