relaatio 95

  • Viestiketjun aloittaja sannisanni
  • Ensimmäinen viesti
vierailijadrewi
tuo Tekijä tässä moi vaan :)
Tuo MO 9+9 on näköjään mennyt kirjoitustarkistuksesta läpi ja nyt ei enää anna minun sitä muuttaa eli jälkimmäisessä sanassa alku on yli.... sijasta yil...
PAhoitteluni tästä!!

Kiva ollut lukea että on ollut sopivan leppoisa rellu! Se oli tarkoituskin kun itsekin tuskaillut viimeaikaisten liian vaikeiden kanssa!

Minulla hajosi kone tässä kun sain rellun julkaistua joten en ole päässyt kertomaan kirjoitusvirheestä!
 
tuo Tekijä tässä moi vaan :)
Tuo MO 9+9 on näköjään mennyt kirjoitustarkistuksesta läpi ja nyt ei enää anna minun sitä muuttaa eli jälkimmäisessä sanassa alku on yli.... sijasta yil...
PAhoitteluni tästä!!

Kiva ollut lukea että on ollut sopivan leppoisa rellu! Se oli tarkoituskin kun itsekin tuskaillut viimeaikaisten liian vaikeiden kanssa!

Minulla hajosi kone tässä kun sain rellun julkaistua joten en ole päässyt kertomaan kirjoitusvirheestä!
Kiitos tekijälle vihjeestä ja mukavasta Relasta, valmista tuli.
 
vierailija
Kiitos minultakin, vaikka oli kyllä v-mäinen virhe. Kun kaksi kirjainta oli vaihtanut paikkaa, niin ei mennyt edes sillä yhden kirjaimen sallivalla virhearvauksella. Vasta nyt muistin, että minulla oli tämä jäänyt yhtä vajaaksi.

Enpä perhana päässyt sitten ensimmäisten joukossa ratkaisemaan loppua... ;)
 
vierailija
Täällä taas vanhoja relluja täyttämässä :D En tiiä oonko tyhmä, sokea vai molempia, mut tää on jäänyt kahta sanaa vajaaksi: mitä ihmettä on Galileo-ruudussa Hyr.. lähtevät väliviivalliset 10 ja 19?
 

Yhteistyössä