Alkuperäinen kirjoittaja essi:
No aluksi nuo kertomukset oli hauskoja ja aitoja, mutta nyt jotenkin teennäisen tuntuisia.
Varmaan sen takia, että kaikki tapahtumat kerrotaan jotenkin häiriöinä tyyliin, "sitten aivastin, ja nenäkin piti pyyhkiä, ja kun sekotin kastiketta, kauha irtosikin hetkeksi kädestäni, hui"
Eli siis ihan normi tapahtumista väännetään extra draamaa.
Ihan kun hänellä olis paineita pitää tuota söhellystä päällä.
Ei voi myöntää että hyvin menee, kun hupi loppuis.
Mä eilen soittelin BKM:älle (joka siis on nämä kaikki ketjut lukenut) ja kysyin, että kun hän kokkaa, niin meneekö se sillälailla näppärästi, kuin vettä vain vai tuleeko hällekin jatkuvasti jotakin pientä häspäystä siinä välissä. Ja hänkin myönsi että ei se aivan samalla lailla mene, kuin ruoanteko-ohjelmissa, mutta ilmeisesti hän ei ihan yhtä suurissa määrin kuitenkaan kämmejäkään tee, kuin minä.
Mulla tässä on ihan aidosti pointtina se, että oppisin tekemään ruokaa, eikä se että söhellän tahallani. Mulla on monta kertaa hymy hyytynyt kesken ruoanlaiton, eikä se todellakaan ole aina ollut edes hauskaa. Hyvänä esimerkkinä tämä ketju. Suoraan sanottuna vitutti, kun olin ajatellut että saisin tehdä ruokaa ihan rauhassa (vähemmän sähellystä ) mutta sitten likka heräsikin kesken kaiken minipäikkäreiltään ja huusi kuin hyeena seuraavat 15 min.
Ja mitä siihen hyvin menemiseen tulee, niin mä kyllä itse koen onnistuneeni jo muutamaan otteeseen näine ruokineni. Lasagnekämmi oli aika paha ja ne karjalanpaistin hiiltyneet porkkanat meni roskiin, mutta kyllä mä olen siis ihan hyvään lopputulokseen yleensä päässyt. Ja niiden asioiden kohdalla joissa olen epäonnistunut, niin ainakin olen oppinut sen, että mitä seuraavaksi en tee, jotta virheiltä vältyttäisiin