Onko liian vähän antaa 1v kummilapselle joululahjaksi body ja sukat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kummi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kummi"

Vieras
Olisitteko pettyneitä,jos lapsenne saisi kummeiltaan sellaisen lahjan?Varaa on antaa noin 30e lahja,mutta pitääkö antaa,onko tuollainen riittävä?Kummilapsi meille tärkeä ja mielellään häntä muistamme,siitä ei ole kyse.

Mun mielestä on aivan riittävä lahja. Tulee käyttöön ainakin. Mun on vaikea keksiä lahjaideoita meidän jouluna 10 kk olevalle vauvalle, kun sukulaiset kuitenkin haluaa jotain ostaa. Olen toivonut pyyhettä ja vaatteita. Sisko laittaa toiveestani pojalle pakettiin vanhan kaukosäätimen :D On varmasti mieluisa lahja eikä maksa mitään.

ei ehkä 1v kovin hyvä lahja...mieluummin paita kuin body ja tosiaan ehkä joku pieni lelu mukaan, kun kuitenkin kummilapsesta kyse. Tai sitten pelkkä 1v sopiva lelu.

Olisin ikionnellinen jo siitä että kummi muistaa =)
Meidän lapsillamme valtaosa kummeista sellaisia että ei muista lapsen olemassaoloa lainkaan kun ovat myöhemmin saaneet oman lapsen.Ei edes korttia jouluna eikä soittoa synttäreinä.
Ja meillä ainakin oli vuoden vanhalla bodyt vielä kovassa käytössä.

Just sanoin oman lapseni kummeille ettei sittenjuuri mitään tarvi ostaa. 1v ei ymmärrä joulusta just mitään, ja ei tarvi mitään. Toinen lapsi niin lelujakin jo vanhastaan. Ja mun mielestä body on ok, itse käytän niitä lapsilla kyllä sinne 1,5v asti. Mut voithan ostaa paidankin.

Eihän ton ikäinen vielä sinänsä ymmärrä noista lahjoista, mut musta toi kuulostaa aika vähältä... Ostaisin vaikka pienen kirjan pakettiin lisäksi.

Ja kyl mun mielest body on vielä hyvinkin 1v:n vaate; meillä on vasta n. 2 vuotiaana siirrytty paitoihin.

Miksei 1v muka voi käyttää bodeja? Kyllä meidän 1,5v käyttää edelleen ja nyt varsinkin kun kylmä tulee niin paljon parempikin.

Mutta tuohon lahjaan kyllä lisäisin jonkun pienen kirjan tms vielä mukaan :)

Itse ostaisin sitten jonkin merkkibodyn, jollaiseen kummilapsen vanhemmat ei ehkä raaskis laittaa rahaa. Tosin jos lapsi jo 1-vuotias niin ottaisin myös selvää että tykkääkö vanhemmat vielä käyttää bodya. Jotkut aloittaa pottailut niin aikaisin ja body on siinä hommassa hieman epäkäytännöllinen.

Mä en ois pettynyt, siis lahjan arvoon. Meidän tytön kummi ostaa aina lahjan, jonka saa alle 10 eurolla. ( Työssäkäyvä perheetön ihminen, mutta ei vaan raaski ostaa enempää, kysyy toivetta ja sen jälkeen,saako sen kympillä...). Mutta tosiaan kaikki eivät enää pidä yksivuotiaalla bodya, (tai ainakaan enää kovin kauaa), joten paita olisi varmaan kivempi tai sitten housut. Meillä tyttö on saa useinkin lahjaksi paitoja, mutta lähes kaikki housut ollaan itse hankittu.

Mä ottaisin ennemmin kummin meille muksua hoitamaan kokonaiseks päiväks, vaatteita meillä on jo liikaa ja leluja vielä enemmän. Siis vaikka olisin ite kotonaki, ni sellaseks ylimääräseks käsipariks ja muksun kanssa olemaan.

Joku erikoinen body ja sitten laadukas(name it:llä on muuten parhaan bodyt).Meillä on muuten 1v vielä käytetty vielä bodeja,koska tuon ikäistä nostellaan vielä paljon,tavallinen paita paljastaa mahan ja selän nostettaessa.

Hyvä lahja!! Varsinki jos ostat vielä jonku vähän kalliimman bodyn ni riittää jo sekin yksistään. Jos haluat ni voihan siihen liittää mukaan jonku esim. kovakantisen kirjan!!