riita vähän kärjistyi...

  • Viestiketjun aloittaja lauantai-ilta meilläpäin...
  • Ensimmäinen viesti
voivoi
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
minusta tuntuu että osa teistä vastanneista pitää tapahtunutta pahempana kuin on...riita oli kärjistynyt. Ja kuten joku vastasikin, en mielelläni ilmoita poliisille, koska ne luvat sitten menevät ja sen jälkeen metsästysharrastuksen voi unohtaa. Mikä on mielestäni ihan hieno harrastus. Kännipäissään voi nyt rauhalliseltakin ihmiseltä mennä yli. Ja mun aikaansaamaa tämä riita oli. Haukuin sen eilen niin pahasti. Niin kuin nimimerkki heh on ymmärtänyt ihan oikein, ei mun miestä voi pelätä, typerää sen uho oli yöllä ja taatusti hävettää kun selviää humalasta...
Tossa tilanteessa olis oikeasti jo aihetta lastensuojeluilmoituksen tekoon. Ei tollaisessa kodissa ole hyvä kasvaa, mutta tää äiti on joko porvoosta tai sitten se haluaa että oma lapsi kokee samanlaisen lapsuuden kuin mitä itsellä oli, vahinko kiertämään vaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
voi jee... Mies ei ole lyöny ketään eikä uhannut muitten henkeä. Kännipäissään heittäytyi isoksi lapseksi ja uhkasi tehdä itselleen jotain jos nyt heti ei saa rahaa ja pääse baariin. Juu ei tosta lööppejä kannata odotella. Nyt teen niinkuin neuvottiin, lopetan lässyttämisen ja painun peiton alle hetkeksi. Väsyttää viime yön valvomiset ja miehen pelleilyt.
Kamalaa selittelyä ja miehen epäkypsän & vaarallisen käytöksen puolustelua.

No, itsepä sen paskan kanssa elät.
 
hshhs
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
voi jee... Mies ei ole lyöny ketään eikä uhannut muitten henkeä. Kännipäissään heittäytyi isoksi lapseksi ja uhkasi tehdä itselleen jotain jos nyt heti ei saa rahaa ja pääse baariin. Juu ei tosta lööppejä kannata odotella. Nyt teen niinkuin neuvottiin, lopetan lässyttämisen ja painun peiton alle hetkeksi. Väsyttää viime yön valvomiset ja miehen pelleilyt.
Kamalaa selittelyä ja miehen epäkypsän & vaarallisen käytöksen puolustelua.

No, itsepä sen paskan kanssa elät.
Joo mutta myös lapset, heidät edes pitäisi pelastaa tuolta jos äiti on itse niin tyhmä et tahtoo jäädä tuohon...
 
pelkoa lapsuudessa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no tuntuu vaan osa vastanneista kuvitteli tilanteen pahempana kuin oli. Mutta en kyllä hyväksy aseen esille ottoa noin typerässä tilanteessa. Itselle ei tulisi mieleenkään. Ihan samati itselläni on pääsy asekaapille. Vaikka olen temperamenttinen, heitän ennemmin lautasen seinään kuin menisin asekaapille. Yksinkertainen varmaan joo voin olla tai muuta, kuten joku ehdottikin.olen voinut tottua rajumpiin juttuihin kuin joku pumpulissa kasvanut. Kotona isä otti haulikon esille uhkaillaakseen meitä, ei omaa henkeään. Minua kuristi useita kertoja. Paikallinen sossu ei piitannut. Kotoa muuttaessani tapasin ex-aviomieheni, joka oli myös väkivaltainen. provoako? Juu ei, tervetuloa synkkämielisten suomalaisten maahan...ei puhuta eikä pussata, kännipäissään esiinnytään senkin edestä. Huoh.
Ja kaiken tuon lapsena kokeneena aiot ilmeisesti jäädä tähän suhteeseen? Että huoh vaan itelles... lopeta tuo lässytys ja ajattele omia lapsias.
Samanlaista lapsuutta oot heille tarjoamassa :(
Peesi tälle!
Varmaan monessa perheessä riidat kärjistyy niin että volume nousee ja ovet paukkuu, mutta aseella uhkaaminen (itsensä tai toisten) EI OLE NORMAALIA! Hyvin tyypillistä tosin on se, että nainen alkaa usein syyttää itseään riidan aloittamisesta jne, mutta mikään ei oikeuta väkivallalla uhkailuun. Siitä missä sanat loppuu, väkivalta alkaa. Ja sun lapsellesi se väkivallan uhka on joka kerta todellinen jos on joutunut jo sun ex-miehen väkivaltaisuutta näkemään. Tällöin jokainen uhkailu tilannekin on silloin mahdollinen tosi väkivallan uhka lapselle. Ja usein luullaan että kun lapsi on omassa sängyssä nukkumassa että se ei kuule tai tajua mitään, mutta saattaakin pelätä siellä kuollakseen kun kuulee vaan äänet ja huudon muttei tiedä mitä tapahtuu. Seuraukset lapsen aikuisiällä tuollaisesta lapsuudesta voi olla korjaamattomat. :(
 

Yhteistyössä