riita vähän kärjistyi...

  • Viestiketjun aloittaja lauantai-ilta meilläpäin...
  • Ensimmäinen viesti
lauantai-ilta meilläpäin...
isäntä lopulta haki haulikon kaapista ja uhkas ampua itsensä jos en hae sille heti lapsilisästä baarirahaa hänelle...no nyt se on rahaa saanu ja kotiavaimia sillä ei ole onneks. Auton avaimen se otti. No, jos sillä lähtee, saa selittää poliisisetille miks liikkuu autolla joka ei ole sen nimissä...ilman ajo-oikeutta ja humalassa...mies yleensä on ite rauhallisuus, mut meidän riita lähti näköjään lapasesta...taitaa olla aikalisän paikka. Ärsytin sitä kyllä tänään, myönnän, riidan alku lähti minusta. Haukuin sen niin pystyyn ku suutuin yhdestä asiasta. Taustalla vielä miehen halu leikkiä sinkkua ja hakea sekstailupuhelinseuraa deittipalveluista vaikka odotan meidän yhteistä lasta.ja tietää ennestään et en pidä niistä jutuista, kun on jääny niistä ennenki kiinni. Ja pitihän siitä tämänkin riidan aikana mun muistuttaa. Ja meidän pitäisi olla aikuisia ihmisiä....huh huh.
 
ap
olen kyllä yrittänyt keskustella hänen kanssaan aikaisemmin muutamia kertoja tosissani, että meidän olisi viisainta erota. Tuntuu että luonteemme eivät oikein sovi yhteen. Hän ei vain halua sitä millään, erota, uskoisin että hänellä painaa siinä taloudelliset syyt. Minun kotini ja huolehdin suurimmista osasta kuluista. Hän on työtön ja velkaantunut. En tahdo uskoa että hän oikeasti rakastaa minua. Miksi hän silloin ajattelisi muita naisia?
 
ap
auto mahtanee olla vielä kotona, en ole kuullut sen käynnistyvän. Asunnostamme ei näe parkkipaikalle mutta kuulisi kyllä. Meiltä siis pääsee baariin kävellenkin, matka ei ole pitkä. Hän vain ensin uhkaili lähtevänsä autolla, mutta luulenpa että saatuaan baarirahaa hän on kävellyt kapakkaan. Sielläpä juo itsensä väsyksiin ja menköön sitten nukkumaan vaikka autoon,ainakin siellä tarkenee. Jospa huomenna olisimme molemmat sitten viisaampia...
 
vieras
Tokihan sä nyt keräät äijän tavaroita koko ajan, soitto poliisille ja kerrot haulikosta ym . että korjaavat sen parempaan talteen ja sitten huomenna tavarat johonkin mistä voi ne noutaa?? Tai joku sun turvaksi sinne kun niitä hakee.

Eihän tuollainen voi olla tottakaan, ei ainakaan se että kukaan tuollaista äijää enää katselisi?!
 
ap
tavaroista itse asiassa on jo osa pakattuna varastossa, kun sain hänet noin kuukausi sitten kiinni noista deittijutuista...tarkoitus oli potkaista hänet samantien pihalle, mutta aloin epäröimään että masennunko kuinka kovasti raskaana ollessani yksin jäämisestä. Ja mies itse pyysi aikaa vauvan syntymään asti. Miestä en pelkää, tiedän et aseen ottaminen kaapista oli vain typerää uhoa itsemurhalla. Itse en kyllä pelleilisi samoin, vaikka olisi mikä riita. Suhtaudun aseisiin vakavasti. Olen temperamenttinen ja voin jonkin tavaran heittää seinään jos olen todella vihainen, mut aseet pysyy kaapissa. Lapsellista niitä ottaa esille. Siis eihän ase ole vaarallinen pussissa ja ilman panoksia, mutta aina pitää käsitellä asetta kuin se olisi ladattu.kyllä mies se itse laittoi nopeasti kaappiin takaisin, kun yritin ottaa sen seinää vasten nojaamasta että olisin vienyt sen pois.tajusi varmaan itsekin että meni esitys nyt kyllä yli...
 
ap
mulla on yksi lapsi edellisestä liitosta...siitä lapsilisästä tahtoi parikymppiä baariin. Mulle tulee tiliä viikon päästä, hänelle keskiviikkona. Olisi tuossa ollut pullo mitä juoda, jos känniä halusi, mutta hän halusi välttämättä baariin. Eikä huvittanut väitellä asiasta enempää, kun toinen heittää itsarikortin pöytään. Olisin halunnut säilyttää lapsilisän parempaan käyttöön ja olisi mies menny omilla rahoillaan sitten kun saa rahaa...
 
riidan keskellä kasvanut
Mieti mitä tollanen käytös aiheuttaa sun lapselle ja tulevalle vauvalle jos joutuvat riitojen keskellä elämään ja pelkäämään. Jos et itsestäsi sen vertaa välitä että lopettaisit tuommoiseen suhteen, niin tee se edes lasten takia. Tuollainen ei ole normaalia ja tuskin tulee muuttumaan.
 
ap
niin no ei tehny tuossa tilanteessa mieli kieltäytyä hakemasta rahaa miehelle. Kieltämättä soitto poliisille kävi mielessä, mutta sitä oltaisiin odoteltu tunti paikalle. Nyt pääsin siitä äkkiä eroon ja talon rauhalliseksi kun esikoiseni nukkuu lastenhuoneeessa. Ja miehellä ei ole nyt avaimia tänne. Se vei ensin nekin mutta vetosin siihen että en lähde hakemaan rahaa ilman niitä, ettei lapseni jää sisälle ja ovet menee lukkoon vahingossa. No nyt hän on päässyt baariinsa ja varmaan etsii sopivaa nukkumapaikkaa itselleen. Tänne en häntä tänä yönä päästä...ja huomenna jos näemme, keskustelemme taatusti tuosta aseen esille otosta...
 
ap
olen itse myös kasvanut väkivaltaisen isän kanssa, että tiedän tuon nurjan puolen perhe-elämästä. Mieheni ei lyö. Hän ei ole koskaan minua lyönyt. Ex-mieheni löi minua ja lähdin juuri sen takia, ettei lapseni tarvitse nähdä kuinka äitiä retuutetaan tämän tästä. Tiedän ettei nykyiseni löisi minua ikinä, siksi en pelkää häntä. Tänäänkään hän ei uhannut muuta kuin itseään. Lapsellista humalaisen uhoa.
 
toivottavasti asut edes niin korkealla ettei tuo pääse edes partsin ovelle!
tai terassin ovelle. tuollainen mies ei taida paljon kysellä lupaa sisälle tuloon.
senkun jätät seuraavaan kertaan, joku teistä voi olla jo silloin hengetön :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vanya sulie:
toivottavasti asut edes niin korkealla ettei tuo pääse edes partsin ovelle!
tai terassin ovelle. tuollainen mies ei taida paljon kysellä lupaa sisälle tuloon.
senkun jätät seuraavaan kertaan, joku teistä voi olla jo silloin hengetön :eek:
en minä tarkoita tätä ilkeilläkseni, olen ihan tarpeeksi selkään ottanut lapsen läsnäollessakin, että mua ärsyttää tollaset idiootit jotka säikäyttelee perhettään pienen kiusankin edessä :kieh:
 
ap
ilmestyihän tuo äsken oven taakse kopistelemaan. Kävin lopulta huutamassa oven läpi, etten todellakaan päästä sellasta ihmistä sisälle, joka on pari tuntia sitten pyöriny täällä haulikko kädessä... Siihen kuului vastaukseksi vain naurahtava tuhahdus. Pistin väliovenkin kiinni. Ei ainakaan enää kuulu mitään, mahtoi ymmärtää ja lähteä. Voi äly hoi. Luulisi miestä huomenna itseäänkin hävettävän.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
olen kyllä yrittänyt keskustella hänen kanssaan aikaisemmin muutamia kertoja tosissani, että meidän olisi viisainta erota. Tuntuu että luonteemme eivät oikein sovi yhteen. Hän ei vain halua sitä millään, erota, uskoisin että hänellä painaa siinä taloudelliset syyt. Minun kotini ja huolehdin suurimmista osasta kuluista. Hän on työtön ja velkaantunut. En tahdo uskoa että hän oikeasti rakastaa minua. Miksi hän silloin ajattelisi muita naisia?
Voit päättää erosta aivan itse. Et tarvitse siihen miehen lupaa.
 

Yhteistyössä