Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miestä en pelkää, tiedän et aseen ottaminen kaapista oli vain typerää uhoa itsemurhalla.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
niin no ei tehny tuossa tilanteessa mieli kieltäytyä hakemasta rahaa miehelle. Kieltämättä soitto poliisille kävi mielessä, mutta sitä oltaisiin odoteltu tunti paikalle. Nyt pääsin siitä äkkiä eroon ja talon rauhalliseksi kun esikoiseni nukkuu lastenhuoneeessa.
Ap hei. Tiedän että asian kieltäminen on tapa käsitellä asiaa, mutta kyllä sä pelkäsit siinä tilanteessa mitä tulee tapahtuun. Ja oli syytäkin pelätä. Siks sä ne rahatkin annoit.
Nyt sun mies tietää että aseen kanssa pyörimällä sulta irtoo ryyppyrahat. Se tulee käyttään sitä uudestaankin humalaspäissään. Ens kerralla voi tehosteena olla jo aseen panostaminen.
Ja mä voin kertoa sulle että sun esikoinen EI nukkunut siellä kerrostalokämpän pahviseinän takana. Se saatto maata sängyssään ja teeskennellä nukkuvaa, mutta ei kukaan nuku talossa jossa humalainen raivoaa tappavansa ittensä ja äiti koittaa saada asetta pois. Se sun lapses pelkäs ihan helvetisti, ja pelkää seuraavalla kerralla kun se mies tulee teidän kotiin. Mä tiedän tän, munkin äiti aina kuvitteli että me lapset ei kuulla, tiedetä eikä tajuta kun me "ollaan nukkumassa".
Soita poliisille. Nyt. Kerro laittomasta uhkauksesta. Vaikka seurauksia ei nyt ihmeemmin oiskaan, siitä ilmotuksesta jää merkintä rekisteriin. Sä tarvit sitä merkintää sit kun tulevaisuudessa oot hakemassa lähestymiskieltoa tai yksinhuoltajuutta.
Sen mä voin kertoa että se mies tulee takas. Seuraavien lapsilisien aikaan. Varsinkin kun potti on kohta kasvamassa, ja se saa ryyppyrahoikseen lisät kahdesta lapsesta.