Alkuperäinen kirjoittaja -L:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:Ei se oo niin vakavaa vaikka vähän olis palanut pohjaan, ei vaan kannata heti kaapia ihan pohjia myötenOot kyllä aika hurja kun alat karjalanpiirakoita itte väsäämään, onneks mulla on anoppi joka hoitaa tuon homman
![]()
Mulla on nyt tämmönen projekti meneillään...koitan säästää rahaa ja ruokkia perheen samalla terveellisemmin joka tarkoittaa käytännössä einesten kauppaan jättöä.
Jos mä haluan karjalanpiirakkaa, mun on tehtävä ne itse. Joten tässä sitä nyt sitten ollaan ja yritetään kovasti![]()
Anoppia vähän hirvitti (tietää etten ole mikään kokkauskuningatar) kun kerroin tästä mun karjalanpiirakkaprojektista sillä hän sanoi ettei niissä itsekään onnistu ikinä. Mutta aika näyttää...tunnin päästä jo tiedetään että miten mun käy![]()
Muistat vaan kaulia piirakkataikinan tarpeeksi ohueksi, niitä paksuja ei syö kukaan![]()
Ok...muutkin vinkit vastaanotetaan
Miten sen taikinan saa pysymään kurtussa...siis ettei se sitten aukene siellä uunissa? Kuten siis esim joulutortut.